X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת הנקל סוד
▪  ▪  ▪
[צילום: דן לב]

לאור הצלחת הג'ל בתחום הכביסה ונתוני הצמיחה של פרסיל ג'ל בשנה האחרונה, חברת הנקל סוד, מגדירה את הג'ל כמנוע צמיחה אסטרטגי ומשיקה את סומט ג'ל למדיח בהשקעה של 5 מיליון שקלים.
סומט ג'ל הינו ג'ל חדשני ומהפכני לניקוי כלים, המתמוסס מיידית ומסיר לכלוך עקשן כבר בתחילת תהליך ההדחה ומתאים לכל תכנית הדחה לרבות בטמפרטורה נמוכה. סומט ג'ל מאופיין בפורמולה חדשנית, המוצעת באריזת בקבוק חדשנית עם 2 פתחים לפעולה משולבת: נוזל כחול לפעולת ניקוי עוצמתית ונוזל תכלת המעניק הברקה לכלים, פעולת מלח הגנה על כלי זכוכית וכן ברק לסכו"ם ולכלי נירוסטה.
גל שולמן, מנהל שיווק דטרגנטים בהנקל סוד מציין כי השקת סומט ג'ל נועדה לתת מענה לצרכנים המבקשים פתרון מתקדם, יעיל ונוח יותר מאשר אבקה או טבלייה למדיח ומחפשים אחר מוצר המתאים לכל תכניות הדחה ולכל טמפרטורה. זאת בעקבות סקר צרכנים אשר ערכה החברה באמצעות מכון שילוב ממנו עלה כי 31% מהצרכנים טוענים כי הטבליות למדיח אינן מתמוססות בעת ההדחה ומשאירות כלים מלוכלכים וכי 39% משתמשים בתכניות הדחה קצרות.
שולמן מעריך כי בדומה למהלך התמיכה בקטגוריית הג'ל לכביסה וההצלחה במיצוב הג'ל לכביסה בקדמת מוצרי הכביסה, גם במקרה זה, היתרונות המוצרים של סומט ג'ל, יובילו את הצרכן הישראלי לאמץ הרגלי הדחה מתקדמים ולעבור לשימוש בג'ל הדחה.
שוק מוצרי הניקוי למדיח מגלגל כ- 76 מיליון שקלים בשנה. המותג סומט צמח משמעותית ב- 2009 ב- 74% ומחזיק בנתח שוק של 18.4% (נילסן ינואר-יוני).
סומט ג'ל יוצע ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות במחיר מומלץ לצרכן של 40 ₪ לאריזה של 750 מ"ל, המספיקה לכ- 30 הדחות.
חברת הנקל סוד, הנמצאת בבעלות מלאה של קונצרן הנקל, עוסקת בפיתוח ושיווק דטרגנטים ומוצרי קוסמטיקה, משווקת בארץ את המותגים הבינלאומיים FA , פרסיל, Somat ושוורצקופף, לצד המותגים הישראליים הוואי וסוד. קונצרן הנקל הינו קונצרן בינלאומי הפועל למעלה מ- 130 שנה במטרה להקל, לייפות ולשפר את חיי האנשים. הנקל המדורגת בין 500 החברות הרווחיות בעולם (ע"פ מגזין Furtune), מציעה מותגים חזקים וטכנולוגיה מתקדמת בשלושה תחומים: מוצרי ניקיון וכביסה, תכשירי קוסמטיקה וטכנולוגיות דבק. לקונצרן למעלה מ- 52,000 עובדים ביותר מ- 125 מדינות והיא מגלגלת מחזור מכירות של למעלה מ- 14 מיליארד אירו.

תאריך:  07/08/2009   |   עודכן:  07/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il