חברת לאומי קארד פותחת את הסניף הווירטואלי הראשון בישראל לפתרונות אשראי דיגיטליים תחת השם "לאומי קארד Center".
לאומי קארד Center, אשר הושק לראשונה באתר יד 2, מטמיע תפיסה חדשנית בשוק האשראי בישראל. לראשונה פוגש הלקוח מגוון פתרונות אשראי המותאמים לו אישית במקום ובזמן להם הוא נזקק. המעבר משירות הלקוחות המסורתי לסניף ברשת הינו צעד חשוב בשוק האשראי בישראל.
סניף לאומי קארד Center מאפשר לכל המתעניינים להישאר כל העת באתר המכירה אליו הם נכנסו, להקליד את פרטיהם ונציג שירות יחזור אליהם עם כל פרטי ההלוואות המוצעות מבית לאומי קארד, וזאת מבלי להתחבר מחדש לאתר הבית של החברה.
בנוסף, מציע הסניף הוירטואלי מידע על מבצעים והטבות, שאלות ותשובות מתחום כרטיסי האשראי וכן טיפים לשימוש נכון בכרטיס. המתעניינים יכולים לשלוח שאלות פתוחות בנושא כרטיסי האשראי והתשובות תישלחנה לתיבת הדואר האלקטרוני האישית, תוך 48 שעות.
הסניף נותן פתרונות גם ללקוחות שאינם מחזיקי כרטיס לאומי קארד על-ידי התאמה של כרטיס אשראי לבחירתם מתוך סל הכרטיסים של לאומי קארד.
לאומי קארד Center מציע מגוון אפשרויות מימון המותאמים אישית להיקף הסכום המבוקש ולמטרת הרכישה. לדוגמה - גולש המחפש לרכוש רכב או דירה באתר יד 2 ומעוניין במימון יוכל לפנות לסניף הוירטואלי ונציג שירות יחזור אליו עם ההצעות האטרקטיביות ביותר עבורו עד 24 שעות מרגע הפנייה.
ורדית גונדטר ,סמנכ"ל השיווק של לאומי קארד: "בעקבות העלאת סניף לאומי קארד Center לאתר יד 2, מגיעות ללאומי קארד מאות פניות לפתרונות אשראי. מדובר בשירות וירטואלי ראשון מסוגו בקרב חברות האשראי, שהושק בעקבות סקרים שערכנו אשר הצביעו על הצורך של גולשים באינפורמציה זמינה לשירותי אשראי".
על פיתוח הרעיון ועיצוב האתר אחראית חברת האינטארקטיב arc Interactive Israel.