X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יקבי רמת הגולן
▪  ▪  ▪
[צילום: גדי דגון]

יקבי רמת הגולן ולהקת בת-שבע יוצרים יחד חגיגה של מחול ויין- שלושה ימים, שבהם מוזמן הקהל לחוויה סוחפת ומהנה במיוחד, המשלבת את עולמות היין והמחול יחדיו.
בהמשך לשיתוף הפעולה המתמשך בין הגופים לאורך השנתיים האחרונות, אשר הפך את יינות יקבי רמת הגולן ל'יינות הבית' של בת-שבע, המלווים את הפעילויות המרכזיות של הלהקה, יציע המיזם החדש, שיתרחש לקראת ראש השנה, אירוע חגיגי ומתמשך במרכז סוזן דלל, משכנה של להקת בת-שבע.
בכל ערב, בין התאריכים 8-6 בספטמבר בשעה 21:00, יעלה המופע 'הורה' - יצירתו החדשה של אוהד נהרין בביצוע רקדני להקת מחול בת-שבע, ובמתחם יין שיוקם במיוחד לאירוע זה, יימזגו וייחשפו לקהל מגוון היינות המשובחים מסדרת 'גמלא' מבית היקב בין השעות 23:00-20:00.
במחיר הכרטיס למופע יוכל כל צופה לקבל שתי כוסות יין ממגוון היינות שיוצגו. בנוסף, יוכלו המשתתפים ליהנות מסדנאות יין מרתקות, שיתקיימו במקום בהנחיית צוות ההדרכה של יקבי רמת הגולן ומשיחות עם רקדני הלהקה לאחר המופעים. מתחם היין יהיה פתוח גם לקהל הרחב ויציע טעימות יין בתשלום.
ענת לוי, מנכ"לית יקבי רמת הגולן: "אנו שמחים להיות שותפים לפעילותיה של להקה יצירתית כמו בת-שבע. דרכנו המשותפת, שהחלה עוד בשנה הקודמת, מגיעה עכשיו לשיאים חדשים ומתורגמת ליצירת חוויה ייחודית ושונה, שמטרתה להנגיש את עולמות היין והמחול לאוכלוסיה רחבה יותר".
נעמי בלוך פורטיס, מנכ"ל להקת בת-שבע: "מצאנו כי המשותף בין הלהקה והיקב הוא גדול ורב. השאיפה למצוינות, התמהיל שבין המקומי לבינלאומי, היצירתיות ואהבת החיים מאפיינים את עולמות התוכן של שני הגופים. אך טבעי הוא, שניצור יחדיו חוויה משותפת אשר תעצים את המפגש עם הקהל של שני הגופים".
רוצים להשתתף בחגיגת המחול והיין? כרטיסים למופע ניתן להזמין (החל מה-16 באוגוסט) בקופת בת-שבע בטלפון: 03-5104037. מחיר לכרטיס (כולל שני גביעי יין): 120 שקלים. סדנאות היין והשיחה עם הרקדנים בהרשמה מראש. כמות המשתתפים בסדנאות הינה מוגבלת. (הקהל מוזמן להשתתף בחגיגת היין בלבד במחיר של 15 שקלים לגביע יין אדום ו-10 שקלים לגביע יין לבן).
אודות יקבי רמת הגולן
יקבי רמת הגולן היא חברה בע"מ, השייכת לארבעה קיבוצים - אלרום, אורטל, עין זיוון וגשור, וארבעה מושבים - רמת מגשימים, יונתן, אלוני הבשן ורמות נפתלי, שהם גם בעלי הכרמים.
מאז היווסדו ב-1983, משווקים יינות היקב תחת שלושה מותגים מובילים: "ירדן", "גמלא" ו"גולן". כיום, נחשב היקב למוביל בישראל באיכות היינות, בטכנולוגיה חדשנית, ובפיתוח זנים חדשים.
פעילותו שינתה את תפיסת עולמו של הצרכן הישראלי, היוותה נדבך חשוב בפיתוח תרבות היין בארץ, והציבה את ישראל על מפת היין העולמית.
אודות להקת בת-שבע
להקת מחול בת-שבע הוקמה ב-1964, על-ידי מרתה גרהם והברונית בת-שבע דה רוטשילד. מינויו של אוהד נהרין ב-1990 למנהלה האמנותי בישר את תחילתו של עידן חדש בו בת-שבע היא הרבה יותר מלהקת מחול: היא "מעבדה" רוחשת וגועשת לחקר היצירה והתנועה, המשתמשת בחומרי גלם יקרי ערך - מקוריות, חדשנות ותעוזה.
45 הרקדנים וחברי הצוות האמנותי מוקפים בצוות טכני וצוות אדמיניסטרטיבי מצומצם. יחד הם מהווים ארגון קומפקטי ומגובש, המפיק מדי שנה עשרות יצירות חדשות, מציג כ-250 מופעים בשנה בארץ ובעולם ומשפיע על סצנת התרבות והאמנות הגלובלית.

תאריך:  10/08/2009   |   עודכן:  10/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il