X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לירן דנינו, נער הזהב של כוכב נולד 7 עלה אמש לבמה כשהוא חולה ולא מרוכז קהל הנערות המסמסות לא גילה רחמים, שלח אותו הביתה, וסלל את הדרך לגמר נשי מיוחל וכנראה גם לזכייתה של מיי פיינגולד
▪  ▪  ▪
דנינו. ההפתעה הייתה שווה את ההדחה [צילום: רונן אקרמן, עכבר העיר]

כבר בתחילת הערב היה ברור שיש ממה להתרגש - לי בירן חוזר לשיר לנו סולו, ולהזכיר לנו איך נראה ונשמע פיינליסט ששווה לשלוח לו סימוס. בקשר למתמודדים, לחצי הגמר, למשוכה האחרונה, לא היה כל-כך למה לצפות. לכולם היה ברור שהסיפור סגור, מקומם של מיי ולירן באילת מובטח והתחרות היחידה היא על המקום השלישי בין התלתלים של רוני לאלו של ולדי. שני המתמודדים הוודאיים יספקו את הסחורה הרגילה שלהם, השניים שבתחילת העונה איש לא האמין שיגיעו למעמד הזה, יתנו את הנשמה על הבמה, והקרב האמיתי ששווה לחכות לו יהיה זה על המקום הראשון, בשבוע הבא.
אבל במקום עוד ערב צפוי ונינוח קיבלנו חצי גמר שבסופו אפשר לקבוע שהעונה הזו תיזכר כאחת המעניינות בתולדות הכוכב, ולאו-דווקא בזכות איכות הזמרים שייצאו ממנה. אחרי לא מעט דרמות במהלך העונה, שהקשר בינן לבין כישרון או כריזמה מקרי בהחלט, קיבלנו בערב אחד גם היסטוריה שלא נראתה מאז גמר נינט-מימון, וגם מהפך היסטרי יותר מגמר ההראלים - לא רק ששתי בנות הגיעו סוף-סוף לגמר, הרי שהפייבוריט לניצחון, לירן דנינו, הודח ברגע האחרון. סוכני ההימורים ודאי יוצאים מגדרם, נערות ישראל משתוללות בכיכרות ובהפקת "תיכון השיר שלנו" משכתבים תסריטים. מאז אובמה לא התרגשנו ככה.
יש משהו מרענן ואפילו מנחם בהדחה המפתיעה הזו של לירן, שמביאה איתה תחושת התפכחות וחזרה לפרופורציות. אין מה לעשות, על-אף הלוק המושלם והכישרון שאין להתכחש לו, ללירן היה אמש ערב מזעזע. חולה, צרוד, יהיה מה שזה לא יהיה - חצי הגמר היה הערב הרע ביותר של לירן העונה, וככה לא מגיעים לאילת. הביצוע הראשון שלו, "ואני קורא לך", היה לאה וזייפני, ובביצוע השני ל"חופשי זה לגמרי לבד" הוא התרסק והתפזר. או כמו שמרגול סיכמה בחוכמה: "אכזבת, התבלבלת וחירבשת את השיר". הייתה תחושה שבכל זאת יש לו מספיק מעריצים שתלו על הקיר את השער של "מעריב לנוער" ולא יסכימו להגיע לחוף הדקל בלעדיו. אך מתברר שלא קל למרוח את המסמסים בקרם לשיער וקלגרון. אומנם לא בטוח שרוני או ולדי ראויים יותר לגמר מלירן, אך אין ספק שההפתעה הייתה שווה את ההדחה שלו. אין כמו פרץ אדרנלין בשידור ישיר.
הציפייה האוטומטית לאנטי קליימקס במהלך הערב לא הייתה לשווא, ובאמת אף אחד מהמתמודדים לא סיפק את הסחורה בסיבוב הראשון. הם טבעו בים הציפיות של הילדות בקהל וניפקו ביצועים אנמיים ואדישים, כאילו החום באילת כבר הכריע אותם. אך חוץ מלירן, שאר המתמודדים התאוששו בסיבוב השני, שהצדיק את מתקפת הפרומואים הפומפוזית של השבוע האחרון. אחרי רגרסיה קלה לדלומי של תחילת העונה, רוני חזרה אלינו בסיבוב השני עם ביצוע נקי ומקסים ל"בגלל הלילה", מיי שיחקה אותה בגדול עם "הללויה" של לאונרד כהן וולדי המשיך לספק את האיכות המביכה שהוא מביא לשירי טברנה בחוף הביקיני בסנטוריני, ובעצם כמעט לכל שיר שהוא מבצע.
השלישייה המפתיעה גם הפכה את מסחטת המסרונים החדישה - הטוויסט של שתי הדחות בערב הגמר - למעניינת הרבה יותר. ההדחה של לירן כנראה פינתה את הדרך למיי לזכייה בתואר הנכסף, אך עכשיו שגם ולדי ורוני בגמר, פתאום נהיה מעניין לראות את הקרב על המקום השני. בכלל, קשה שלא לצאת מערב כזה עם מנה גדושה של ציפיות לקראת גמר, שאולי בכל זאת כל אחד יכול לזכות בו. מיי אומנם מרשימה ובשלה יותר מכולם, אך היא לא גדלה, פרחה והתפתחה אל מול עינינו כמו רוני, תכונה שמחמיאה לכל כוכב נולד טרי. וולדי? מדובר בתופעה שאי-אפשר להסביר, אך אם הוא הצליח להגיע עד הגמר, כנראה שגם אין שום סיבה שהוא לא ייקח אותו.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  24/08/2009   |   עודכן:  24/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם מיי פיינגולד תזכה בכוכב נולד?
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מיי היא הגדולה מכולם ל"ת
טוסיק דיגיטאלי  |  24/08/09 14:51
2
הזכייה בכוכב הנולד
st  |  24/08/09 18:02
 
- מצטרף ל- 2 בכל לב והערכה גדולה ל"ת
בלי להתלהם. זהו !  |  24/08/09 18:32
3
מיי היא ענקית-היא ברמה של נינט
סיסרא הפלישתי  |  24/08/09 22:22
4
נודע לי ממקור יודע דבר
יש לי יום יום חג  |  24/08/09 23:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
בביקורו השבוע בברלין אצל הקנצלרית מרקל יקבל נתניהו את תוכניות הבנייה המקוריות של מחנה אושוויץ שהתגלו באחרונה
מחלקה ראשונה
אתמול נפטרה ורד בסון, הקורבן ה-13 של שפעת החזירים    מהו עודף המשקל הממקם אותך בקבוצת הסיכון לשפעת החזירים?
עמר בנוביץ
הנבחרת יצאה לטורניר בספרד. בוסאני: המטרה באליפות - רבע גמר
ילדים בגילים 6 עד 9 זקוקים לכ-10 שעות שינה
יפעת גדות
תושבי פומפיי שהתעוררו לתוך עיר מלאת אפר ופיח ניסו להמלט על נפשם    כ-2,000 מתוך 20,000 תושבי העיר נהרגו בהתפרצות הר וזוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il