X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מאוד הייתי רוצה את גאידמק בשלטון. בלי מפלגה, ובלי מבחן הקלפי. בקדנציה של שרון, התברר לנו מי באמת שולט במדינה: התקשורת!!! אני מקווה שרכישת fm99, היא הסנונית שמבשרת את בואו של גאידמק לערוץ 10. משם יתזז את אולמרט ופרץ, משל היו שתי בובות על חוט
▪  ▪  ▪

סיפור שלא היה ולא נברא:
פרופ' ישרכארט (שם בדוי), מנהל "מרכז רפואי רביץ", הורה לאחד מהמאבטחים של ביה"ח להיכנס לחדר ניתוח. לשאלת המאבטח לסיבת ההוראה, השיב מנהל ביה"ח: "אני רוצה שתעשה ניתוחי לב". "אני לא מבין בזה", ניסה המאבטח להתחמק, "ואפילו זריקה אני לא יודע לעשות". "לא צריך ניסיון קודם", אמר בתקיפות מנהל ביה"ח, "יהיו לידך אנשים, והם יעזרו לך". המאבטח עשה כפי שנצטווה. מתוך עשרה מנותחים, מתו על שולחן הניתוחים - תשעה! אחד, זה האחרון, ברגע כתיבת שורות אלה, גוסס. שאלה: מי מבין השניים פושע יותר גדול?
ומה דעתכם על ראש ממשלה, שמחליט למנות כשר ביטחון, פוליטיקאי, שהזיקה שלו לביטחון מתמקדת באקדח שהיה על מותניו כשהתחפש לקאובוי בגיל 9, והשפם העבה, שבמזרח-התיכון של שימון, עדיין נחשב לגבריות צרופה?
שתי נקודות מוצא הנחו את אולמרט, בטרם החליט על מינויו של פרץ לביטחון. הראשונה: הערבים ישבו בשקט, מפני שהבטחתי להם גירוש עשרות אלפי יהודים מביתם, והעמקת הקרע בעם ישראל. והנקודה השנייה: אני מוכרח את תיק האוצר בידיים של שר, שמוכן להקיף את צווארו באותו קולר שהיה בצוואר שלי בממשלת שרון. האוריינטציה של אולמרט היא שחיתות, והפקרת הביטחון בידיים של פרץ, היא האימ-אמא של השחיתות.
תחושת תיעוב מציפה אותי, כשאני חושב על המושחתים האלה. אין טריק שיבחלו בו. תאוות השלטון בוערת בעצמותיהם. וכדי להגיע לכיסא הנכסף, הם יעשו הכול: בגידה בבוחרים, גניבה וסחר במנדטים, זיופים בקלפי, מינויים תמוהים, רמאות כרונית, הדלפות, לעיתים הדלפות שפוגעות ביחסי החוץ של המדינה, ריסוק אידיאולוגיות ועוד.
כשאולמרט החליט לתת לעמיר פרץ את תיק הביטחון, הדבר האחרון שהוא חשב עליו, היו האזרחים. אולמרט, כמו כל אזרח במדינה, ידע שפרץ בביטחון זה כמו לתת למאבטח ב"מרכז רפואי רביץ" לעשות ניתוחי לב: סכנת נפשות! המלחמה האחרונה חשפה את העובדה שמדינת ישראל נמצאת דווקא בעיתוי קריטי, במשבר מנהיגות חריף. "צבא לא מוכן", ו"עורף מופקר", הן שתי כותרות לסיוט של מיליונים.
עכשיו הוא מתנפל על גאידמק: "אני נגד תעלולי יחצנות של מיליונרים", אמר המנהיג שעל-פי סקר שחיתות שפרסמו יוזמי כנס שדרות הינו "האיש המושחת ביותר במדינה". וכל כך למה? מפני שמר גאידמק נכנס לחלל שהותירה "הנהגה חלולה". ועל זה תוסיפו את העובדה שבניגוד לאולמרט, שמימן את מנוסת בניו מהמלחמה, גאידמק מימן את הפוגת תושבי שדרות מהשמאסמים, באילת.
גם שר הביטחון לא אוהב את הדרך שבה גאידמק צובר אהדה: "המדינה לא תאפשר לנדבנים להשתלט על מצוקת האזרחים", אמר, כאילו שהפשירו את האג'נדה הקפואה שלו. כשאני שומע את הביקורת של שני חדלי האישים האלה - אולמרט ופרץ - כלפי גאידמק, ברור לי שחיל ורעדה אוחזים בהם לנוכח ההערצה לה הוא זוכה מ"עמך" ישראל. אני חושב שיכול להיות מגניב לשמוע את מר גאידמק עם המבטא הכבד שלו, עומד מול מיקרופון, ואומר על צמד השרלטנים: ה-ם מ-פ-ח-ד-י-ם!
ולא רק הם נגד גאידמק. ישנם מודאגים בגרוש, שלא תרמו שקל, שמסבירים את תופעת גאידמק במניעים אפלים. המלעיזים אומרים, שהפילנתרופיה שלו, היא תוצאה של מנוסה מכתב אישום. אני מסתכל עליהם ומגלה, שזה אותם אנשים, שמחאו כפיים ל... מנוסת שרון מכתב אישום. מחיאות הכפיים שלהן זכה שרון, הביעו התלהבות לנוכח תוצאות מנוסת הטורנדו שלו, שהותירה אחריה חורבן. מבלי להיכנס לשאלה אם יהיה או לא יהיה כתב אישום נגד גאידמק, ברור לי שאם יש כאן מנוסה, התוצאה שלה, היא סיוע והצלת אנשים. ומהבחינה הזו, עדיפה המנוסה של ארקדי, על המנוסה של אריאל.
לא, לא השתגעתי: מאוד הייתי רוצה את גאידמק בשלטון. בלי מפלגה, ובלי מבחן הקלפי. בקדנציה של שרון, התברר לנו מי באמת שולט במדינה: התקשורת!!! קראנו בעיתון, שנסללה הדרך של גאיידמק, לרכוש תחנת רדיו. אני מקווה שרכישת fm99, היא הסנונית שמבשרת את בואו של גאידמק לערוץ 10. משם יתזז את אולמרט ופרץ, משל היו שתי בובות על חוט.
הגיע הזמן: תיאטרון האבסורד של פרץ ואולמרט - "אאוט", תיאטרון הבובות של ארקדי - "אין".

תאריך:  22/11/2006   |   עודכן:  22/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גאידמק לשלטון!
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
גאידמק רו"המ ונרי אבנרי שר הביטחון
יחצ"ן  |  22/11/06 09:47
 
- יש לי בדיחה יותר גדולה
קידי  |  22/11/06 20:19
 
- הבדיחה של קידי יותר מצחיקה הורסת ל"ת
יואל  |  23/11/06 10:23
2
היום שאחרי
שלמה אידן  |  22/11/06 10:15
 
- שלמה אידן. לא בטוח שקראת את המאמר. ל"ת
איציק לופדיה  |  22/11/06 10:40
 
- קראתי
שלמה אידן  |  22/11/06 12:20
3
Neri-You are getting better and better-Way to go ל"ת
A M Roll  |  22/11/06 11:19
4
הסלידה מאולמרט אינה צריכה להוביל לגאידמק.
מקס הזועם  |  22/11/06 15:43
5
נרי נשאר נאמן לטירוף ולעיוות המוח. ל"ת
מבקר ספרותי  |  22/11/06 16:27
 
- "בטח שאתה צודק"
פ.ח  |  23/11/06 13:05
6
גידמאק הוא סימפטום של מדינה בהתפרקות
מדריך ליונה עיוורת  |  22/11/06 18:34
7
תקשורת "אלטרנטיבית" - רעיון מענין ל"ת
הניה  |  22/11/06 20:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב אסתרליס
חלְם (Chelm) - עיר נחמדה במזרח פולין (לא הייתי שם), אשר לא מזמן חיה בה קהילה יהודית גדולה. על החלמאים סופרו לא מעט סיפורים שונים ומשונים. עכשיו כנראה ירשנו את התכונות שלהם וסיפורים על טמטום נהפכו למציאות בארצנו
דורון סער
המלצותיה הצפויות של ועדת שוחט שנגד הקמתה הפגינו הסטודנטים הן הדבר הטוב ביותר שהסטודנטים יכלו לבקש
יואב לוין
אין מטאפורה שהולמת יותר את החלום הציוני הישן. למעט מספר יוצאים מן הכלל, כולנו אלביסים היום. למדנו כיצד לחיות במלוא העצמה, כיצד לעוף ולנאוף כמו האמריקנים, כיצד לעשוק ולהתעלם מן האחר, ועכשיו אנחנו מסרבים להרפות מסגנון החיים הזה
גורי גרוסמן
אם אלה לא היו מנהיגינו היינו מתפקעים מצחוק לנוכח תיאטרון האבסורד האינפנטילי שהם מציגים ללא בושה בפנינו. שניהם ברוב חרפה, נלחמים על חסדיו של האיש שהועף מן השלטון בבחירות דמוקרטיות על-ידי ממשלת חמאס, שאינה מכירה בקיומה של ישראל
רו"ח חנוך ובר
המצב היום חמור עד כדי כך שזה לא יהיה מוגזם לומר שמותו של רבין העצים בעשרות מונים את מורשת השנאה בקרב העם. השנאה לימין ולדתיים הגיעה היום לממדים של קנאות פסודו-דתית ממש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il