X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ביטוח ישיר
▪  ▪  ▪

חברת ביטוח ישיר, חלוצת שיטת הביטוח הישיר בישראל, והראשונה שהציעה רכישת ביטוח רכב באמצעות האינטרנט, מרחיבה את השירותים הניתנים באתר ומציעה מעתה גם רכישת ביטוח דירה.
עד כה ניתן היה לבצע באמצעות אתר האינטרנט שכתובתו www.555.co.il הליך שלם וכולל של רכישת ביטוח לרכב וביטוח נסיעות לחו"ל. החל מחודש מאי 2009 מציעים בביטוח ישיר גם רכישת ביטוח דירה באמצעות האתר. ההליך קל, נגיש ונוח, ובנוי על-פי הסטנדרטים הבינלאומיים אותם הטמיעה החברה באתר במהלך השנתיים האחרונות. בנוסף, יכולים לקוחות החברה לקבל מידע, טיפים ושירותים משלימים. כל השירותים ניתנים באופן ישיר ואישי ללא התערבות סוכן. יתרונות אלו מאפשרים לביטוח ישיר להציע הנחה של 15% ברכישת ביטוח דירה ולפחות 15% הנחה בביטוח רכב.
ענף ביטוחי הדירות מתחלק לשני מוצרים: ביטוח למבנה הדירה וביטוח עבור התכולה. ביטוח מבנה מכסה מפני מגוון סיכונים שעלולים לסכן את מבנה הבית כדוגמת שריפה, ברקים, נזקי סערה, שיטפון ממקור מים חיצוני ועוד. ביטוח תכולה הוא ביטוח שמכסה את המבוטח מפני נזקים שעלולים להיגרם לרכוש שמצוי בתוך הדירה או הבית כדוגמת: פריצה, גניבה, שוד, שריפה, שיטפון, הצפה ממקור מים חיצוני, ברקים, רעמים, סערות, התפוצצויות פגיעות בזדון ועוד. בביטוח ישיר מציעים גם ביטוח קטסטרופה, מוצר ביטוח דירה ייחודי, הכולל ביטוח מבנה ותכולה למקרים קיצוניים בלבד שאינו כולל כיסוי כנגד פריצה וגניבה.
איך מתבצע התהליך?
  • אתר ביטוח ישיר מורכב משלושה אזורים ראשיים:
  • אזור התוכן הכללי: המספק מידע כללי לגולשים בנושאי ביטוח ופרטים על ביטוח ישיר;
  • אזור תיק לקוח: בו לקוחות ביטוח ישיר יכולים לצפות במידע אודות הפוליסות שלהם;
  • אזור הרכישה: באזור זה ניתן לקבל הצעת מחיר לרכישה, לשמור אותה כמו-גם לאחזר אותה וכמובן גם לבצע רכישה באופן מאובטח.
  • מהיום מתווסף באזור הרכישה סעיף נוסף תחת הכותרת "ביטוח דירה".
  • קבלת הצעה: לאחר בחירת סוג הביטוח והתקופה הרצויה, יש למלא פרטים אישיים כמו-גם מידע אודות הנכס המבוטח, האם הוא משמש למגורים או לעסק, גודל הדירה ועוד. בהמשך יתבקש הלקוח להעריך את סכום ביטוח התכולה או להעביר בדיקת שווי על-ידי סוקר מהשנתיים האחרונות.
  • בשלב הבא יקבל הלקוח הצעת מחיר מפורטת הכוללת גם את סכום הנחת האינטרנט. ישנה אפשרות לעבור לרכישה באמצעות האתר או לשמור את ההצעה למועד מאוחר יותר.
  • בסוף תהליך הרכישה מוזמן הלקוח להירשם לאתר ולצפות בפרטי הפוליסה שלו באופן מקוון (on line).
רענן סעד, משנה למנכ"ל ביטוח ישיר מציין שביטוח ישיר הוא המותג הראשון שהביא לארץ את קטגוריית המכירה הישירה וללא סוכנים. חברת ביטוח ישיר, נחשבת לפורצת דרך והיתה גם הראשונה שהציעה רכישת ביטוח רכב באינטרנט. המשך פיתוח האתר והרחבתו לתחום ביטוחי הדירה היא אבן דרך נוספת בתחום הביטוח הישיר, שגם אותו קובעת ביטוח ישיר. לדברי סעד, ביטוח ישיר מציגה את הגישה המתקדמת לרכישת וניהול תיקי ביטוח כפי שהיא מקובלת ברחבי העולם המודרני. בכוונת החברה להמשיך ולפתח את מוצרי הביטוח, אותם ניתן יהיה לרכוש באינטרנט כמו-גם שירותי ניהול פוליסה מתקדמים בזמן אמת של ביטוחי חיים ובריאות ומעקב אחר טיפול בתביעה.
על-פי סקר אותו קיימה ביטוח ישיר באמצעות חברת הסקרים Market Watch, ל-61% מהישראלים יש דירה בבעלותם, מתוכם 66% לקחו משכנתה למימון הדירה. ל-29% מבעלי הדירות יש ביטוח מבנה ותכולה, 13% הינם בעלי ביטוח מבנה בלבד ו-2% בעלי ביטוח תכולה בלבד. ל-41% אין ביטוח דירה כלל.
מתוך אלה שאינם מבוטחים, 20% אינם בעלי הדירות ולכן לא ביטחו את המבנה, 14% לא ביטחו את הדירה משיקולים כלכליים, 9% אמרו כי אין להם צורך בזה. מי שכן מבטחים את דירתם ענו כי עשו זאת בעקבות דרישות המשכנתא (28%), תחושת ביטחון (12%), בעקבות פריצות (11%), וכן בגלל ש"צריך שיהיה ביטוח" (11%).
הכיסוי החשוב ביותר בעיניי המבטחים הינו כיסוי כנגד גניבות ופריצות (44%); ביטוח נגד שריפות (17%); רעידות אדמה (16%); צנרת (11%). מעל 50% מהנשאלים אינם יודעים מה המחיר של ביטוח דירה ממוצעת הכולל מבנה ותכולה לשנה. כאשר נשאלו מה הוא האסון שהכי סביר שיתקוף את ישראל ענו: רעידת אדמה (77%); קרה (6%); צונאמי (2%). בקרב בעלי ביטוח דירה ל-50% יש כיסוי כנגד רעידות אדמה.
רקע ביטוח ישיר
ביטוח ישיר נוסדה בתחילת שנות ה-90, ופועלת במספר תחומים מרכזיים: במסגרת ענף ביטוח כללי פועלת החברה בשלושה תחומי פעילות: תחום ביטוח רכב חובה, תחום ביטוח רכב רכוש ותחום ביטוח דירות רכוש. בתחום ביטוח חיים, עוסקת החברה בשיווק פוליסות ריסק, אובדן כושר עבודה, מחלות ותאונה, חסכון וביטוחי בריאות. עוד מציעה החברה מוצרים נוספים בעסקי הביטוח הכללי ובהם: ביטוח עסק מקיף, ביטוח חבויות מעבידים וצד ג'.

תאריך:  04/05/2009   |   עודכן:  04/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאת זינתי
- הודעה מטעם מרכז רפואי זיו
אירית מור
- הודעה מטעם משרד הפרסום ג. קיד & יאנג
עדנה דור-און
- הודעה מטעם המרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
אירית נחמני
- הודעה מטעם המרכז הישראלי לניהול
יפעת בכרך-רון
- הודעה מטעם יד ושם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il