X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרשת מחזיקה מקלטי טלוויזיה למכירה בתצוגה שאינם פועלים; טוענת בעתירה - אין זיקה לשירותים שמספקת רשות השידור; תקנות הפטור מהאגרה לא עודכנו כבר 10 שנים; בית המשפט העליון ישלים את מלאכת החקיקה
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  אופיס-דיפו
  רשות השידור

רשת החנויות אופיס-דיפו הגישה עתירה לבית המשפט העליון נגד רשות השידור, לאחר שזאת האחרונה חייבה אותה לשלם אגרת טלוויזיה בגין המכשירים הנמצאים בחנויותיה.
העותרת, אשר הינה רשת לממכר צרכי ציוד משרדיים, מציעה למכירה בחלק מהחנויותיה, מכשירי טלוויזיה המיועדים לשוק המשרדי. לטענתה, הטלוויזיות אינן מופעלות בתצוגה, אלא ארוזות בקופסאות היצרן ולא מחוברות לרשת החשמל, לאנטנה, כבלים או לכל חיבור שהוא.
באי כוחה של רשת אופיס דיפו, עו"ד חנינא ברנדס, עו"ד יואב רזין ועו"ד יונתן נשיא, טוענים בעתירה, כי רשות השידור מאלצת את הרשת לשלם אגרת טלוויזיה, זאת למרות שאין זיקה לשירותים שמספקת רשות השידור.
בעתירה מציינת הרשת, כי לאור תשלומים קודמים של האגרה, שלחה לה רשות השידור שובר לתשלום האגרה לשנת 2003 בסך של 11,330 ש"ח. הרשות דרשה מאופיס-דיפו לשלם אגרה בגין מכירה של מקלטי טלוויזיה בחנותיה, באופן רטרואקטיבי החל משנת 1996. הרשות אף הפעילה הליכי עיקול נגד הרשת, ואילצה אותה בסופו של דבר לבצע את התשלומים לשנים 1996-2000. הרשת אף שילמה את האגרה גם עבור השנים 2001-2002.
בעתירה מציינת רשת אופיס-דיפו, כי המחוקק בחוק "רשות השידור, תשכ"ה -1995", לא פירש את המושג החזקה ולא את המושג מקלט טלוויזיה. היעדר ההגדרה למונחים החזקה ומקלט טלוויזיה יוצרת פתרון שאינו מלא, וכך הוטלה המשימה על הוועד המנהל של רשות השידור, אשר אמור ליצור את הנורמה המשפטית המלאה.
הרשת טוענת, כי גם תקנות האגרה ותקנות הפטור שנקבעו, קובעות רק באופן חלקי בלבד מיהם מחזיקי הטלוויזיה אשר אינן אמורים לשלם אגרה. העותרת מציינת, כי תקנות הפטור לא עודכנו מאז 1992, וכי קיים חשש כי המחוקק הזניח את חובתו לוודא קיום החוק כרוחו.
כעת נתונה מלאכת הפרשנות לבית המשפט העליון. אך בינתיים נאלצת הרשת לשלם אגרה, גם כאשר אין תשתית לקבלת שירותים מרשות השידור או תשתית בחנויות להפעלת מקלטי הטלוויזיה.

תאריך:  13/03/2003   |   עודכן:  13/03/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק, ענבל אביב
על-פי המידע, מדובר בטעות של צה"ל, שזיהה את השניים בטעות כמחבלים; ההרוגים: קצין צה"ל, סג"מ יואב דורון (23) מירושלים; יהודה בן-יוסף (22), ממעלה אדומים, השתחרר לפני 4 ימים מצה"ל; אלוף פיקוד מרכז: "תקלה מבצעית עם תוצאות טראגיות כואבות"
גלית יצחק
היומון הלונדוני קיים ראיון עם אם אסאמה; אסאמה ציינה כי הן מקבלות לארגון כל מוסלמית גאה שיש לה רצון לשרת את אומתה ודתה והיא נושאת עיניה לניצחון דתו של אללה; את ההנחיות הן מקבלות מהמפקד, המולא סיף אל-דין
הדר פרבר
הדולר ביצע את עלייתו הגדולה מול ה-ין מזה חמישה שבועות; בחברת Easy-Forex מעריכים, כי המשך הייסוף בשקל אינו סביר לעת עתה
ענבל אביב
מנכ"ל אל על: מדיניות ההתייעלות באל על, אשר כללה בעיקר צימצום בהוצאות משכורות ודלק, הובילה לחיסכון גדול ולירידה בהוצאות ההפעלה בשיעור של 3.6%, אשר תרם שיירות לשיפור בתוצאות הכספיות
הדר פרבר
טורקיה מבקשת עוד ביטחונות; משוכנעת כי ארה"ב תהסס לפלוש ללא שימוש במרחב האווירי הטורקי; ארה"ב נחושה בדעתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il