X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת מלונות דן
▪  ▪  ▪
פסח בדן תל אביב [צילום: עילית אזולאי]

רשת מלונות דן תארח השנה כ-10,000 אורחים לשולחן ליל הסדר. רפי בארי, סמנכ"ל השיווק של רשת מלונות דן ציין כי: "על-אף המשבר הכלכלי העולמי, פסח בישראל 2009 ממשיך להיות פופולרי ליהודי התפוצות ומסתמן כאלטרנטיבה עבור משפחות רבות אשר תכננו לבלות את חופשת החג בחו"ל והחליטו לשנות את תוכניותיהן ולבלות את החג בחופשה משפחתית בארץ. על-פי נתוני הרשת, עד תחילת חודש אפריל - בו חל השנה הפסח, תגיע התפוסה במלונות דן לנתונים דומים לאלו של אשתקד והתפוסה חזויה להגיע לכ-90%".
כ-60% מהאורחים במלונות דן בפסח השנה הינם תיירים מחו"ל, למעלה ממחציתם הם אורחים חוזרים משנים עברו. בנוסף לסדרים המרכזיים שיערכו בכל מלון, יסבו אורחים רבים בכל בתי המלון לאירועי ליל סדר פרטיים.
רפי בארי ציין כי פסח השנה מתפרש על-פני 10 ימים ובהם שני סופי שבוע. החג מאופיין בהגעות תיירים מחו"ל לצד משפחות ישראליות רבות, החל מיום שלישי 7 באפריל אשר ישהו במלונות עד יום ראשון, 19 באפריל. מגמה זו ניכרת גם בעקבות עלייה בביקושים מצד משפחות ישראליות בתקופת טרום פסח - עם יציאתם של הילדים לחופשת החג: "זוהי הזדמנות מצוינת למשפחות רבות לנצל את ימי החופש ולצאת לחופשה משפחתית קצרה במחירי העונה לפני כניסת תעריפי החג לתוקף", ציין בארי.
"כבר היום, כחמישה שבועות לפני החג, עומדת התפוסה במלונות הרשת באילת (דן אילת ודן פנורמה אילת) ובתל אביב (דן תל אביב ודן פנורמה תל אביב) על כ-80%, הכוללים בעיקר הזמנות מצד משפחות של נופשים ישראלים. מלונות דן קיסריה, דן כרמל, דן אכדיה בהרצליה ושלושת מלונות דן בירושלים (המלך דוד, דן פנורמה ודן בוטיק) מציגים גם הם תפוסה גבוהה של כ-75% כשמרבית האורחים הינם תיירים יהודים מחו"ל".
רפי בארי הוסיף כי מרביתם של התיירים מחו"ל מגיעים גם השנה ממדינות מערב אירופה ומארצות הברית. בארי ציין כי בדומה למגמה אשר החלה לפני מספר שנים, ניכרת העדפה ברורה למלונות באזורים גיאוגרפיים מסוימים על-פי ארץ המוצא: צרפתים, אנגלים, שווויצרים ובלגים נוטים להגיע לאילת ומלונות תל אביב - דן תל אביב ודן פנורמה תל אביב, אמריקנים מתארחים בעיקר בירושלים - במלון המלך דוד ודן פנורמה ירושלים ובקיסריה.
בכל אחד מ-12 מלונות הרשת, יערך ליל סדר מרכזי, המיועד בעיקרו לאורחי המלון ומקצת לאורחים חיצוניים. בנוסף יערכו השנה עשרות אירועים פרטיים במלונות הרשת. במסגרת אירועים אלו משפחות שוכרות אולם ועורכות את הסדר בעצמן או מזמינות חזן - "מנהל סדר" שינצח על הסדר. המשפחות נהנות מתפריטים מיוחדים שהוכנו ומהשרות האישי והמיוחד המאפיין את מלונות הרשת. חלקן של משפחות אלו התאחדו בישראל עם ריכוז של קרובים מכל העולם שהגיעו במיוחד לחגוג כאן את הסדר.
עוד הוסיף רפי בארי: "ישראלים רבים מעדיפים לערוך את ליל הסדר בבית מלון בשל הנוחות וההנאה. הפתרון של עריכת הסדר הפרטי במלון מאגד בתוכו גם את תחושת ה"ביחד" וגם את האווירה הפרטית ללא המאמץ של ההכנה וללא הבלגן של אחרי. בנוסף, משפחות רבות מנצלות את חג הפסח למפגש משפחתי מורחב והמלון מציע חווית ליל סדר ייחודית למפגשים מסוג כזה".
בכל המלונות נערכים לארוח משפחות עם ילדים עם תוכניות עשירות לילדים במסגרת מועדוני "דנילנד".

תאריך:  23/03/2009   |   עודכן:  23/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אופיר אבסלנדר
- הודעה מטעם הקיבוץ הדתי
הילה גבאי
- הודעה מטעם מפעל הפיס
מיטל נעים
- הודעה מטעם טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ
נטע הר-לב
- הודעה מטעם קוקה-קולה
הלנה לוסקי
- הודעה מטעם חברת תשר געש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il