X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק יהב
▪  ▪  ▪

אתמול, ה-16.06.09, בנק יהב ועמותת עלם ציינו בהשקה חגיגית את הפרויקט המיוחד לקידום בני הנוער של עמותת עלם בתחום הספורט, "יש לי חלום". באירוע הוקרן הסרט הראשון מתוך סדרה רחבה של כתבות שתשודרנה בערוץ הספורט בה יציגו את הנערים ואת סיפור חייהם. שווי המלגות עומד על כ-100,000 שקלים שנועדו לעזור לילדים לקדם את הישגיהם בספורט התחרותי.
במהלך האירוע שהתקיים במעמד נשיאת העמותה, נאווה ברק, מנכ"ל בנק יהב, שאול גלברד ומנכ"ל ערוץ הספורט אבי בר, נפגשו ילדי העמותה הלוקחים חלק בפרויקט עם דמויות בולטות מקהילת הספורט כמו אלי אוחנה, איציק זוהר, אורנית שוורץ, ציפי אובזילר, אליס שלזינגר, שי דורון, עידן מימון, מודי בר און,אלי אילדיס ואישים רבים נוספים מקהילת הספורט, הטלוויזיה והקהילה העסקית. הידוענים ששמעו את סיפוריהם של המשתתפים, עודדו אותם להמשיך ולהתקדם דרך הספורט ולשאוף לחיים טובים יותר ולהצלחה.
שאול גלברד, מנכ"ל בנק יהב: "בנק יהב מתמקד בנושא הנתינה והתרומה הקהילתית, בתחום הנוער, החינוך והספורט". לדבריו, שיתוף הפעולה עם עמותת עלם, במתן מלגות לנערים העוסקים בספורט כחלק מפעילויותיה של העמותה, מבטא את האמונה של הבנק בפעולה למען הקהילה ולמען מינופו של ענף הספורט בישראל. "אין לי ספק כי המלגות יעזרו למנף את הישגי הנערים בספורט ויפתחו בפניהם דלתות נוספות להצלחה". גלברד הוסיף "כי הוא מאמין שחברות נוספות במשק הישראלי יצטרפו לפרויקט ובכך יגדילו את סיכוייהם של הנערים להגיע להישגים ספורטיביים משמעותיים, יעניקו להם את הכלים להשתלבות בחברה, ויהיו דוגמה לחבריהם ושכניהם".
פעילות בנק יהב בפרויקט עלם, מצטרף למספר פרויקטים נוספים כמו פרויקט "שיעור אחר", "בית הגלגלים" ועוד פרויקטים עירוניים ברחבי הארץ.
לדברי נאווה ברק, נשיאת עמותת עלם: "עמותת עלם שמחה על שיתוף הפעולה עם בנק יהב וערוץ הספורט. שיתוף פעולה זה תורם לבני הנוער ומקדם את שיקומם והפיכתם לאזרחים תורמים בחברה הישראלית. אני מודה לבנק יהב וערוץ הספורט אשר בחרו לתמוך בבני הנוער של עמותת עלם הרואה בספורט העצמה ומקפצה למימוש הפוטנציאל הגלום בבני הנוער. אני יודעת שמלגות ההצטיינות שיחולקו יסייעו רבות לקידומם של נערים אלה".
אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט מסר כי: "ערוץ הספורט גאה להעניק במה לפרויקט חשוב זה שמטרתו לתת אופק לבני הנוער. לשמחתי עולם הספורט מציע הזדמנות אמיתית לכל אדם שניחן בכישרון. ייחודו של הפרויקט הוא באפשרות להעניק לאותם נערים את החשיפה והאמצעים להגשמת חלומם".
מטרת פרויקט "יש לי חלום" היא להגשים לסייע לקידומם בספורט של עשרים נערות ונערים מבטיחים בענפי ספורט שונים, מהם עשרה בני נוער שמטופלים במסגרת עמותת עלם. בשנים האחרונות משקיעה עמותת עלם רבות בפיתוח תכניות ספורט ככלי להעצמת בני נוער בסיכון והעלאתם על מסלול חיים חיובי. בנק יהב שהחליט לקחת חלק בפרויקט זה פעל וממשיך לפעול לקידומם של בני הנוער המשתתפים בפרויקט והעניק מלגות הצטיינות בספורט בסך של 100,000 שקלים באמצעות קרן "יהב עלם".
ערוץ הספורט הצטרף אף הוא לפרויקט חשוב זה ויערוך על כל אחד ממשתתפים בפרויקט כתבת ספורט מיוחדת בת שש דקות, שתשודר במסגרת תוכניתה החדשה של מירי נבו בערוץ 5. במסגרת התוכנית יציגו אותם נערים ונערות שלוקחים חלק בפרויקט את כישוריהם.
בנק יהב משרת את אוכלוסיית עובדי המדינה והמגזר הציבורי מזה 55 שנה ולאחרונה פתח שעריו לכלל אוכלוסיית השכירים. הבנק נמצא בשליטת בנק מזרחי-טפחות (50%) והחברה למפעלי כלכלה ותרבות לעובדי המדינה בע"מ (50%), שהינה בבעלות משותפת של מדינת ישראל והסתדרות עובדי המדינה.

תאריך:  17/06/2009   |   עודכן:  17/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il