X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרוטרום
▪  ▪  ▪

חברת פרוטרום תעשיות בע"מ ("פרוטרום") השלימה את רכישת נכסי אוקספורד כמיקלס בע"מ ("אוקספורד") הבריטית, בתמורה לסך של כ-12 מיליון דולר (8.25 מיליון פאונד). מחזור המכירות של הפעילות הנרכשת בשנת 2007 הסתכם בכ 14 מיליון דולר ארה"ב (כ-10 מיליון פאונד). הרכישה תמומן באמצעות אשראי בנקאי לזמן ארוך.
.
אוקספורד, אשר נוסדה בשנת 1973 ומעסיקה כ 70 עובדים, עוסקת בפיתוח, בייצור ובשיווק של חומרי גלם ייחודיים לתעשיית הטעם והריח והינה מובילה עולמית בתחומה. פעילותה של אוקספורד סינרגטית במידה רבה לפעילותה הגלובאלית של חטיבת חומרי הגלם של פרוטרום, שלה מעבדות פיתוח ומתקני ייצור עיקריים בארה"ב, באנגליה, בשוויץ ובישראל. הרכישה צפויה להרחיב את סל המוצרים שמציעה חטיבת חומרי הגלם של פרוטרום ללקוחותיה ואת מאגר הלקוחות שלה ברחבי העולם. לאוקספורד מאות לקוחות, ביניהם גם החברות הרב-לאומיות המובילות בתחום, עימן יש לאוקספורד ולפרוטרום יחסים מצויינים ארוכי שנים. בכוונת פרוטרום לנצל את אפשרויות ה Cross-Selling הרבות הגלומות ברכישה על-ידי מכירת מוצרי פרוטרום ללקוחות אוקספורד ברחבי העולם ומכירת מוצרי אוקספורד ללקוחות פרוטרום, בעיקר בשווקים בהם לאוקספורד לא הייתה פעילות משמעותית עד כה.
לאוקספורד ולמנהליה עשרות שנות הכרות וניסיון מעולים בתחום חומרי הגלם לתעשיית הטעם והריח. עם מיזוג הפעילויות תהנה פרוטרום מהצטרפות כח אדם מעולה ואיכותי לשורותיה, במיוחד בתחומי המחקר והפיתוח, הייצור, השיווק והמכירות. הנהלתה של אוקספורד תשולב בהנהלת חטיבת חומרי הגלם של פרוטרום ותתרום לה מניסיונה וקשריה. לאוקספורד צנרת של מוצרים חדשניים ומעניינים בפיתוח, עם דגש על תחום חומרי הטעם הטבעיים.
לפרוטרום ולאוקספורד שני מפעלי ייצור ופיתוח הסמוכים זה לזה בצפון אנגליה. פרוטרום תפעל להשגת יעילות עסקית ותפעולית מירבית ממיזוג הפעילויות באנגליה, תוך השגת חסכונות תפעוליים ויצירת סינרגיה מרבית, גם עם מפעליה האחרים של פרוטרום בעולם (כולל זה בישראל). פרוטרום תפעל לאיחוד מערכי המחקר והפיתוח, התפעול, השיווק, הרכש והמכירות שלה ושל אוקספורד.
בשנת 2007 עמדו מכירות הפעילות הנרכשת על כ-14 מיליון דולר (כ-10.0 מיליון פאונד) והרווח התפעולי הסתכם ל-0.9 מיליון דולר (0.6 מיליון פאונד). הרווח התפעולי המוערך לשנת 2008 מהפעילות הנרכשת צפוי לצמוח ביותר מ-50% למעל 1.45 מיליון דולר (1.0 מיליון פאונד). פרוטרום תפעל להשגת חסכונות תפעוליים ממיזוג הפעילויות, כאמור לעיל, ולהשגת רווחיות גבוהה מהרווחיות הממוצעת שלה כיום.
לדברי אורי יהודאי, נשיא ומנהל העסקים הראשי של קבוצת פרוטרום "רכישת אוקספורד, ממשיכה את יישום אסטרטגיית הצמיחה המהירה של קבוצת פרוטרום שנמנית כבר היום על עשר החברות הגדולות בעולם בתחום הטעם והריח. הרכישה תומכת בהמשך חיזוקה ומיצובה של פרוטרום. פרוטרום תפעל מיידית לשילוב פעילות אוקספורד בפעילות חטיבת חומרי הגלם של פרוטרום תוך מימוש וניצול מקסימאלי של הסינרגיה הרבה, הן העסקית והן התפעולית, הקיימת בין פעילויות פרוטרום ואוקספורד על-מנת למצות את אפשרויות ה Cross-Selling הרבות ולהשיג יעילות תפעולית מרבית." יהודאי הוסיף, כי "בזכות ניסיונה המוכח של פרוטרום בביצוע רכישות ומימוש הסינרגיה אנו משוכנעים שגם רכישה זו תתרום להמשך הצמיחה המהירה והרווחית של פרוטרום, ותייצר ערך גבוה ללקוחותינו, לעובדינו ולקהל המשקיעים שלנו."
לדברי יהודאי פרוטרום ממשיכה ביישום אסטרטגיית הצמיחה המהירה שלה המשלבת גידול פנימי בתחומי הליבה, בשיעורים גבוהים מאלו שבתעשיה, בשילוב עם רכישות אסטרטגיות. פרוטרום פועלת לאיתור ולביצוע רכישות אסטרטגיות נוספות של חברות ופעילויות בתחומי פעילותה וסבורה כי מבנה ההון האיתן שלה ויכולתה לייצר מזומנים מפעילות שוטפת, בשילוב קווי האשראי הניתנים לה על-ידי בנקים מובילים בעולם, יאפשרו לה לנצל הזדמנויות רכישה שנוצרות ושתיווצרנה בעקבות המשבר הכלכלי הגלובלי.
אודות פרוטרום:
פרוטרום היא חברה רב-לאומית הפועלת בשווקי התמציות וחומרי הגלם העולמיים. לפרוטרום מרכזי ייצור ופיתוח משמעותיים בשלוש יבשות, והיא משווקת את תוצרתה בחמש יבשות למעל 5,000 לקוחות בלמעלה מ-120 מדינות. מוצרי פרוטרום מיועדים לתעשיות המזון והמשקאות, תמציות הטעם והריח, התרופות, צמחי המרפא (Nutraceuticals), מזון הבריאות והמזון הפונקציונלי (Functional Food), תוספי המזון, והקוסמטיקה.
פרוטרום פועלת במסגרת 2 חטיבות:
• חטיבת הטעמים, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של תמציות טעם (Flavor Compounds) וFood Systems.
• חטיבת חומרי הגלם, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מיצויי טעם טבעיים (Natural Flavor Extracts), רכיבי מזון פונקציונלי טבעיים (Natural Functional Food Ingredients), מיצויים טבעיים מצמחי מרפא (Natural Pharma/Nutraceutical Extracts), שמנים אתריים ומוצרי הדרים ייחודיים וכימיקלים ארומטיים.
מוצרי פרוטרום מיוצרים במפעליה בארצות הברית, באנגליה, בשוויץ, בגרמניה, בישראל, בדנמרק, בסין ובטורקיה. מערך השיווק הגלובלי שלה כולל את אגפי השיווק בישראל, בארצות הברית, באנגליה, בשוויץ, בגרמניה, בבלגיה, בהולנד, בדנמרק, בצרפת, בהונגריה, ברומניה, ברוסיה, באוקראינה, בקזחסטן, בבלרוס, בטורקיה, בברזיל, במקסיקו, בסין, ביפן, בהונג קונג, בהודו ובאינדונזיה. כמו-כן מפעילה החברה סוכנים ומפיצים מקומיים ברחבי העולם. פרוטרום מעסיקה כ 1,500 עובדים ברחבי העולם.

תאריך:  02/02/2009   |   עודכן:  02/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il