X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת מירס
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

נציגי משרד התמ"ת ממטה ירושלים ות"א, רבני העיר אלעד, הרב צביקה כהן - ראש העירייה, אלישע ינאי - נשיא מנכ"ל מוטורולה ישראל ואברשה בורשטין - מנכ"ל מירס, חנכו ביום חמישי האחרון מוקד שירות טלפוני ארצי של חברת מירס. מוקד השרות הממוקם במרכז המסחרי 'רייסדור' באלעד משתרע על פני שטח של כ-1,000 מ"ר.
הקמת המוקד החדש ומיקומו באלעד מבטא את התגייסות חברת מירס, חלוצת הסלולר הכשר למהלך תעסוקה נרחב, במסגרת פרויקט תהילות של משרד התמ"ת ועיריית אלעד. במוקד השירות הטלפוני באלעד מועסקות, בשלב הראשון, 70 נשים מתושבות העיר ובקרוב תושלם העסקתן של עשרות נשים נוספות. ממירס נמסר כי החברה השקיעה בהקמת המוקד החדש למעלה ממיליון וחצי שקלים.
מוקד השירות החדש ישרת מאות אלפי לקוחות מירס, פרטיים ועסקיים, מכל הארץ. זאת כחלק מפרויקט התעסוקה (call center) שהוקם ביוזמת משרד התעשיה והמסחר ועיריית אלעד, אשר מירס נרתמה לקחת חלק בו. מטרת הפרויקט השמת נשים תושבות העיר ושילובם במיזם תעסוקתי, המותאם לאורחות החיים הייחודי לעיר אלעד, במרכז המסחרי המוקם בעיר.
אברשה בורשטין מנכ"ל מירס ציין בטקס שהחברה נענתה לאתגר החשוב של יצירת מקומות תעסוקה למועסקים בקהילה החרדית: "מירס, שהובילה את הסלולר הכשר לציבור החרדי, קשובה לרחשי הקהילה ויודעת לתרום חלקה לא רק במתן פתרונות תקשורת המותאמים לציבור זה, אלא גם ביצירת מקומות עבודה, בייחוד בישוב כמו אלעד, בו מצוי פוטנציאל תעסוקתי איכותי. אין ספק, כי פתיחת מוקד השרות של מירס יהווה תרומה משמעותית לחיזוק הישוב ופרנסת תושבי העיר".
אלישע ינאי, נשיא ומנכ"ל מוטורולה ישראל הוסיף כי "ההירתמות של עובדים מהמגזר החרדי לשוק העבודה נותנת למשק כוח מיוחד. זהו מגזר שיש בו כוח נפלא ואני קורא לכל התעשיה להירתם וליצור מרכזי תעסוקה שידחפו את כלכלת ישראל קדימה".
הפרויקט החל לפני כשנתיים בהנחיית סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת הרב אליהו ישי להקמת מטות לקידום כלכלי ותעסוקתי מוניציפאליים (מלכ"ם) בהשתתפות העיריות ברחבי הארץ ומשרד התמ"ת.
בראש המלכ"ם עומד שמעון יפרח, שהוביל יחד עם אשר שטרית את נושא הקידום כלכלי של האוכלוסיה החרדית כחלק מהתפיסה הכלכלית חברתית שמוביל ישי.

תאריך:  15/02/2009   |   עודכן:  15/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il