ניופאן, יבואנית החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל, חוגגת את הלקוח המיליון של מסכי טושיבה בישראל. ניופאן יוצאת בקמפיין בעיתונות, באינטרנט ובטלוויזיות חוצות, בפעילויות קידום מכירות ומבצעים בהשקעה כוללת של מיליון שקלים.
גרשון פטרושקה, משנה למנכ"ל ניופאן מציין כי ב-2008 נמכרו בישראל כ-650,000 טלוויזיות, רובן (כ-75%) מסכי LCD. לדברי פטרושקה הביקוש למסכי FULL HD הולך וגדל, כאשר קטגוריית מסכים זו מהווה כיום כ-25% מנתח השוק הכספי וצפויה לגדול ב-2009 למעל 40% בנתח השוק הכספי שלהם.
כיום כ-25% מהאוכלוסיה מחזיקים ברשותם מסך דק, כאשר מחירי המסכים ירדו בשנה האחרונה בכ-15%-20%. ב-2009 צופה פטרושקה התייצבות מחירים עם אפשרות לעלייה בשל עליית שער הדולר.
ניופאן משווקת את מסכי טושיבה למעלה מ-10 שנים וכיום כל 10 דקות בממוצע נמכר מסך טושיבה בישראל. טושיבה מחזיקה בישראל ב-2008 נתח שוק של כ-20% מסך שוק המסכים, הנאמד בלמעלה משני מיליארד שקלים. גודל המסך הנמכר ביותר בישראל הינו מסך 32 אינץ'.
במסגרת חגיגות הלקוח המיליון יוצאת ניופאן במבצע המציע זוגות של מסכי טושיבה במחירים מיוחדים החל מ-7590 שקלים ובנוסף, על כל קניה מקבלים מכונת אספרסו דלונגי מתנה בשווי 500 שקלים.
טושיבה הוקמה לפני כ-130 שנה כיצרנית מוצרי התקשורת הראשונה ביפן וכיום הינה בין 10 יצרניות מוצרי האלקטרוניקה הגדולות בעולם. טושיבה משקיעה כל שנה כשלושה מיליארד דולר במחקר ופיתוח והיא הייתה הראשונה בעולם להציג את מסך הטלוויזיה השטוח, את המחשב הנייד ואת טכנולוגיית הדולבי סראונד לטלוויזיה.
קבוצת ניופאן הכוללת את ניופאן טלקום, ניופאן IT וקונצרן Haier, הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וסלולר המייצגת בלעדית מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון TOSHIBA,BOSE ,JBL, דלונגי, קיטצ'נייד, מג'ימיקס, הרמן קרדון, KEF, קנווד, ACER, קנון, פנטקס ו-HTC. החברה המעסיקה כ-400 עובדים, מספקת כמיליון מוצרים בשנה ומחזור פעילותה השנתי מסתכם בכ-700 מיליון שקלים.