X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת זיתא
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

זיתא - בית בד גלילי, בית הבד המתקדם בישראל לייצור שמן זית, מקבוצת ויסוצקי, יוצא בימים אלו במהלך אסטרטגי רחב היקף, במטרה לשנות את פני שוק שמני הזית האיכותיים בישראל. במרכז המהלך, הובלת מהפך תפיסתי בקרב הצרכנים וחובבי האוכל בישראל, משמן זית כבסיס לתיבול בלבד, להיותו מרכיב עיקרי בארוחה הישראלית וחלק אינטגרלי ממנה.
המהלך האסטרטגי, בהשקעה של שלושה מיליון שקלים, יכלול פעילות שיווקית ענפה, שינוי שפת המותג, שינוי האריזות ועיצובן מחדש, קמפיין בערוצי המדיה השונים, פעילות מול קהלי יעד שונים ועוד.
בישראל משמש שמן הזית רובו ככולו לתיבול. זאת בשונה משכנותינו, מדינות אגן הים התיכון האחרות, כמו: ספרד, יוון, איטליה ואפילו לבנון, בהן משמש שמן הזית כמרכיב עיקרי בהכנת האוכל המקומי. הדבר בא לידי ביטוי בהבדלי הצריכה העצומים. בעוד במדינות אגן הים התיכון עומדת צריכת שמן הזית על בין 18-12 ק"ג לנפש בשנה, עומדת הצריכה בישראל על 1 ק"ג בלבד.
בנצי אלישע, מנכ"ל זיתא-בית בד גלילי: "שמן זית מתאים לתרבות האוכל הים תיכונית ובכלל זה לתרבות האוכל הישראלית. בכל העולם כולו עולה צריכת שמן הזית לאור העובדה ששמן הזית הינו מרכיב קולינרי בריא ואיכותי יותר ומתאים לטרנד הבריאות העולמי. באסטרטגיה החדשה שלנו אנו מתכוונים להוביל שינוי מתפיסת שמן הזית כמרכיב לתיבול לתפיסה של השמן כחלק מהארוחה ישראלית. מהלכים מעין אלו הינם מורכבים ודורשים זמן רב ומשאבים רבים. היום, כשנה לאחר שזיתא נרכשה על-ידי קבוצת ויסוצקי, אנו יודעים שיש לנו גב כלכלי התומך ביכולתנו להיות הראשונים להוביל מהפך זה".
לצד המהלכים האסטרטגים הנזכרים, תיערך גם השקה מחדש של שמני הזית האיכותיים של זיתא. בין השאר עוצבו ומותגו מחדש בקבוקי השמן. סדרת צילומי אוכל מרהיבים ומעוררי תיאבון, תעטר את הבקבוקים, כך שתביא לידי ביטוי את העולם הקולינרי, ותיצור נראות יוצאת דופן על מדף שמני הזית. על-מנת להדגיש את שמן הזית של זיתא כבסיס לסוגים שונים של אוכל איכותי חולקו המוצרים לשלושה מוצרים עיקריים: שמן זית עם טעם מעודן, שמן זית עם טעם מודגש ושמן זית לטיגון בריא.
בנוסף, תצא זיתא, במהלכים שיווקיים לבידול שמני הזית שלה, תוך הדגשת העובדה כי זיתא הינה בית בד גלילי, ובעזרת שמן הזית, היא מביאה לצרכן, טעימה מהגליל.
בנצי אלישע: "הגליל מסמל עבור הרבה מאוד אנשים את המקום בו היו רוצים לחיות: מקום שלו, ירוק, עם נוף ואיכות חיים. מקום של חופש מפנק עם אוכל טוב. זיתא, שמן זית גלילי, מביא איתו את אותם ערכים של איכות, טעם ואותנטיות ומאפשר, לכל אחד, ליהנות מרגע קטן של גליל".
לצורך הדגשת ערך הגליליות, תצא זיתא בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, בכיכובו של השחקן גיא לואל (המככב בסדרה "חשופים"), אשר יעביר את החוויות, הטעמים, התחושות והאווירה של הגליל עבור משפחה מהמרכז.
נתונים צרכניים:
סך-הכל מונה סדרת זיתא החדשה שמונה מוצרים:
  • זיתא כתית מעולה טעם עדין, בשני גדלים 1 ל' ו-750 מ"ל במחיר מומלץ לצרכן של 45.99 שקלים ו-39.99 שקלים בהתאמה.
  • זיתא כתית טעם מודגש, בשני גדלים 1 ל' ו-750 מ"ל במחיר מומלץ לצרכן של 44.99 שקלים ו-39.90 שקלים בהתאמה.
  • זיתא לטיגון בריא, בקבוק עגול המכיל 630 מ"ל במחיר מומלץ לצרכן של 35.90 שקלים.
בנוסף, משווקת זיתא גם שמן זית בטעמים הבאים: זיתא עם בזיליקום ושום שמיר, זיתא עם פלפל חריף וזיתא עם לימון, בבקבוק המכיל 250 מ"ל ומחירו 15.90 שקלים.
לכל מוצר בסדרת זיתא מצורפת פיית מזיגה קופצת, פטנט ייחודי לזיתא, המונעת זליגה מיותרת של שמן הזית, חסכונית ומסייעת בשמירה על ניקיון הידיים והסביבה. את המוצרים ניתן לרכוש בכל רשתות השיווק והמרכולים.
נתוני שוק שמן הזית בישראל:
היקף ייצור שמן הזית בישראל (ללא המגזר הערבי, כולל השוק המוסדי) הוא כ-7,000 טון בשנה. היקף השוק במחירי צרכן הוא כ-240 מיליון שקלים. ענף שמן הזית מאופיין בכמות גדולה של יצרנים. כשוק, שמן הזית גדל בשנת 2008 ב-14% (כספי).
אודות זיתא
חברת זיתא הוקמה בשנת 1992. לזיתא בית בד מודרני ומתקדם באזור התעשיה ציפורית שבגליל, בו עוברים הזיתים דרך כל שלבי הפקת השמן, מהזיתים ועד לבקבוק. במרוצת השנים הפך המותג זיתא לבית הבד המוביל בישראל ולשם נרדף לשמן זית איכותי. לפני כשנה רכשה קבוצת ויסוצקי מחצית מהבעלות על חברת זיתא וכיום ויסוצקי מפיצה ומשווקת בלעדית את מוצרי החברה.

תאריך:  03/03/2009   |   עודכן:  03/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il