חברת טבע עולה עם קמפיין פרסומי חדש לאלרין, תרסיס להקלה בגודש באף הפותח את האף מיד ומאפשר נשימה קלה עד 12 שעות רצופות.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, עולה תחת הסיסמה "לנשום חזק", ב-7.1 למשך כשבועיים ויציג את התוצאות המפתיעות של אף פתוח ונשימה עמוקה, שהושגו בזכות השימוש באלרין.
עלות הקמפיין, שכולל פרסום טלוויזיה בערוצים 2, 10, 24, 9 עומד על כמיליון וחצי שקלים.
קרדיטים:
מנהל קריאייטיב ראשי - גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאייטיב - צור גולן; מנהל צוות קריאייטיב - עמית גל; קריאייטיב: יניב אביטל ומירון ששון; מנהל מחלקת מיתוג - זאב רביד; מעצב - רועי דוידסון; מנהל לקוחות - אדם פולצ'ק; סופרווייזרית - טל כהן; תקציבאית - רויטל לוי; מפיקת משרד - מרינה אקילוב; פלנינג - יהורם דוידי; מדיה - יוניון מדיה; חברת הפקה - גפן הפקות; במאי - רני כרמלי; בית פוסט - גרביטי; עורך - דדן עוזיאל; סאונד - סאונד האוס; צלם - מנו קדוש.