X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המרכזים הקהילתיים ברמה"ש
▪  ▪  ▪

בשבוע שעבר (יום ד', 14.1.09) נכנסה לנתיבות שיירת מכוניות עמוסות מכל טוב של צוות המרכזים הקהילתיים ברמת השרון. אנשי הצוות החלו יום פעילות ארוך של מעבר בין המקלטים והפעלת הילדים והמבוגרים. ההתרגשות היתה רבה הן בקרב תושבי נתיבות השוהים במקלטים והן בקרב אנשי הצוות.
ניצה ערמון, סמנכ"ל חברה וקהילה מספרת: "הצלחנו להרקיד את הילדים בליווי הגיטרות של ניצן ודני עם הדרבוקות של שלומי, ליאור ושרון. השארנו מזכרות על קירות המקלטים בצורת מלאכת פסיפס בהדרכת דליה, זיוה ותקוה. שימחנו את הנוער במשחקי בינגו ותחרויות פינג פונג בניצוחה של שירי. יצרנו עמם בפלסטלינה, צבעים וחומרי יצירה יחד עם רותי, שרית, שירי ואני. קשה היה לדעת מי נהנה ומתרגש יותר, התושבים או אנו אנשי הצוות".
בנוסף לפעילויות הנפלאות אותן חוו הילדים במקלטים, הביאו איתם צוות המרכזים הקהילתיים שקיות משחקים, משחקים והפתעות, שנתרמו על-ידי ספקים מקומיים ותרומת המרכז הקהילתי בניו יורק 92nd Street Y, המקיימים מערכת שלמה של שיתופי פעולה עם המרכזים הקהילתיים ברמת השרון, ובימים קשים אלה נחלצו לעזרה ותרמו.
אנשי הצוות חוו גם במהלך היום את הרגשת התושבים עם השמע הסירנה שקראה להם לרדת למקלטים. אנשי הצוות לא התרגשו והמשיכו להפעיל את התושבים למרות קולות האזעקה וצלילי הנפילה של רקטות הקסאם.
דליה דגמי, ראש תחום הגיל הרך מסכמת את החוויה: "אני מרגישה, שאני וכל הסביבה שלי חיים בבועה למרות התקשורת. חזרתי עם כאב ורצון לחזור לתת ולהרתם לילדים שמחפשים רגעים של תעסוקה וחוויות איך לסיים את היום. איך אמרה לנו ילדה אחת? איזה כיף, היום עבר לי מהר, תבואו גם מחר".
רותי פלד מנהלת תוכנית יול"א מוסיפה "החוויה הייתה אדירה ולו בשל העובדה שכולנו התכנסנו יחד, מנהלים, רכזים מדריכי חוגים ואבות הבית, ויצאנו משגרת היום יום אל הדרום המופגז. זאת היתה חוויה יוצאת דופן של נתינה, איך כל אחד תרם ונתן לילדים הקטנים במה שהוא טוב בו וביחד מילאנו את יומם של הילדים במקלטים".
בסוף היום הארוך בין המקלטים הצטרף אל הצוות הרצל נחום, מנכ"ל העירייה, המשרת בשירות מילואים בדרום הארץ, שלקח את אנשי הצוות אל נקודת תצפית על רצועת עזה, שם צפו אנשי הצוות, יחד עם הכתבים הזרים, בהפגזות צה"ל על העיר וביציאת רקטות אל גבול ישראל, מראה הזוי לאור השקיעה הפסטורלית.
ניצן אביב, מנכ"ל המרכזים הקהילתיים, סיכם את היום: "היה חשוב לנו, ברשת המרכזים הקהילתיים, להיענות לקריאת החברה הארצית למתנ"סים ולתרום את חלקנו למאמץ הלאומי של העורף. אני שמח שתרמנו ולו במעט למורל של תושבי הדרום וסייענו להם לעבור עוד יום של שגרה במקלטים. אנו נמשיך ונשלח צוותים לדרום כל עוד יהיו זקוקים לנו וכל עוד הלחימה בעזה תמשך. זוהי תרומתנו הצנועה".

תאריך:  21/01/2009   |   עודכן:  21/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירה לוי
- הודעה מטעם מועצה אזורית מגילות ים המלח
קרן טמיר
הודעה מטעם ארגוני זכויות האדם
רותם ורסקין
- הודעה מטעם מותג הג'ינסים Lee
רותם ורסקין
- הודעה מטעם רשת נעלי מרקו
לאה מלול
- הודעה מטעם המרכז הרפואי ברזילי באשקלון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il