X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מה ישירו הפינליסטים, מי ילווה אותם על הבמה, איזה טוויסט חדש הכינו בהפקה ולמה הגמר הזה כל כך מזכיר את העונה הראשונה כל מה שצריך לדעת על הגמר הגדול של השנה
▪  ▪  ▪
שלישיית הגמר הנרגשת [צילום: עכבר העיר]

ביום ראשון הקרוב יתחרו מיי פיינגולד, ולדי בלייברג ורוני דלומי על תואר הכוכב הנולד של תוכנית הריאליטי המצליחה. אם אתם עדיין לא מאופסים לחלוטין על מי נגד מי ומה בדיוק הולך להתרחש בערב המכריע, הנה כל הפרטים שחייבים לדעת.
השנה, לראשונה בתולדות התוכנית יתקיים גמר כוכב נולד באילת. ביום ראשון הקרוב ב-21:00 בערב, קצת אחרי שיונית לוי תיפרד מכם לשלום ותאחל בהצלחה לכולם, יעלו שלושת הפינליסטים על הבמה שתמוקם בחוף הדקל.
לאורך העונה, שיתפו מתמודדי התוכנית פעולה עם מיטב האמנים בתעשיית המוזיקה המקומית. בגמר הגדול היה אמור להיות זה אייל גולן שישיר לצד הפיינליסטים ויביא קצת צבע ים תיכוני למעמד. בתחילת השבוע, לאחר התבטאויותיו הלא מחמיאות על "כוכב נולד" ותעשיית כוכבי האינסטנט, "הודח" גולן מהגמר והוחלט על-ידי ההפקה שלא יקח בו חלק. את מקומו יתפסו שניים מהמנטורים שעבדו עם המתמודדים בעונה החולפת - שלומי שבת ועידן רייכל.
לאחר ההפתעה הגדולה שסיפק חצי הגמר, עם הדחתו של לירן דנינו, הבינו הצופים שמחכה להם גמר עם רוב נשי. מאז העונה הראשונה של "כוכב נולד", בו חזתה ישראל בקרב הענקיות בין נינט טייב לשירי מיימון (גם גבסו היה שם), לא הגיעו שתי נשים למעמד הגמר.
ייתכן מאוד שנחזה שוב בשתי בנות שילכו עד הסוף, ראש בראש, בעיקר לנוכח העובדה שההפקה החליטה לשנות קצת את הדרך בה יתנהלו הדברים בגמר. לאחר ששלושת הפיינליסטים יתנו את הנשמה וישירו למען מסרוני הקהל, יודח בשלב מוקדם יחסית של הערב המתמודד שיקבל את מספר הקולות הנמוך ביותר. בחלקו השני של הערב יתחרו (או תתחרנה) השניים הנותרים עם שיר נוסף בתקווה לכבוש את ליבם של המסמסים בבית.
אז מי יזכה בטייטל הנכסף? בחירת השירים של המתמודדים יכולה אולי לסייע בהימורים: מיי פיינגולד לא מאכזבת ותבצע שיר מקורי. לישראל בר-און, להזכירכם, זה עבד בשנה שעברה. "תן לי בראש" בוודאי ישמע מוכר לרבים מהאודישנים, אבל במעמד הגמר, פיינגולד תצטרך לעבוד קשה על-מנת "למכור" את השיר הקשה לעיכול. השיר השני שבחרה, בוודאי יחמיא לה יותר. "תחזור, תחזור" הענוג של משינה הוא שיר גמר לכל דבר ועניין ואחרי שחזינו בנפלאות שעשתה ל"נגעה בשמיים", נראה שפיינגולד ומשינה הם שילוב מצוין.
רוני דלומי החליטה לשלב בין קלאסיקת רוק ותיקה "ככלות הקול והתמונה" של יענקלה רוטבליט לבין להיט עכשווי שיתחבר לקהל צעיר - "אני אש" של רן דנקר ועילי בוטנר.
מלך הבלדות הססגוני ולדי בלייברג עומד לבצע שני שירים הנמצאים בקצוות מנוגדים של הספקטרום המוזיקלי. "השקט שנשאר" הבלדה הסלין דיונית של שירי מיימון, בוודאי תיטיב עימו ועם קולו הצלול. "ריקוד רומנטי", הלהיט המזרחי הענק של ישי לוי, יאפשר לבלייברג להראות שוב את הצד הקופצני והשמח שלו ולהתחבר לקהל חובב מוזיקה ים תיכונית.
רגע לפני שיוכרז הזוכה, כששני המתמודדים האחרונים בהחלט יעמדו, כנראה יד ביד, וימתינו למוצא פיו של צביקה הדר, יוציאו אתכם לפרסומות, שם תוכלו לראות את "ברייק הזהב" המסורתי שנרכש הפעם על-ידי בנק דיסקונט והפנים שלו, מודי בראון.
ואז, כשכולם כבר עייפים ומיוזעים, והרייטינג ירקיע שחקים, יכריז צביקה הדר על הזוכה וכוכב חדש ינצנץ בשמי התעשיה.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  27/08/2009   |   עודכן:  27/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המדריך המלא לגמר כוכב נולד 7
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מיי היא הגדולה מכולם ל"ת
פלוץ דיגיטאלי  |  28/08/09 08:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתי מקמל
ה-Mac OS הבאה של אפל תושק סימולטנית בניו-יורק ובישראל    מחירה יעמוד על 149 שקלים
עופר וולפסון
מטוס הדור-הבא של בואינג שמועד השקתו נדחה שוב ושוב, מקבל לראשונה תחזית אופטימית מצד בואינג שהפתיעה את אנשי וול-סטריט    החברה מצפה לספק הזמנות ראשונות ברבעון הרביעי של 2010
אופיר בר-זהר
הרכישה תמורת תמורת 12 מיליון שקלים    ועדת הטלוויזיה אישרה פה אחד את המשך המשא-ומתן בין רשות השידור להתאחדות לכדורגל
סיון בראימן
יחליף את רונן משה, שעובר לשוק הפרטי לאחר כשנתיים וחצי בתפקיד    בתפקידו האחרון כיהן סרי כיועץ התקשורת לשר התחבורה, ישראל כץ
אלעזר לוין
החברה הכלכלית העירונית משקיעה עשרות מיליוני שקלים בשיפוץ העיר העתיקה בבאר שבע    זקוקים ל-200 מיליון שקל, גייסו 40
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il