X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דאו ג'ונס טיפס ב-0.9% נאסד"ק עלה ב-0.4% טבע התחזקה ב2.4% אמדוקס הוסיפה 5.5% צ'קפוינט נחלשה ב-0.7%
▪  ▪  ▪

המסחר בוול סטריט הסתיים בעליות אחרי יום מסחר תנודתי בעקבות נתוני מקרו גרועים מהצפוי. דאו ג’ונס עלה ב-0.9% ל-7957 נקודות, נאסד"ק טיפס ב-0.4% ל-1652 נקודות ו-S&P 500 הוסיף כ-1% ל-852 נקודות. בשוק הסולידי, מחירי איגרות החוב לעשר שנים של ממשלת ארצות הברית עלו והתשואה עליהן ירדה ב-0.024% ל-2.94%.
בגזרת המקרו, מספר תביעות האבטלה הראשוניות הממוצע עמד על 640 אלף בשבוע שהסתיים ב-18 לאפריל. הציפייה הייתה לעלייה במספרן לרמה של 636 אלף תביעות ראשוניות, כאשר בשבוע הקודם עמד מספר התביעות הממוצע על 610 אלף. נתוני מכירות הבתים הקיימים ירדו מעבר לצפוי. המכירות נפלו ב-3% לקצב שנתי של 4.57 מכירות בתים, כאשר הציפייה הייתה לקצב שנתי של 4.7 מיליון לחודש מארס.
קנת לואיס, מנכ"ל בנק אוף אמריקה - הבנק הגדול בארה"ב, הסכים להשלים את רכישת בנק ההשקעות מריל לינץ' בסוף שנה שעברה, רק לאחר שמשרד האוצר האמריקני והבנק הפדרלי איימו בפיטוריו בדצמבר אם דירקטוריון הבנק לא יאשר את העסקה. במכתב שהעביר היום התובע הכללי של ניו-יורק, אנדרו קואומו, לוועדת הבנקאות של הסנאט, מופיע חלק מעדותו של לואיס, ממנו עולה כי מנכ"ל בנק אוף אמריקה הסכים להשלמת רכישת מריל, למרות הידרדרות קשה במצב בנק ההשקעות, כדי להציל את משרתו.
עוד בענף הבנקאות, ממשל אובמה שוקל לחשוף את מצב ההון של כל הבנקים לאחר פרסום תוצאות מבחני העמידות ב-4 במאי, שנועדו לקבוע האם הבנקים בריאים דיים כדי להתמודד עם תנאים פיננסים קשים. הממשל האמריקני עשוי להורות לבנקים אשר יקבע כי אין להם מספיק הון לדווח כיצד הם מתכננים לגייס את הכספים הדרושים. בכירים בממשל האמריקני דנים בימים אלה בנוגע לשאלה האם לפרסם את תוצאותיהם של כל אחד מ-19 הבנקים הגדולים בארה"ב, לפי המקור. הבנקים שיקבע כי עליהם לגייס עוד כסף יאלצו לתת דין וחשבון לממשל ולדווח אם בכוונתם להנפיק מניות, לבקש סיוע נוסף מהממשל או לנקוט צעדים אחרים.
ענקית הרכב ג’נרל מוטורס (GM) צפויה להודיע לאלפים מעובדיה כי תשבית את רוב המפעלים שלה בארה"ב למשך תשעה שבועות במהלך הקיץ ותמשיך לייצר רק את המכוניות והמשאיות הנמכרות ביותר, במסגרת ניסיונותיה לקצץ עלויות ולהימנע מפשיטת רגל. לדברי גורמים בחברה. המהלך נובע מהנפילה החדה במכירותיה של GM והמלאי הגדול של מכוניות שלא נמכרו שהצטבר במחסני החברה, אך אנליסטים וסוחרים חוששים כי סגירת המפעלים עלולה להרתיע קונים פוטנציאלים, החוששים גם כך מפשיטת רגל של ג'נרל מוטורס, ולהוביל לירידה נוספת במכירות.
בענף ההיי-טק, יצרנית הטכנולוגיה הפופולרית אפל דיווחה אמש לאחר המסחר על גידול של 14.3% ברווחיה הרבעוניים. אפל דיווחה על רווח נקי בסך 1.2 מיליארד דולר, לעומת רווח נקי בסך 1.05 מיליארד דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. במונחים של רווח למניה, דיווחה החברה על רווח בסך 1.33 דולר למניה, לעומת תחזיות אנליסטים לרווח של 1.09 דולר למניה. הכנסות החברה ברבעון, שהינו רבעון הכספים השני של החברה, עלו ב-8.6% לסך של 8.16 מיליארד דולר לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, ולעומת תחזיות האנליסטים להכנסות בסך 8 מיליארד דולר.
ענקית הקמעונות המקוונת eBay דיווחה על ירידה של 22% ברווח הרבעוני שלה, לסך של 357 מיליון דולר. הכנסות החברה נחלשו ב-7.7% לסך של 2.19 מיליארד דולר. עם זאת, בשתי השורות עלתה החברה על התחזיות. במונחים של רווח למניה, רשמה eBay רווח של 28 סנט למניה, לעומת 34 סנט למניה ברבעון המקביל, אך עלתה על תחזיות האנליסטים לרווח של 25 סנט למניה.
אחרי המסחר יתפרסמו תוצאות הרבעון של מיקרוסופט ואמריקן אקספרס.
במניות הישראליות, חברת טבע הפסד משפטי נוסף בניסיונה לקבל אישור לשווק גרסה גנרית של תרופת האוויסטה (Evista). בית משפט מחוזי באינדיאנה, ארה"ב, הוציא לבקשת חברת איליי לילי (Eli Lilly) צו מניעה זמני האוסר על המונע מחברת טבע לשווק גרסה גנרית של התרופה עד לפסיקה סופית במשפט. טבע הודיעה שתערער על ההחלטה. טבע רמזה כי בכוונתה להשיק את הגרסה לפני קבלת הפסיקה הסופית, תוך נטילת הסיכון שתידרש לשלם פיצויים לאיליי לילי אם תפסיד במשפט. בעבר טענה טבע כי הייתה אמורה לקבל אישור מרשות המזון והתרופות בארה"ב (FDA) לשיווק התרופה כבר בנובמבר 2008.
למרות המשבר בשווקים, הצליחה אמדוקס, שמתפרנסת ממכירה של מערכות גבייה ושירותי ערך מוסף לחברות התקשורת והסלולר, לעמוד בתחזיותיה המוקדמות ואף לעקוף את תחזיות האנליסטים בביצועיה ברבעון השני שלה, שהסתיים ב-31 למארס 2009. עם זאת, בהשוואה לשנה שעברה נרשמה דווקא ירידה בביצועים.
אמדוקס סיימה את הרבעון עם הכנסות של 711 מיליון דולר. פחות מהכנסותיה ברבעון המקביל בשנה שעברה, שעמדו על 774 מיליון דולר, אך מעל לתחזיותיהם של 21 האנליסטים שמסקרים את החברה וצפו כי תרשום הכנסות של 704 מיליון דולר בלבד. בניכוי הוצאת בלתי מוחשיות ואופציות לעובדי החברה ולהנהלה רשמה אמדוקס רווח נקי של 104.9 מיליון דולר, או 50 סנט למניה - סנט אחד מעל לתחזיות האנליסטים שציפו לרווח נקי של 49 סנט למניה. ברבעון הבא צופה החברה הכנסות של 670-690 מיליון דולר ורווח למניה של 46-50 סנט.
אלון USA תיסחר על-רקע פיצוץ שאירע במפעל החברה בפארמונט. בפיצוץ ניזוקה גם מערכת חימום אך לדברי שירותי הכבאות של פארמונט לא נרשמה במקום שריפה.
בין המניות הישראליות הנוספות שמעוררות עניין במסחר ניתן למנות את יצרנית השבבים ממגדל העמק טאואר, את ספקית פתרונות ה-WiMax אלווריון, את חברת תוכנות האבטחה צ’קפוינט ואת יצרנית מסופי הסליקה וריפון.

תאריך:  24/04/2009   |   עודכן:  24/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המסחר בוול סטריט הסתיים בעליות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ספורט 5
0:1 על סמפדוריה לא הספיק אחרי 3:0 במשחק הראשון
רותי אברהם
שני נערים שהורשעו בוונדליזם ירצו שישה חודשי עבודות שירות ויפצו את קורבנותיהם    השופט: אין לפגוע בשיקומם העתידי וביכולתם להשתלב בשירות הצבאי
אלעזר לוין
מתי דב התפטר - אך ימשיך לנהל את החברה לעוד חצי שנה    יוכמן לא נבחר ליו"ר
רותי אברהם
נועם פדרמן הורשע בהסתה לגזענות וזוכה מ-24 אישומים של הסתה והמרדה.    השופטת: ניצל במת "לימוזינה" לפרסם דעותיו הגזעניות    ועוד, לא ייתכן לדרוש מחיים יבין תמונה מאוזנת אך את המרואיין שלו להעמיד לדין
עכבר העיר און ליין
עשרות אלפי בני אדם הגיעו הערב לכיכר רבין בתל אביב כדי לציין את שעת כדור הארץ ולשמוע הופעות חיות שהתקיימו בזכות אנרגיה חלופית ורוכבי אופניים שהפעילו גנרטורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il