X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דפי זהב ומזרחי טפחות
▪  ▪  ▪

לקראת פסח, בנק מזרחי-טפחות וחברת דפי זהב משיקים מהדורה מחודשת של מדריך "ערך מוסף" - המדריך לארגונים ועמותות המייצרים מתנות, מוצרים ושירותים מעשה ידיהם של אנשים בעלי צרכים מיוחדים. המהדורה החדשה תכלול לראשונה גם ארגונים המקדמים ומפיצים מוצרים ירוקים התורמים לשמירה על איכות הסביבה, אותם ניתן לרכוש כמתנה לחג.
אלי יונס, מנכ"ל בנק מזרחי-טפחות מסר, כי "שנתיים לאחר הופעתו לראשונה, אנו גאים על-כך שהמדריך הייחודי הצליח לחולל שינוי של ממש בתרבות רכישת המתנות ופריטי השי בישראל, וסייע לעמותות הנכללות בו להגדיל בעשרות אחוזים את היקף המכירות שלהן. יונס הוסיף, כי ההחלטה להוציא מהדורה חדשה, ולצרף עמותות ירוקות למדריך באה על-רקע הרצון הגובר של הלקוחות לרכוש מוצרים ירוקים השומרים על איכות הסביבה".
ניר למפרט מנכ"ל דפי זהב: "השנה אנו מייחסים חשיבות יתר בתרומה לעמותות המעסיקות אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים עקב המשבר הכלכלי והקושי של עמותות רבות בגיוס כספים. אני פונה לאזרחי ישראל ולחברות לסייע לעמותות להמשיך במלאכתן הברוכה ולרכוש מתוצרתן מתנות לקראת החג הקרב". למפרט ציין, כי בהתאם לאסטרטגיית החברה שאימצה אג'נדה ירוקה ופועלת באמצעים רבים להפחתת טביעת הרגל האקולוגית של פעילותה על הסביבה, לדוגמא: הדפסת מדריכי דפי זהב על נייר שרובו ממוחזר, הפחתת צריכת האנרגיה הפלסטיק והנייר בתהליכים פנים ארגוניים שוטפים ועוד. כמו-כן, צורפו במהדורה זו עמותות ירוקות המייצרות מוצרים מחומרים ידידותיים לסביבה ובכך מאגדות הן ערך חברתי והן ערך סביבתי.
ערך מוסף, הינו מיזם משותף במימון מלא של בנק מזרחי-טפחות ודפי זהב, אשר חברו בכדי לנצל את המשאבים המשותפים ולסייע לעמותות וארגונים, המייצרים מוצרים מעשה ידיהם של אנשים בעלי צרכים מיוחדים. המדריך משמש פלטפורמה שיווקית רחבה שמרכזת את כל המידע אודות המוצרים החברתיים והארגונים המייצרים פרטי שי, חפצי נוי, מוצרי יודאיקה כמו-גם בנוגע לארגונים המקדמים ומפיצים מוצרים ירוקים התורמים לשמירה על איכות הסביבה. המדריך זמין לקהל הרחב בגרסה אינטרנטית בכתובת: www.erech-musaf.org.il.
המדריך, אשר הופק לראשונה לפני כשנתיים זכה להצלחה רבה כאשר עשרות אלפי מתנות נרכשו לקראת חגי ישראל באמצעותו. לאור ההצלחה, ולקראת חג הפסח, בו נוהגות חברות עסקיות רבות לרכוש מתנות עבור עובדיהם לחג, הפיצו החברות גם כ-5000 עותקים למקבלי ההחלטות בסקטור הציבורי והפרטי. המהדורה המחודשת כוללת עמותות המייצרות מוצרי שי מעשה ידיהם של אוכלוסיות מיוחדות כגון: אלין בית נעם, הבית של סוזן בירושלים, עמותת גוונים ועוד. ובנוסף, עמותות ירוקות כגון: החברה להגנת הטבע, צער בעלי חיים, תנו לחיות לחיות, עמותת אנוש, מכון התקנים, עמותת אדם, טבע ודין ועוד.
סקר צרכנות ירוקה, שנערך לאחרונה בארה"ב מראה כי 35% מהאמריקנים ציינו שיש להם היום עניין גדול יותר מבעבר לקנות מוצרים ירוקים השומרים על איכות הסביבה, 70% ציינו, שהם בוחנים את ההתנהגות הירוקה של החברות גם אם לא מתורגמת מיידית לקנייה ו-85% היו רוצים לשמוע מהחברות על נושאים ירוקים לא רק סביב יום כדור הארץ אלא כל השנה.

תאריך:  23/03/2009   |   עודכן:  23/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il