X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טבע עלתה ב-1.8% אלרון זינקה ב-45% פולישק קפצה ב-133% מחר לא יתקיים מסחר לרגל ט' באב
▪  ▪  ▪
הבורסה באחד העם [צילום: לע"מ]

יום המסחר האחרון של השבוע נפתח עם הפקיעה על אופציות המעו"ף שהכתיבה ירידות שערים קלות עם הפתיחה. בהמשך עברה הבורסה לעליות, בין השאר בהשפעת המגמה החיובית באירופה. מדד תל אביב 25 עלה ב-0.9% לרמה של 950 נקודות ובסיכום שבועי עלה ב-3.8%, מדד תל אביב 100 טיפס לרמה של נקודות ובסיכום ארבעת ימי המסחר עלה ב-4%. מדד התל טק עלה ב-1%.
מחזור המסחר הסתכם ב-2.9 מיליארד שקלים, כמיליארד שקלים מתוכו עם פתיחת המסחר. המדד הקובע לפקיעה על אופציות המעו"ף נקבעה ברמה של 939.61 נקודות - ירידה של 0.25%. מחר לא יתקיים מסחר בבורסה בתל אביב לאור צום ט' באב.
הדוחות הטובים של טבע (1.76%, 20200.0) והציפייה כי הרווח של החברה ייצמח ב-35% בשנה הבאה הקפיצו אתמול את מניית החברה למחיר שיא בוול סטריט של 53 דולר. היום חצתה המניה את מחיר ה-200 שקלים ל-202 שקלים לאחר שעלתה ב-1.8%, רמה בה לא ביקרה מאז תחילת 2006 והיא רחוקה רק ב-2% ממחיר השיא אותו קבעה לפני שנתיים וחצי.
מדד הבנקים שנעצר ביומיים האחרונים חזר לטפס היום ב-2.2%. בכך הוא כמעט להכפיל את שוויו מאז הרמה אליה הגיע בחודש מרס האחרון. אחת הסיבות לעצירה של המדד היא הורדת המלצה מצד לידר שוקי הון למגזר כולו ל"תשואת שוק", מיום שני, שהביאה לשינוי בסנטימנט כלפיו אם כי כאמור נדבק המגזר בקדחת העליות. הפועלים עלתה ב-1% ולאומי הוסיפה 3%.
כימיקלים לישראל (0.0%, 4300.0). שזינקה ב-15% בשבוע, לצד חתימה על חוזי האשלג עם היבואנים ההודיים עצרה היום לנוח.
מדד הנדל"ן טיפס היום בעוד 3.3% כאשר את העליות הובילה קרדן אן.וי עם זינוק של כמעט 7%. אפריקה ישראל (0.01%, 7501.0) שמרה על יציבות לאחר זינוק של 20% בשלושה ימים.
מי שבלטה מבין המניות הדואליות היא מניית אלרון (45.0%, 2362.0) זינקה ב-48% במחזור ער של 70 מיליון שקלים - פי 70 מהמחזור הממוצע בה. המניה קפצה בעקבות האישור של החברה הבת מנדיגו, שקיבלה אישור מרשות המזון והתרופות האמריקנית לשווק את משאבת האינסולין שפיתחה. מחצית מהתשואה היום במדד היתר 50 שעלה בכ-4% מיוחסת לזינוק במניה שמשקלה במדד עומד על 4%.
זרם הדוחות הכספיים מהחברות הדואליות נמשך גם היום כאשר אלווריון ונייס פרסמו דוחותיהן. נייס הגיבה לדוחות וזינקו ב-5.5% ואילו אלווריון נפלה ב-7%.
מבין הקטנות בלטה מניית ביונדווקס (44.64%, 405.0) שזינקה ב-46% בעקבות התגברות החששות מפני שפעת החזירים בישראל. החברה מפתחת חיסון כללי למגוון זני שפעת ובסך-הכל עלתה המניה פי 11 מתחילת השנה.
פולישק זינקה ב-133% במחזור ער של 4.6 מיליון שקלים. החברה הודיעה היום על חתימה על עסקה עם חברה גדולה שהכנסותיה עשויות להגיע ל-50 מיליון שקלים. החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אייברי דניסון, מהחברות הגדולות בעולם לתיווי מוצרי צריכה. לאחר הזינוק נסחרת המניה בשווי של 14 מיליון שקלים.

פורסם במקור: אתר דה מרקר
תאריך:  29/07/2009   |   עודכן:  29/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נטע אלכסנדר
פרסי אופיר: 13 מועמדויות ל"סיפור גדול"    הפרסים ניתנים על-ידי האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה עבור יצירה קולנועית מצטיינת
עופר וולפסון
השקל התחזק אתמול ב-0.8% והגיע לשיא שלא ראה מאז סוף דצמבר 2008    ההתחזקות האחרונה מיוחסת להודעת בנק ישראל בדבר סוף רכישות האג"ח שלו בשוק המשני    כעת הציפייה היא לעלייה מחודשת של הריבית
אופיר בר-זהר
לפי המתווה המסתמן: הערוץ יסמיך את הרשות לקבל תשלומים המגיעים לו מהמפרסמים
יפעת גדות
אין גלולת קסם שיכולה להפוך אותנו לחכמים יותר, אך חומרים תזונתיים מסוימים יכולים להפיח מרץ ולעזור לנו להתמקד ולהתרכז טוב יותר    אם התזונה שלכם חסרה חומרים מזינים חיוניים, היא עלולה לפגוע ביכולת הריכוז שלכם
יפעת גדות
מאז הפרסום של מקרה המוות משפעת החזירים מתקבלות יותר פניות טלפוניות של אנשים החוששים ושואלים שאלות    משרד הבריאות ינסה לענות לכל המודאגים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il