X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק מזרחי-טפחות
▪  ▪  ▪

מזרחי-טפחות ממשיך להרחיב את פעילותו בתחום ההשקעות לטווח הארוך ומשיק ארבע סדרות של אפיקי חיסכון ייחודיים, שהותאמו במיוחד לצרכיהם המשתנים של הלקוחות בשלבים משמעותיים בחייהם. המוצרים המוצעים במסגרת המהלך הם לטווחים ארוכים של עד 25 שנה, בריבית קבועה או בריבית שהולכת ועולה ככל שתקופת החיסכון מתמשכת, כשבחלקן משולבות תחנות יציאה למקרה של היזקקות לכסף לפני מועד סיום התוכנית. התוכניות החדשות מהוות גם מקור לחסכון למטרות מוגדרות כמו חתונה, בר מצווה ועוד.
סדרות ההשקעה של מזרחי-טפחות מהוות אלטרנטיבה משתלמת לפיקדונות קצרי הטווח, שבהם משולמות בימים אלה ריביות אפסיות והן גם מקנות ללקוחות מידה מרבית של ודאות וביטחון באשר לעתיד חסכונותיהם ויכולת לדעת מראש מה הסכום המדויק שיקבלו בתום התקופה, במיוחד על-רקע נזקי המשבר הפיננסי העולמי והשלכותיה של רפורמת בכר על תיק הנכסים הפנסיוניים של הציבור.
מסקרים ומחקרים שביצע הבנק בחודשים האחרונים עולה, כי לקוחות רבים מאוכזבים מהדרך שבה מנוהלים חסכונותיהם הפנסיוניים בשוק ההון ומעוניינים בהשקעה לטווח ארוך באפיקי-חיסכון בטוחים ונטולי סיכון, במסגרת המערכת הבנקאית, תוך מתן העדפה למזרחי-טפחות בשל ביצועיו הטובים-יחסית, יציבותו ורמת הסיכון הנמוכה שלו.
יצוין, כי כבר לפני כשנתיים יצא הבנק עם מוצרים ייחודיים דוגמת "עתיד בטוח" ו"זמין ועולה" שזכו להצלחה רבה, והביאו מספר גדול של לקוחות להסיט חלק מחסכונותיהם ארוכי הטווח לאפיקים ה"פסיביים" והבטוחים. לפני כשנה הקים מזרחי-טפחות את מרכז ההשקעות - מוקד יעודי להשקעות שמספרו: 1-800 השקעות, המעניק יעוץ השקעות מקצועי ואישי באמצעות מומחים לנושא, וכן מאפשר להצטרף באופן מהיר ונוח לאחד ממוצרי ההשקעה של הבנק. מאז הוקם, הפך מרכז ההשקעות כתובת ללקוחות רבים מכלל המערכת הבנקאית, המבקשים מענה לשאלה: "מה לעשות עם הכסף", על-רקע אי-הוודאות והזעזועים במערכת הפיננסית העולמית והמקומית.
ההחלטה להמשיך ולהעמיק את הפעילות בתחום ההשקעות מהווה נדבך נוסף בחיזוק מומחיותו של מזרחי-טפחות בנושא זה ויכולתו להציע ללקוחות פתרונות מדויקים ומותאמים-אישית לצרכיהם, כפי שנעשה לאורך השנים בהצלחה רבה בתחום המשכנתאות, עד כדי נתח שוק עכשווי של כ-40% מכלל ההלוואות המבוצעות מדי חודש במערכת הבנקאית.
שתי הסדרות הראשונות שיושקו במסגרת המהלך הינן:
  • סדרת עתיד מובטח - מכילה מוצרים בריבית מובטחת לתקופות של חמש שנים ומעלה. המוצרים שבסדרה מאפשרים ללקוח לדעת כבר בעת ההפקדה את הסכום המדויק שיקבל בסיום התקופה, ללא תלות במצב המשק או בתנודות בשוק. במסגרת הסדרה יוצעו פיקדון בריבית קבועה, המעניק ריבית של 60% לחוסכים ל-10 שנים, "פיקדון פי 2" שמכפיל את סכום ההפקדה, ועוד.
  • סדרת עתיד לילד - תוכניות חיסכון שנועדו למטרות ספציפיות עבור הילדים, לטווח של 18 שנה. כגון: חתונה, לימודים, דירה וכו'. בין המוצרים בסדרה - פיקדון "דירה לילד" - מוצר ייחודי ובלעדי במערכת הבנקאית המשלב הטבות במשכנתא עתידית בטפחות בסיום התוכנית. כך למשל, תינתן זכאות להלוואה מכספי הבנק בשיעור של עד 300% משווי החיסכון במועד המשיכה, לתקופה של 30 שנה; זכאות ל-50% הנחה בדמי פתיחת התיק ועוד.
בהמשך ייחשפו שתי סדרות נוספות העונות על צרכי ההשקעה של אוכלוסיות שונות.
לדברי ישראל אנגל, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית במזרחי-טפחות: "ההחלטה לצאת במהלך נרחב בתחום ההשקעות לטווח ארוך, נובעת בראש ובראשונה, מאופי מערכת היחסים שלנו עם לקוחותינו, המעמידה במרכז את צרכיהם הייחודיים בכל ההיבטים של פעילותם הפיננסית". אנגל ציין, כי "המוצרים שפיתחנו מעניקים מענה לצורך המתגבר של הלקוחות, לאור המשבר הכלכלי, לבצע תכנון ארוך-טווח של עתידם, באמצעות השקעה באפיקי חיסכון נטולי סיכון עם תשואה מובטחת".
המהלך יגובה בקמפיין פרסומי בעיתונות, באינטרנט וברדיו תחת הכותרת: המחר שלך מתחיל כבר היום, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן ומשרד האינטראקטיב I&M.

תאריך:  11/05/2009   |   עודכן:  11/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il