רשת מלונות דן חתמה על שיתוף פעולה תוכן שיווקי עם רשת, באמצעות C - סוכנות התוכן המותגי, במסגרתו תשקיע מלונות דן כ-400 אלף שקלים בתוכנית הריאליטי פרויקט מסלול - Runway Project, המשודרת זו העונה הרביעית בארצות הברית ונחשבת לפורמט המצליח של עולם האפנה.
רינת סייג, מנהלת הפרסום של רשת מלונות דן: "ההחלטה להפנות חלק מתקציב הפרסום לשנת 2009 לתחומי התוכן השיווקי היא חלק מראייה שיווקית כוללת של רשת דן, במסגרתה היינו בין החברות הראשונות אשר השקיעו בתוכן שיווקי עוד בראשית ימי הריאליטי בארץ בתוכניות השגריר ורצים לדירה. אנו מאמינים כי החיבור בין מלונות דן לבין פרויקט מסלול יוצר שילוב נכון ומשיק בתחומים רבים בין קהל היעד הצופה בתכניות לבין אורחי רשת מלונות דן. להערכתנו, הצלחת שיתוף הפעולה בתוכנית זו תהווה פתח לשיתופי פעולה נוספים גם בהפקות עתידיות".
במסגרת שיתוף הפעולה עם פרויקט מסלול, מתארחים המתמודדים בימים אלו בהם מצטלמת התוכנית, במלון דן פנורמה תל אביב, בחדרים החדשים אשר שופצו לאחרונה. במהלך הצילומים יצולמו המתמודדים בחדרים ובשטחים ציבוריים של המלון. בנוסף, ישולבו אייטמים נוספים מהמלון בתוכנית. במסגרת שיתוף הפעולה מלון דן פנורמה תל אביב העניק כ-200 לינות, לתקופת הצילומים עד חודש מאי.