X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם AOS
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

עסקים אשר שולחים חשבוניות ודיוור ישיר ללקוחותיהם מתמודדים מידי יום עם המשימה הלוגיסטית הכבירה הכרוכה בקיפול החומר הפרסומי, הכנסתו לאלפי מעטפות וסגירתן. כל משימה כזו מחייבת השקעת ימים של עבודה על-ידי מספר עובדים שזה עיסוקם.
לחברות הללו מוצע עתה פתרון טכנולוגי חדש הממכן לחלוטין את התהליך וחוסך כסף רב. חברת AOS, המייצגת את Neopost ענקית הפיתרונות לחדרי דואר בישראל, משיקה בארץ את הNeopost DS-62, מערכת דיגיטלית לטיפול, קיפול ועיטוף מכתבים ובאופן מהיר ואמין. המערכת החדשה קלה לתפעול - ממש כמו מכונת צילום, ומאפשרת קיפול מכתבים, הכנסתם למעטפה וחתימתה בתפוקה של כ-15,000 מכתבים בחודש.
המערכת אוטומטית לחלוטין, ומרגע שמוכנסים המכתבים והמעטפות - אין יותר צורך לטפל בה, עד לסיום הפעולה. למערכת זיכרון המאפשר שמירת עד 9 תוכניות פעולה שונות. היא מסוגלת לקפל ולעטף גם מספר עמודים יחד בכל מעטפה, ובעלת מזינים בעלי קיבולת של עד 325 מכתבים ו- 150 מעטפות בפעם אחת.
"זו המערכת האופטימלית לעסקים קטנים ובינוניים ולכל משרד או חברה שמוציאה דיוור ישיר ללקוחותיה, עידכונים, חשבוניות או מסמכים. מעתה, את כמות המכתבים שהכינו שלושה עובדים במשך יום שלם - עושה המכונה בשעה אחת", אומר אשי מרק, מנכ"ל AOS. "למשרדים, המשתמשים גם במכונת הביול שלנו יש יתרון: ניתן לחבר בין המכונות, וכך למחשב ולהפוך את כל התהליך לאוטומטי - מרגע קיפול המכתב, ועד לחיוב עבורו בדואר". ל-Neopost יש מגוון שלם של מכונות עיטוף חדשות שמיועדות לחברות בכל גודל, ממשרדים קטנים, דרך עסקים קטנים ובינוניים וכלה בארגונים גדולים וחברות בינ"ל.
מחיר ה-DS62 הוא: 999 ₪ לחודש בליסינג. המחיר כולל שירות מלא וטיפולים ע"י טכנאי AOS.
AOS מתמחה בפתרונות משלוח דואר לעסקים קטנים ובינוניים וארגונים גדולים. החברה מייצגת בארץ את Neopost, החברה הגדולה בעולם למכונות ביול ודואר. החברה הוקמה לפני יותר מ-80 שנה ומתמחה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לתחום הדואר. פתרונותיה מאפשרים ללקוחות שליטה טובה יותר בפעילות הדיוור, ייעול התהליך וחיסכון בעלויות. AOS היא חברת בת של אקסל טלקום, יבואנית מוצרי תקשורת מתחום הדטה וה- Voice. בין לקוחות החברה: ממשלת ישראל ,עיריית ירושלים, עיריית נתניה, צ'ק פוינט, ג'וינט ישראל, דואר ישראל, מקורות, אייבורי מחשבים, UPS, לוריאל, הלמ"ס ועוד. מנכ"ל החברה: אשי מרק. אתר החברה: www.aos.co.il

תאריך:  14/07/2009   |   עודכן:  14/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il