X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוסמופארם וחברת מאנה
▪  ▪  ▪
[צילום: פיני סילוק]

חברת קוסמופארם יצרנית המותג כיף וחברת מאנה, יצרנית המותג קראנצ'וס וצ'יפסונים, חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי, עם כוכבי הסדרה הפופולרית "כמעט מלאכים", באמצעות מעטפת מיתוגית הכוללת: פעילויות קונספט ממוקדות, פעילות BTL מבצע ייחודי ופעילויות קידום מכירות, בהשקעה של 1 מיליון דולר.
במסגרת שיתוף הפעולה, תמתג חברת מאנה את אריזות הקראנצ'וס, בדמויות סדרת הילדים והנוער הפופולרית "כמעט מלאכים", כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של מיתוג החטיפים המלוחים החדשים, בדמויות הלקוחות מעולם התוכן של הילדים דוגמת: כוכבי קבוצת הכדורגל ברצלונה על חטיפי קראנצ'וס וצ'יפסונים.
במסגרת שיתוף הפעולה, יעלה בתחילת השבוע קמפיין פרסום, שנערך על-ידי משרד הפרסום: ג. קיד & יאנג, תחת הכותרת: "אוכלים קראנצ'וס במוי כיף" ויכלול: סרטוני טלוויזיה בערוץ 2 וערוץ 10, באנרים, מודעות פרסום בעיתונות הארצית, פעילות קידום מכירות ענפה ונראות כוללת בנקודות המכירה ברחבי הארץ.
יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם אומר: "שיתוף הפעולה, בין שתי החברות וכוכבי הסדרה כמעט מלאכים, מהווה מהלך אסטרטגי חשוב, שיבדל ויחזק את המותגים ברמת הערכים והתוכן, באמצעות מסרים ממוקדים ופעילויות קידום מכירות, ליצירת נאמנות גבוהה למותגים, תוך התמקדות בבני הנוער".
לדבריו: "על-מנת ליצור בידול אטרקטיבי, יתקיים מבצע חסר תקדים, אשר במהלכו, חמשת הילדים זוכי הפרס הראשון, יזכו להשתתף בצילומי הפרסומת של שני כוכבי כמעט מלאכים - מאר וטייגו, שתצולם בחודש אוקטובר בישראל".
במסגרת המבצע: בכל רכישת מוצרי כיף או קראנצ'וס/צ'יפסונים, יהיה מאחורי המוצר קוד, שאותו מסמסים ומקבלים בחזרה קוד מבצע, שעימו נכנסים לאתר מיני סייט של כמעט מלאכים ובו מקלידים את הפרטים האישיים ואת מספר הקוד, עונים לשאלה אחת ונכנסים לתחרות. ככל שרוכשים יותר מוצרים, כך גוברים הסיכויים לזכות בפרס הראשון בתחרות.
במסגרת התחרות יוענקו עשרות פרסים נוספים, דוגמת: השתתפות במפגש מעריצים, כרטיסים למופע ושלל פרסים מדליקים נוספים.

תאריך:  04/08/2009   |   עודכן:  05/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il