X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
S&P 500 עלה ב-0.2% אלווריון טיפסה ב-12% קומפיוג'ן זינקה ב-35.5% לאחר תוצאות חיוביות בניסוי
▪  ▪  ▪
יציבות בבורסה האמריקנית [צילום: AP]

המסחר בניו יורק ננעל ביציבות. מדד דאו ג’ונס ירד ב-0.2% ל-8,322 נקודות, נאסד"ק נחלש ב-0.1% ל-1,764 נקודות ומדד S&P 500 התחזק 0.2% ל-895 נקודות. התשואה על איגרות החוב לעשר שנים של ממשלת ארה"ב ירדה ב-0.053% ל-3.64%.
סוכנות דירוג האשראי מודי'ס הודיעה היום כי דירוג האשראי AAA של ארה"ב בטוח, אך הוסיפה כי הדירוג עלול להיות בסכנה אם ממשל ארה"ב לא יוכל להביא לירידה בחוב הציבורי.
בנתוני המקרו התפרסמו היום נתוני מכירות בתים קיימים בארה"ב. מכירות בתים קיימים בארה"ב עלו בחודש מאי לרמתם הגבוהה ביותר מאז אוקטובר, בעקבות נפילה במחירי הבתים, מסר היום איגוד סוכני הנדל"ן בארה"ב (NAR). מכירות בתים קיימים עלו ב-2.4% בחודש שעבר לקצב שנתי של 4.77 מיליון יחידות - עלייה חודשית שלישית בארבעת החודשים האחרונים. עם זאת, העלייה היתה מתונה מתחזיות הכלכלנים לקצב מכירות שנתי של 4.85 מיליון בתים. לעומת חודש מאי 2008, נרשמה ירידה של 3.6% במכירות הבתים.
הבנק העולמי הוריד אתמול את תחזית הצמיחה העולמית שלו לשנת 2009, וצפה כי המיתון הגלובלי יהיה עמוק יותר מכפי שצפה בחודש מארס. כמו כן, הזהיר הבנק העולמי כי הימלטות הון מהמדינות המתפתחות תוביל לגידול במספר העניים ועלייה בשיעור האבטלה.
לפי התחזית המעודכנת, הכלכלה העולמית תרשום צמיחה שלילית של 2.9% ב-2009, לעומת התחזית הקודמת שפירסם הבנק העולמי במארס, שצפתה נסיגה של 1.7% בכלכלת העולם ב-2009. לפי התחזית, ב-2010 תתאושש הכלכלה הגלובלית מהמיתון בשנה הבאה ותרשום צמיחה של 2%, ירידה לעומת התחזית הקודמת שצפתה צמיחה עולמית של 2.3% ב-2010.
אינטל (0.83% , 15.81), יצרנית השבבים הגדולה בעולם, תתחיל למכור לחברת נוקיה מעבדים המיועדים למכשירי טלפון סלולרים - פריצת הדרך הגדולה ביותר של אינטל בהתרחבותה לשוק שבבי הסלולר.
בענף הכימיקלים והאשלג נרשמות עליות שערים. פוטאש (5.51% , 92.08) מתחזקת ומוזאיק מוסיפה 2%.
אלווריון (12.41% , 4.44) ממשיכה להשיג עסקות משמעותיות: שבוע אחרי חוזה הענק שחתמה אלווריון, יצרנית פתרונות התקשורת האלחוטיים מבוססי תקן ה-WiMax, בארצות הברית, חותמת החברה על חוזה גדול נוסף, המוערך על פי מקורות בשוק בעשרות מיליוני דולרים. תחת ההסכם החדש, תפרוס אלווריון רשת WiMax לאריאה באיטליה, שהיא מפעיל התקשורת היחיד באיטליה עם רישיון להפעלת WiMax ארצי. מהשבוע שעבר בו הודיעה החברה על עסקה בהיקף של 100-150 מיליון דולר, זינקה מניית החברה בכ40%.
סרגון נטוורקס (2.56% , 6.41), המייצרת ציוד לתקשורת סלולרית בקצבים גבוהים, נמצאת במגעים להקמת תשתית תקשורת בארה"ב בהיקף של עשרות מיליוני דולרים. החוזה קשור לפרויקט שמקדמת ממשלת ארה"ב, אשר מטרתו פרישה של רשת אלחוטית באזורים כפריים.
חוזה משמעותי חדש לאמדוקס (-0.94% , 20.12). מפתחת מערכות הבילינג ושירותי הערך המוסף לחברות הסלולר, תספק שירותי מיקור חוץ ותאחד את מערכות הבילינג של אליסה (Elisa) הספקית המובילה בפינלנד לתקשורת אלחוטית, נייחת, אינטרנט בפס רחב וטלוויזיה בכבלי בעסקה שמוערכת בעשרות רבות של מיליוני דולרים.
נס טכנולוגיות (3.14% , 3.61) חתמה על חוזה בהיקף מיליוני דולרים לאספקת מערכת השליטה והבקרה NessControl לממשלה בדרום אמריקה. מערכת נס קונטרול תיושם בקרב הכוחות המיוחדים של אותה מדינה. NessControl היא מערכת מקיפה לשליטה ובקרה ליחידות ניידות טקטיות.
מניית חברת קומפיוג’ן (38.84% , 1.68) זינקה היום בעקבות הכרזתה על תוצאות חיוביות עם פפטיד (חלבון) חדש במודל ניסוי על בעלי חיים לטיפול במחלת המעי הדלקתי.
פוטאש (5.51% , 92.08) עלתה ב-5.8%. אגריום הוסיפה 4.8%.

תאריך:  23/06/2009   |   עודכן:  23/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
פורש מהכנסת אך נשאר בקדימה    במקומו תיכנס יוליה שמלוב-ברקוביץ'
איציק וולף
פרס אמר בטקס הענקת פרס ביטחון ישראל כי בעוד האירנים מסתירים חולשותיהם ומפרסמים כוחם - המצב בישראל הפוך
אייל גרוסברד
כוכב יוון הפתיע: כבר עשור שאני מתייצב בנבחרת, לפעמים הגוף לא יכול
אלעזר לוין
נציג בכיר של תנועת העבודה, בראיון ל-News1: "דיאמנט-יוסף הדריכה מצביעים רבים, עמדתי לידה בעת שהצביעה, ולא ראיתי אצלה שום סימן של טעות"
אור הירשאוגה
גליה מאור ואחרים יעלו את רשמיהם לרשת כחלק מקמפיין להשקת המותג "לאומי דיגיטל" שיכלול שירותים אינטרנטיים וסלולאריים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il