מיצובישי ישראל, מקבוצת כלמוביל, בקמפיין חדש לדגם הלאנסר ספורטבק. מדובר בקמפיין ראשון של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי מאז מעבר תקציב מיצובישי מראובני פרידן. היקף הקמפיין כ-1.3 מיליון שקלים.
הקמפיין חושף את הדגם הספורטיבי לאנסר ספורטבק, כהמשך להשקת הלאנסר הדור החדש והינו חלק משינוי המסר הפרסומי של מיצובישי תחת הסיסמא החדשה: "היהלום היפני". הסיסמא באה להדגיש כי "היהלום" - הלאנסר של מיצובישי, מוצע בכמה צורות ליטוש - דהיינו בכמה דגמים: לאנסר סדאן במנוע 1.8, לאנסר ספורטבק מנוע 1.8 ובקרוב ראלי ארט.
הקמפיין כולל פרסום בשילוט חוצות ארצי ובעיתונות הארצית והוא יימשך כשבועיים.