X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
להלן כמה וכמה סיפורי מעשיות שמספרים לנו מוכרי האשליות במדינת ישראל
▪  ▪  ▪

סיפורי המבצעים של חברת גד
נתחיל במבצע של חברת גד המייצרת גבינות שונות ואפילו די טעימות. במשך זמן רב קניתי את מוצרי חברת גד, עד אשר הם ניסו לעבוד עלי בפרסום כוזב של מבצע שהם יצאו איתו לקראת החגים. הם פרסמו בכל רשת שופרסל את הפרסום הבא: "קנה שני מוצרי מדף גד מסוגים שונים קבל שובר טיסה לטורקיה."
מה אתם מבינים מפרסום זה, קנה שני מוצרים וקבל שובר טיסה לטורקיה. לא כך נראים פני הדברים?ניגשתי וקניתי שני מוצרי מדף של חברת גד. בדיוק כנדרש. שמח וטוב לבב נגשתי לקופה הראשית וביקשתי את שובר הטיסה לטורקיה. מיד קבלתי שובר פרסום של חברת השטיח המעופף ובו הם מציעים לי מגוון טיולים לטורקיה. שאלתי היכן השובר והם ענו זה השובר. אמרתי כתוב בפרסום שלכם שובר טיסה לא שובר הנחות. לא פרסום של השטיח המעופף. אמרו לי בסופר, זה מה שאנו קיבלנו מחברת גד.
חזרתי לביתי והתקשרתי לשטיח המעופף ושאלתי היכן השובר ואז הם אמרו לי כי שובר זה שקיבלתי הוא שובר הנחה של 100$ על מגוון טיולים לטורקיה. המחירים לאחר הנחה לשלושה לילות בסוף שבוע ו/או לארבעה לילות באמצע השבוע הם מחיר קבוע של 299$. המחיר לאדם בחדר זוגי וזה לאחר ההנחה של 100$. והכול כמובן כפוף לתקנון ועד גמר המלאי. כמובן לא בזמן החגים. מועדי החופשות הם כמובן בין התאריכים 15.10.06 ועד ל 25.03.07, כמובן בחורף.
לפני שאתם קונים להבא את מוצרי גד תבדקו טוב טוב שלא מספרים לכם סיפורי מבצעים. כל החברות שמארגנות חבילות טיול בטורקיה נותנות מחירים זהים ואף יותר זולים בזמן החורף. פשוט תעברו על הפרסומים בעיתונים. כל זה בלי מבצע. אני לפחות הבנתי שמנסים לעבוד עלי ומזה כחודש הפסקתי לקנות לחלוטין את מוצרי גד ולא אתקרב אליהם יותר כי אני לא אוהב שמנסים לסדר אותי.
ACE קנה ובנה באזור התעשיה החדש במערב ראשון לציון
כמדי שנה גם השנה יש לנו בעונת החגים את חג הסוכות. מה טבעי בחג הסוכות מאשר לקנות סוכה ולשבת בה שבעה ימים. בשנה שעברה בחזית החנות הידועה הזאת הציבו את הסוכה לדוגמא בחזית החנות. היכן הציבו אותה? בדיוק על חניית הנכים. שתבינו, בחזית החנות הענקית הזאת יש רק שלוש חניות לנכים. על שתיים מהן הציבו את סוכת הפרסום והמכירה.
בשנה שעברה ניגשתי למנהלת החנות ושאלתי מדוע הצבתם את סוכת הפרסום והמכירה על שתי חניות הנכים. המנהלת ענתה לי. "יש מספיק חניות ומספיקה חניית נכים אחת. אך אני מבטיחה לך שבשנה הבאה נציב את הסוכה במקום אחר".
מכיוון שאני אדם מאמין ועוד למנהלת החנות הנכבדה. המשכתי בקניותי. ראו איזה פלא השנה הציבו את סוכת התצוגה והמכירה בחניית הנכים, אך הפעם רק על חניה אחת, כלומר חסמו 33% מחניות הנכים. השנה כבר לא ניגשתי למנהלת החנות מכיוון שהבנתי שהיא לא מעוניינת בנכים שיקנו בחנות שהיא מנהלת, על כן עברתי מיידית להום סנטר, חנות השוכנת צמוד לחנות ACE ושם כמובן שלא הציבו את סוכת המכירה על חניית נכים, אלא במקום שלא מפריע לאף אחד. שם הנכים רצויים.
שופרסל ביג במערב ראשון לציון
כבר לפני כשנה כתבתי וציינתי את המבצע הענק שמתקיים בשופרסל ביג במערב ראשון לציון. מחיר חבילה אחת של צמר גפן מתוצרת שופרסל (מעניין איזה מפעל התכופף ורשם על תוצרתו את השם שופרסל) ובכן מחיר חבילה אחת של צמר גפן מחירה 3.49 ש"ח, אז במבצע שלוש חבילות צמר גפן. שלוש חבילות ארוזות. וכתוב עליהן במבצע, כמה צריכות לעלות? פחות מ... ובכן בשופרסל ביג לא למדו לחשב, או שחושבים שהקונים שלהם לא יודעים לעשות חשבון.
ובכן מי שקונה שלוש חבילות מקבל אותן במחיר מבצע של 11.49 שקלים. מי שקונה שלוש חבילות לא במבצע ולא ארוזות יחד בחבילת מבצע משלם עבורן רק 10.47 שקלים. שופרסל ביג יודעת מה זה מבצע ואיך למכור, לא? מעניין עוד כמה מבצעים כאלו יש בשופרסל ביג.
רשת סופרסל והמותג שאין שני לו
רשת שופרסל נוהגת זה זמן מה לכפות על מפעלים שונים לייצר מוצרים תחת שמות מותג שהיא מנסה לפתח. בתחילה היו מוצרים די מועטים שפורסמו תחת השם "סופר קלאס". הנה עכשיו ישנו מוצר חדש תחת השם שופרסל. מה אין תחת שם המותג החדש. הם מייצרים הכול. מתבניות אלומיניום ועד מלפפונים. מסוכר וקמח ועד לתבלינים. מה לא. כל מי שקונה ברשת הזאת פשוט נפעם, הכול מיוצר על ידם.
היצרנים נכנעים כי אין להם ברירה. יש רשת ענק ששולטת בשוק והיא כופה עליהם הדפסת שמות שהיא קובעת ולא... ואתם מבינים איך זה פועל. מה שמעניין הוא שכל המוצרים שמיוצרים תחת השמות שופרסל או סופר קלאס יותר זולים מאלו שלא מופיעים תחת השמות הללו. מה שלא מבינים גאוני הניהול של הרשת הזאת שהלקוח שמגיע לרשת מעוניין לראות מגוון מוצרים ממגוון יצרנים ולא כמעט כול המוצרים תחת השמות של שופר סל או סופר קלאס.
כמובן הצרכן לא טיפש ומבין את מעשיה של רשת הענק. הכפייה הזאת ויצירת מצב של חנות אחת מותג אחד ורק שלהם, כל השאר פשוט הולך ונעלם או מחירו ממריא אל על לא כל כך עובד. הצרכנים פשוט עוברים לרשתות אחרות, שם לא מנסים ליצור חנות אחת, שם אחד וכל השאר יקרים. יש בסביבה עוד רשתות, נפתחת גם חנות של קוו אופ ואנו כבר בדרך לשם. רק שלא יעבדו עלינו. להנהלת שופרסל, הגיע הזמן לא לחשוב שהצרכנים הם שלכם לעד ואתם יכולים לעשות כרצונכם, למחוק מותגים אחרים, להוריד מוצרים של חברות שלא כל כך משתפות אתכם פעולה ועוד.
אל-על והקרש בגב
אתם זוכרים זה זמן שחברת אל-על נקנתה על-ידי משפחת בורוביץ, הבטיחו לנו שיפור . הבטיחו לנו ריפוד חדש והבטיחו לנו...
בתאריך 4.9.06 טסתי בטיסת אל-על שמספרה 611 למוסקבה שעת הטיסה 05.50. עליתי למטוס שהמושבים בו ראו ימים טובים יותר. מושבי בד מרופטים שאיבדו במלך השנים את צבעם, את הנוחות לשבת עליהם מכיוון שנשחקו, אך זה לא כל כך משנה. התיישבתי על הכסא ונשענתי לאחור ומיד נתקע לי קרש בגב. הקרשים שבגב הכסא בולטים בגלל שהריפוד עבר זמנו מזמן. בגלל שהספוגים שעליהם אתה יושב ונשען נשחקו עם הזמן.
זה לא קרה רק בכיסא שלי, זה קרה בכל הכיסאות, גם של אלו אשר ישבו לידי. קראתי לדיילת והערתי את תשומת לבה לעובדה שקשה לשבת במושב שהקרשים תקועים לך ישר בעמוד השידרה. מכיוון שראיתי שהיא לא מופתעת כלל ואף לא ניסתה לומר לי בוא נחליף כיסא כי אין כיסא יותר טוב. אז היא ענתה לי תשובה הכי מדהימה ששמעתי בחיי, להלן תשובתה "אין דבר במהלך הטיסה תתרגל".
מדוע אני מפרסם פרט זה, זאת לא הפעם הראשונה שאני פונה לצוות האוויר ומעיר את תשומת לבם למצבם העגום של הכיסאות. אך הם הרי לא יכולים לעשות כלום. אז אני כן יכול לעשות אני פשוט הפסקתי לטוס אל-על. כמה חבל לחברת אל-על, אני הרי טס כ- 12 טיסות בשנה ולפחות מחציתן היו באל-על. מעניין כמה אזרחים עשו זאת עד לרגע זה. אולי אפשר להבין מדוע המדינה העבירה את הזמנת הטיסות לעובדי המדינה לחברה אחרת. אולי מכיוון שהשרות שם יותר טוב. אף על-פי שהחברה שקיבלה את ההזמנות הללו היא לא חברת עלית אירופאית.
עוד כמה הערות למר בורוביץ. מאז שקנית את חברת אל-על הופסקה לחלוטין חלוקת העיתונים בטיסות היוצאות למחלקת התיירים. השרות לא נעשה טוב יותר וחבל. להלן דוגמא קצרה על השרות שלא קבלתי במטוס, אין הכתוב כאו מעיד על הכלל אך מעניין זה קרה אצלי ולא בפעם הראשונה.
בטיסה מספר 616 מוסקבה ישראל בתאריך 05.09.06, הטיסה שהמריאה בשעה 23.55 ממוסקבה. לא חולקה השתייה לפני הגשת הארוחה.- היה רק סוג אחד של תפריט. אני הפעלתי את כפתור הקריאה לדייל. הנורה דלקה כ- 57 דקות עד אשר אחד הדיילים ניגש אלי. מובן שחלפו לידי כמעט כל הדיילים במשך 57 הדקות, אך לאף אחד זה לא הזיז. לאחר 57 דקות עבר לידי הדייל וכיבה את הנורה, אמרתי לו באיזו זכות אתה מכבה את הנורה. הוא גמגם. אמרתי עדיין לא קיבלתי את השרות והדלקתי שוב את הנורה, ורק אז הוא שאל לרצוני והביא לי לאחר 12 דקות תמימות את בקשתי. האם זה שיפור בשרות, מר בורוביץ. לך ולחברת אל-על שקנית הפתרונים.

תאריך:  05/10/2006   |   עודכן:  05/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פסטיבל מספרי הסיפורים
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
שלחתי לך חומר מעניין בנושא אל על.
אילנה חן  |  5/10/06 15:05
 
- ואני שלחתי ברגע זה עוד סיפור מעניין ל"ת
חד קרן  |  5/10/06 15:47
2
היום עברתי ליד חניית הנכים
יונית ש  |  5/10/06 23:49
3
שמעתי כי
נורית מחולון  |  6/10/06 08:52
4
שופרסל - גם בכרטיס סופרקרד
אלונה ספטון  |  7/10/06 09:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד שילה הרשקוביץ
בית המשפט קבע כי התנהגותה של העיריה, מקום בו חלפו שנים רבות מיום ששולמו הכספים, וחוסר יכולתה לנקוב אפילו בתאריך משוער לבניית חניון ציבורי, חורגת ממתחם הסבירות
איריס פרחי
מדחת איבד דם רב ומצבו הידרדר מרגע לרגע. למרות זאת החליט ראש הממשלה ושר הביטחון דאז, אהוד ברק, שלא לפנות את החיילים ממתחם הקבר. ברק החליט להמתין לג'בריל ראג'וב, ראש המנגנון המסכל הפלשתיני, שיפנה את מדחת הפצוע. השעות נקפו, וראג'וב לא הגיע
אברהם שרון
אלה ימים נוראים לישרי הדרך, לרודפי הצדק ולשוחריו, ליודעים כי אסור עוד לטשטש ולהדחיק, להכחיש, לטייח ולמרוח, כי אם המדינה הזאת לא תנקז את המוגלה ולא תרפא את פצע קיומה, היא לעולם לא תגליד
דני רשף
ישראל מדשדשת בשיתוק לאומי נוסח הרפובליקה הרביעית הצרפתית ומשלמת בריבית קצוצה את המחיר הכלכלי, החברתי והצבאי של חוסר היכולת לנהל את עצמה ביציבות לאורך זמן
מאיר אדוט
כדאי לזכור שהמלחמה האחרונה שצה"ל ניצח בה ניצחון חד-משמעי היתה מלחמת ששת הימים ואז לא היו שטחים ולא היו מתנחלים, היה רק צבא קטן ושרירי ממוקד מטרה - לנצח במלחמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il