רשת ערד המונה תשעה סניפים בפריסה ארצית ומתמחה בייצור, פיתוח ושיווק מוצרי טקסטיל פרימיום לבית, יוצאת בקמפיין להשקת קונספט חדש לפני החגים.
לאחר שבחנה הנהלת הרשת הצעות ממספר משרדים שהתחרו על התקציב, הועבר תקציב ההשקה של הרשת למשרד הפרסום חברון זלצמן שבבעלות אנשי הקריאייטיב דודי חברון וגבי זלצמן.
תקציב קמפיין ההשקה עומד על כ-400,000 דולר וכולל בין היתר קמפיין טלוויזיה וקמפיין אינטרנט לקראת החגים. זו הפעם הראשונה מאז הוקמה רשת ערד לפני כשנתיים, שבחרה החברה לעלות בקמפיין טלוויזיה. הרשת הינה בבעלות מגבות ערד שמוצריה ידועים בכל רחבי העולם כמוצרי פרימיום וכעת מפתחת החברה מגוון רחב ועשיר של מוצרים לבית. הרשת מתמחה באיכויות בלתי מתפשרות של מוצריה עד הפרט האחרון.
אפרת קוצ'ינסקי, מנהלת השיווק של רשת ערד, מסרה כי "מטרתו של קמפיין ההשקה הינו להדגיש את בידולה של הרשת הנתפסת כאיכותית בישראל ברמת המוצרים, וכן לתת דגשים על ערכים כמו עיצוב, טרנדיות ואופנתיות המאפיינים את הקולקציות השונות בכלל ואת הקולקציה החדשה שמושקת בימים אלה לקראת החגים".
עוד מסרה קוצ'ינסקי כי, "הבחירה בפרסום חברון זלצמן נבעה מהעובדה כי ההצעה שיקפה הבנה לעומק של ערכי ונכסי המותג וזאת לצד יצירתיות וחדשנות בקריאייטיב", תפיסה התואמת את הערכים של ערד בבחירת המוצרים ועיצובם.
דודי חברון, מבעלי חברון זלצמן, מסר כי "מדובר בכבוד ובאתגר לעבוד עם רשת ערד הנחשבת למובילה בתחומה".
ערד תעשיות טקסטיל - מייצרת מגבות למגזר העסקי, המוסדי והפרטי. לחברה מחזור מכירות של כ-80 מיליון דולר, והיא נמנית, בתחומה, בין המפעלים הגדולים באירופה. את מוצריה ניתן למצוא במרבית בתי המלון היוקרתיים וברשתות הגדולות בארה"ב ובאירופה, כאשר איכות מוצריה, החדשנות המתמדת ומסירות העובדים ממקמים אותה כמובילה בתחומה. את ערד הקימה לפני יותר מ-30 שנה משפחת היימן, מבעלי קבוצת סטנדרט טקסטיל העולמית.
פרסום חברון זלצמן נמצא בבעלות אנשי הקריאייטיב דודי חברון וגבי זלצמן המשרד מטפל בתקציבי הפרסום של יקבי כרמל, רשת קפה קפה, היטאצ'י, אופטיק דורון, הקריה האקדמית, ג'רוזלם פוסט ועוד.