X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כולה
▪  ▪  ▪

קורס חדש בכולה, קורס "נשים יולדות עם נשים - ליווי הריון והכנה ללידה, לנשים בלבד, בהנחייתה של הדולה המטפלת המקצועית חווה שפירא. במסגרת הסדנה תלמד כל משתתפת להכיר את גופה ואת הרגליו ולהרחיב את יכולותיה ותפיסותיה.
נשים רבות בוחרות בשנים האחרונות לעבור את תהליך הלידה בתמיכה נשית (אמא, חברה, דודה וכו'). הקורס המוצע בכולה לנשים בלבד, מאפשר לנשים לחוות ולחלוק את ההיריון וללדת כבימים עברו.
הקורס מאפשר פתרון הולם לנשים שרוצות לחוות את ההיריון בסביבה מפנקת, תומכת ומכילה שמהווה מקור עשיר של ידע מקצועי מעודכן המכוון לצרכים מיוחדים של גוף ונפש. הקורס מזמין נשים לתמוך, להקשיב, לחלוק, להירגע, לצחוק, לשמוח ולחגוג את ההיריון ביחד עם מי שמבינות אותן הכי טוב - נשים!
ההיריון הוא תקופה מאתגרת ומיוחדת לגוף ולנפש כאחד. בנוסף לציפייה, לשמחה ולהתרגשות הוא מלווה גם במחושים שונים, חששות והרבה שאלות. כולה היא מרכז שמספק תשובות הן לגוף ולנפש. מטרת הקורס להעביר את הנשים תהליך מרתק ומענג של חיבור והיכרות עם הגוף המשתנה. לידה היא חוויה גופנית עוצמתית, הדורשת גיוס משאבי הגוף והנפש כאחד, וככזו היא תובעת היכרות עם הגוף- עם תחושותיו, עם טווח התנועה שלו, עם העדפותיו ועם העובר היקר שבתוכו.
הסדנה מיועדת לנשים בלבד. החל מה-02.02 יום ב' בין 21:30-19:30, למשך 12 מפגשים.
מחיר הסדנה לזוג (אמא ובת/אחות/חברה/דודה/בת זוג וכו') - 2,000 שקלים. הקורס מלווה את תהליך ההיריון ומיועד לנשים מחודש חמישי ומעלה.
רקע חוה שפירא
חוה שפירא, מדריכת הכנה ללידה ודולה, מוסמכת על-ידי המרכז הישראלי לחינוך ללידה משנת 2004. אם לשניים, מלווה, מלמדת, תומכת, ומטפלת בנשים בהריון ובתינוקות, פועלת על-פי שיטת טיפול ייחודית שפיתחה - "חוכמת חוה" דרך עבודה אינטגרטיבית המבוססת על ארבעה רבדים: פיזיולוגי, אנרגטי רגשי ומנטאלי היוצרים איזון דינאמי בתקופת ההיריון והלידה.
רקע כולה
מרחב נשי, המציע טיפולים לנשים בלבד ומעניק עונג וריפוי, בטיפולן ובהנחייתן של צוות מטפלות ומורות מהמקצועיות בתחומן.
במרכז מוצעים עיסויים טיפוליים לבעיות רפואיות שונות: עיסוי רקמות עמוקות, עיסוי רפואי, עיסוי בשיטות מתיחות והנעת מפרקים פסיבית, קרניו-סקרל, שיאצו, טווינא ועוד.
עיסויי גוף חווייתיים: אירוודה - עיסוי על-פי המסורת ההודית, טיפול פרדס - העושה שימוש בויטמין C ותערובת חמה של שמני הדרים, עיסויי אבנים חמות - על-פי המסורת האינדיאנית, לומי לומי - עיסוי אקזוטי ואנרגטי מהוואי ועוד. בנוסף, טיפולים ייחודיים לנשים, כגון: עיסוי לנשים בהיריון ואחרי לידה - המאפשר תמיכה פיזית ורגשית בתהליך ההיריון והכנת הגוף ללידה בדגש לאזורים עמוסים לנשים בהריון כגון גב תחתון, אגן ובצקות ועוד.
בנוסף כולה מציעה סדנאות מודעות והתפתחות אישית - הגנה עצמית, מפגשים חווייתיים, שיעורי יוגה וריקודי בטן וטקסים של מעבר והתפתחות אצל האישה- קבלת מחזור, כלה לפני חתונתה והרפתקאות מענגות נוספות.
כולה, בית בנמל, האנגר 26 תל אביב, טל' - 5444462, פתוח בכל ימות השבוע: www.coola.co.il.

תאריך:  31/12/2008   |   עודכן:  31/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il