X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
S&P 500 מזנק ב-5.4% סיטי נוסקת ב-36% אנליסטים: העליות היום בשוק - תיקון לאחר ימים של ירידות ומימושים של שורטיסטים
▪  ▪  ▪
בן ברננקי. אופטימי [צילום: AP]
סיטי בנק שלח וול סטריט לעליות חדות
נמרוד הלפרן
סיטי אותת על רבעון חיובי אחרי שנתיים * S&P 500 נסק ב-6.4% * סיטי זינקה ב-37% * אנליסטים: העליות היום בשוק - תיקון לאחר ימים של ירידות ומימושים של שורטיסטים * אלון USA עלתה ב-1.1% למרות כניסה לרשימת החברות בסיכון של מודי'ס
לרשימה המלאה

עליות חדות נרשמות היום בוול סטריט לאחר שיו"ר הבנק הפדרלי, בן ברננקי, נאם היום בוואשינגטון ואמר כי הממשל האמריקני לא ייתן למוסדות הפיננסנים הגדולים בארה"ב לקרוס. בנוסף, דיווח של סיטי כי הוא צפוי לרשום רבעון ראשון טוב לאחר כשמונה רבעונים קשים, שולח איתות נוסף לשוק לאופטימיות מהמגזר הפיננסי.
דאו ג’ונס עולה ב-4.6% ל-6,683 נקודות, נאסד"ק מוסיף 6% ל-1,344 נקודות ו-S&P 500 עולה ב-5.4% ל-712 נקודות. בשוק הסולידי עולה מחירן של איגרות החוב ל-10 שנים של ממשלת ארה"ב ב-0.096% לריבית של 2.982%.
אנליסטים: העליות היום - תיקון ומימושי שורטיסטים
אוהד ארגמן, ראש תחום מסחר בבית ההשקעות אופנהיימר, אומר היום בתגובה לעליות בשוק כי יש לזכור שהעליות שנרשמות היום בשוק מגיעות לאחר כמה ימים של ירידות נאות. "השוק מתקן היום חלק מהירידות. יש מימוש רווחים של סוחרים בשורט. ההודעה של סיטי על כך שהרבעון הזה יהיה יחסית סביר אחרי כמה רבעונים גרועים, גם מסייעת לעליות בשווקים".
רונן כהן, מנהל סניף אוסקר גרוס, אומר כי "השוק חיכה לאיזה יום שבו הוא יוכל לתקן את הירידות שאפיינו את התקופה האחרונה, יש היום כל מיני מימושים של שורטיסטים לאחר שהשוק כבר עשה מהלך גדול מטה. העליות היום הן תיקון טכני וצריך לראות אם זה יחזיק מעמד מחר. יש סיכוי שכבר מחר נראה שוב ירידות".
"ברננקי מנסה להרגיע את המשקיעים. הוא מדבר על יציאה תוך שנה מהמשבר, שזו אמירה לא אופיינית לתחזיות האפוקליפטיות שנשמעות מכל עבר", אומר כהן.
דיונים חמים בנושא, בקהילת וול סטריט ב-TheMarker Cafe
יו"ר הבנק הפדרלי, בן ברננקי, אמר היום בנאומו בקונגרס כי הבנק הפדרלי והממשל לא יאפשרו למוסדות הפיננסים הגדולים של ארה"ב לקרוס, לאור מצבם השברירי של שוקי הפיננסים והכלכלה העולמית. עוד אמר כי הוא אינו פוסל אפשרות של התאוששות כבר השנה.
במידה שהבנק הפדרלי וממשל אובמה יצליחו לשוב ולייצב במידת מה את הבנקים, "אז אני מעריך כי קיים סיכוי טוב לכך שהמיתון יסתיים כבר השנה וכי שנת 2010 תהיה תקופה של צמיחה", הוסיף ברננקי בנאום בפני מועצת יחסי החוץ של הקונגרס האמריקני בוושינגטון.
סקר הכלכלנים של בלומברג צופה כי שיעור האבטלה בארה"ב יגיע ל-9.4% השנה, ויישאר גבוה עד ל-2011. עם זאת, לפי סקר בלו צ'יפ, שיעור האבטלה בארה"ב צפוי לעמוד על 8.6% השנה ועל 9.1% ב-2010. שיעור האבטלה בארה"ב הגיע ל-8.1% - הגבוה בתקופה של למעלה מ-25 שנה. לפי סקר בלומברג כלכלת ארה"ב צפויה לסגת ב-2.5% השנה.
סיטי רושמת רבעון חיובי ראשון אחרי שנתיים
את מגזר הפיננסים מזניקה היום סיטי. מנכ"ל סיטי ויקראם פנדיט, אמר כי ענקית הפיננסית חווה את הרבעון הטוב שלה מאז שנת 2007 - בה רשמה רווח. בחודשים ינואר ופברואר רשם הבנק הכנסה כוללת של 19 מיליארד דולר, לפני חישוב ביצוע מחיקות ערכים, לפי פנדיט. סיטי רשמה חמישה רבעונים רצופים של הפסדים אשר הסתכמו בלמעלה מ-37.5 מיליארד דולר מאז שרשמה רווח ברבעון השלישי של 2007, שעמד על 2.2 מיליארד דולר. סיטי, שנחשבה לבנק הגדול בעולם לפי שווי שוק, חוותה ירידה מתמשכת במחיר המניה שלה, כאשר בשבוע החולף נגעה בשפל של כל הזמנים- פחות מדולר.
ג’נרל מוטורס וקרייזלר מבקשות סיוע נוסף של 22 מיליארד דולר ל-17.4 מיליארד דולר שקיבלו בדצמבר. צוות המשימה, שמינה הנשיא אובמה לסיוע לתעשיית המכוניות בארה"ב, נפגש אתמול בראשונה עם ראשי ועד עובדי התעשיה בארה"ב (UAW), ועם בכירי היצרניות ג'נרל מוטורס, GM וקרייזלר.
אינטל רכשה מוצרים ושירותים מישראל בהיקף של 785 מיליון דולר בכל 2008, לאחר שב-2007 הסתכמו רכישותיה ב-1.1 מיליארד דולר.
אלון USA נכנסת לרשימת החברות בסיכון של מודי'ס
אלביט מערכות תפרסם מחר את דוחותיה לרבעון הרביעי של 2008.
הרווח התפעולי התזרימי לפני מסים והפחתות (EBIDTA) של אורמת טכנולוגיות בשיא של 5 שנים, כך עולה מנתוני חברת EBIDTA EXTRA, הסוקרת נתוני רווח תפעולי של חברות. מנתוניה של חברת המחקר עולה כי אורמת רשמה גידול של 34% ברווח התפעולי התזרימי ברבעון הרביעי של 2008, שהסתכם ב-29 מיליון דולר - שיא של חמש שנים. זאת בהשוואה לרבעון המקביל ב-2007, אז נרשם רווח של 21.7 מיליון דולר בלבד.
אלווריון, המתמחה בפיתוח מערכות WiMAX - תקשורת אלחוטית בפס רחב בטווח של עד 50 קילומטר - תפרוס רשת אלחוטית בבורקינה פאסו. היקף העסקה נאמד במספר מיליוני דולרים.
בסקירה שהוציא מריל לינץ' על חברות הסלולר הישראליות, צופה הבנק כי סלקום תניב תשואה טובה יותר מפרטנר ב-12 החודשים הקרובים. מריל לינץ חתך את ההמלצה לפרטנר ל"נייטרלי". "הטון מתוצאות הרבעון הרביעי העיד על זהירות ופסימיות", כותבים בבנק. מחיר היעד למניית החברה ב-12 החודשים הקרובים הוא 65 שקל - 13% מעל מחירה בשוק. שוויה ההוגן של המניה הוא 75 שקל אך במריל לינץ' מתקשים להאמין היא תשיג יעד זה בשנה הקרובה.
סוכנות דירוג האשראי מודי'ס פירסמה את רשימת החברות העשויות לדעתה להגיע לפשיטת רגל. בין החברות שנכללו ברשימה נמצאת גם אלון USA, המצויה בשליטת קבוצת אלון של דודי ויסמן ושרגא ברוש, אפריקה ישראל וארגון הקניות של הקיבוצים. ברשימה, הכוללת 283 חברות, נכללות גם ענקית השבבים AMD, ג'נרל מוטורס ופורד.
מניית צ’ק פוינט נסחרת בעליות. במהלך השנה מימשו עובדי צ'ק פוינט 1.7 מיליון אופציות במחיר ממוצע של 16.41 דולר לאופציה ובסכום כולל של 27.9 מיליון דולר. בנוסף קיבלו העובדים 1.9 מיליון אופציות במחיר מימוש של 23.21 דולר.

תאריך:  10/03/2009   |   עודכן:  10/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברננקי לא פוסל יציאה מהמיתון תוך שנה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
בית המשפט העליון סגר את חדרי הניתוח עד להחלטה בתביעה נגד המפעיל - המרכז הכירורגי ירושלים    החשד: רופא מרדים נטש לכאורה מורדמים ללא השגחה    ועוד, חדרי הניתוח פעלו ללא אישור משרד הבריאות
מאיה שני
מחקר שבדק יהודים, נוצרים ומוסלמים מצא שאזורים מסויימים בקורטקס "נדלקים" כתגובה לאמירות דתיות
מחלקה ראשונה
מבקשת להעשיר אורניום ברמות שיאפשרו לה לייצר פצצה גרעינית מבלי להיות תלויה ברוסים
מערכת אתר ספורט 5
מתיאוס ברבע הגמר הודות לשריקה שערורייתית של ועקנין. בן דיין כבש
מאיה שני
מתכנני הפיגוע במגדלי התאומים משתמשים בבימה הציבורית כדי להוקיע את ארה"ב ולהכריז על הגאווה שהם חשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il