רשת אופנת TNT לצעירים, חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם זכיינית ערוץ 2 קשת, במסגרתו תעניק חסות, לתוכנית הטלוויזיה האח הגדול VIP.
במסגרת החסות, תצא TNT במבצע רחב היקף, בחנויות הרשת ברחבי הארץ: יחולקו כרטיסי גירוד לכל הרוכש מעל 75 שקלים, כאשר כל כרטיס גירוד זוכה: הפרס הגדול - כניסת עשרות לקוחות של TNT, שיזכו בסיור VIP, מאחורי הקלעים, בבית האח הגדול. בנוסף, תחלק רשת TNT עוד 80 אלף פרסים, כמו: טישרטים, מכנסיים, תיקים וסכומי כסף לרכישה ברשת, מהקולקציה החדשה.
מהנהלת TNT נמסר כי, צעד זה מחזק את מעמדו של המותג כמוביל בקרב צעירים וכמותג המצהיר על אג'נדה של חדשנות, אופנתיות וטרנדיות. המותג סימן לעצמו חשיפה במקומות בו קהל היעד נגיש, נמצא, מבלה ומתעניין.
לדברי הנהלת TNT: תוכנית כמו האח הגדול VIP, פונה לקהל היעד של TNT ומדובר בפלטפורמה לחשיפה מקסימלית. לדבריה: בעונה הראשונה של האח הגדול ולפי סקרים שערך הערוץ, זכתה התוכנית לאחוזי הצפייה הגבוהים ביותר לערוץ 2 ולערוץ 10, ואף צעירים רבים דיווחו כי במשך כל שעות היממה התוכנית הפכה למעין "שומר מסך" בביתם.
לדברי ההנהלה: המותג TNT חושף בימים אלה את הקולקציה החדשה של אביב קיץ 2009 ותזמון התוכנית מתחבר עם פתיחת העונה החדשה של האח הגדול, שתמשך רק חודש ימים.
לרגל שיתוף הפעולה, תצא TNT בקמפיין רחב לחשיפת שיתוף הפעולה והמבצע. הקמפיין יערך על-ידי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בתקציב הנאמד בכמיליון שקלים, הכולל אינטרנט, מודעות ומסע קידום מכירות בנקודות המכירה.
רשת TNT נמצאת בבעלות יעקב ומיכה הוניגמן, הרשת מונה 56 סניפים ברחבי הארץ.