קרסו מוטורס, יבואנית מותג הרכב רנו, יוצאת השבוע בקמפיין פרסום לרגל השקת המכונית המשפחתית החדשה והמרווחת, רנו סימבול, עם תא מטען ענק. ההשקעה בקמפיין נאמדת ב-3.5 מיליון שקלים.
הקמפיין, נערך על-ידי משרד הפרסום גליקמן, נטלר סמסונוב, תחת המסר: הרכב המשפחתי עם תא המטען הענק "אלפנט בגאז'".
הקמפיין יכלול: סרטון פרסומת בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 9 הרוסי, מודעות פרסום בעיתונות הארצית ובמקומונים, פרסום באינטרנט ונראות כוללת בסניפים ברחבי הארץ.
סרטון הפרסומת, מדגים משפחה היוצאת מביקור בספארי, כאשר הילדה מתארת בפני הוריה, את חוויותיה עם הפיל שנשאר בודד בספארי, ללא חברים ולכן החליטה לאמץ אותו. האם, תומכת בבתה באומרה שאכן חשוב לשמור על ערך החברות. בהגיעם לביתם, הילדה פותחת את תא המטען הענק ומגלה לעיני כל, את הפיל שאימצה בספארי.
בני לוי, מנהל מותג רנו מסר כי: "הקמפיין מדגיש, את המאפיינים הבולטים של הרנו סימבול - המשפחתית המרווחת (1600 אוטומטית), המשלבת נוחות ישיבה לכל נוסע, תא מטען ענק, עיצוב חדשני וחוויית נהיגה מעולה, העונים על הצרכים האופטימליים של כל בני המשפחה, במחיר האטרקטיבי ביותר בקטגוריה".
קרדיטים:
סמנכ"ל קרייאטיב: יגאל שמיר;
קופירייטר: נועה פתחי;
ארט דירקטור: מיכל מנגוט;
סופרוייזר: נטע שמעיה-רזניק.