X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אמריקן אקספרס
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]
אירית בטאט [צילום: יח"צ]

מחזיקי כרטיס אמריקן אקספרס ייהנו גם ב-2009 מתוכנית הטבות מגוונת הכוללת עשרות רשתות שיווק המובילות בישראל, 4 שותפים בינלאומיים, מאות מסעדות, בתי קפה, אטרקציות ועוד.
מחזיקי הכרטיס יוכלו להמיר נקודות או להזמין שוברים כספיים, לאורך כל השנה, ללא הגבלה בכמות, באמצעות מענה קולי טלפוני או אינטרנט.
למזמינים באינטרנט תוענק הנחה משמעותית בשווי שוברי הרכישה שיוזמנו תמורת נקודות.
אמריקן אקספרס שולחת ללקוחותיה בפברואר את עלון ההטבות השנתי 2009, הכולל מגוון הטבות ייחודיות מפנקות תמורת נקודות הנצברות לזכות הלקוחות במסגרת התוכנית Membership Rewards. תוכנית ההטבות מגוונת ביותר וכוללת מאות בתי עסק מתחום הפנאי, הנופש והצריכה. כל לקוח יכול למצוא בחוברת הטבה המתאימה לו שעונה על צרכיו הייחודיים.
לדברי אירית בטאט, סמנכ"ל השיווק של אמריקן אקספרס "תוכנית ההטבות למחזיקי הכרטיס הינה תוכנית ייחודית ובעלת ערך, הכוללת מגוון גדול ביותר של אפשרויות לניצול הנקודות, ואף קבלת זיכוי כספי תמורתן, כל ימות השנה - ללא הגבלה". אמריקן אקספרס מעניקה החזר כספי תמורת נקודות ללא הגבלת סכום. על כל 1,000 נקודות שיצברו ניתן לקבל זיכוי כספי בכרטיס של 50 ש"ח. בנוסף, לקוחות שיזמינו הטבות דרך אתר האינטרנט ייהנו מהנחה משמעותית.
עוד מוסיפה בטאט "אנו רואים בתוכנית ההטבות אמצעי לתגמל את לקוחותינו עבור השימושים בכרטיס שברשותם. התגובות מצד מחזיקי הכרטיס מוכיחות שמדובר באמצעי אפקטיבי - בשנה האחרונה מומשו עשרות מיליוני נקודות, מתוכן כמחצית הומרו לשותפים בינלאומיים - ובראשם אל על. מחזיקי הכרטיס ניצלו מאות אלפי הטבות, מלבד המרת נקודות לחברות תעופה ורשתות בתי מלון, בהם שוברי רכישה לרשתות שיווק, כרטיסי כניסה לקולנוע, ארוחות מסובסדות במסעדות, הנחות למופעים והצגות תמורת נקודות, חבילות נופש מוזלות ועוד".
במסגרת תוכנית ההטבות מגוון שותפים, ביניהם: זארה, אופטיקנה, סטימצקי, הום סנטר, אפריל, באג, ה.שטרן, הצורפים , גלי, ועוד . לתוכנית נוספו השנה שותפים חדשים ואיכותיים ביניהם: ללין, ToysRus, גראס, KitchenAid, תיק ותיק ועוד. שתוף הפעולה המוצלח עם סינמה סיטי - כרטיס שני בחינם תמורת 1 נקודה בלבד, בכל ימות השבוע, כולל בחגים, בהזמנת כרטיסים בקופות, במענה הקולי ובאינטרנט, ממשיך גם השנה.
לאור החשיבות שרואה אמריקן אקספרס בקשר עם הקהילה, מאפשרת החברה גם להמיר נקודות ולתרום לארגונים התנדבותיים, ביניהם: לתת, אקים, בית איזי שפירא, פתחון לב, בית קובי ,תנו לחיות לחיות ועוד . אמריקן אקספרס מכפילה את התרומה שתינתן: על כל שקל שיתרם החברה תוסיף שקל אחד נוסף.
אתר אינטרנט: www.americanexpress.co.il

תאריך:  15/02/2009   |   עודכן:  15/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il