X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הבצפר
▪  ▪  ▪

הבצפר, בית הספר של חברות הפרסום יוצא בקמפיין גרילה מיוחד אשר מטרתו לעודד אקדמאים להגיע להבצפר על-מנת להשתלב בו. הסרטונים הינם סרטונים קצרים, הומוריסטיים ומתארים סצנות שונות בחיי סטודנטים ובוגרי תארים.
שלושה סרטונים הופקו במסגרת פרויקט הגמר של קורס הפקת פרסומת המתקיים בבצפר. קורס הפקת פרסומות של הבצפר מכשיר את הסטודנטים לעבוד כמפיקים בתחום הפרסום או הפרומו בטלוויזיה. בסיום כל קורס מוקדש פרויקט הגמר להפקת סרט פרסומת אמיתי, מדי שנה התלמידים מפיקים סרטים לקידום נושא חברתי או תרבותי, בו לא נמצאים משאבים כספיים עצמאיים לקידום הנושא. בשנים האחרונות נעשו סרטים לקרן הקולנוע הישראלי, לקו לסיוע לנפגעי תקיפה מינית, לער"ן, מת"ן, שולחן לשולחן, נא לגעת, עמותה לנפגעי כתות, לאמון הציבור, תנועות נוער ועוד. הסרטים שודרו בזמן קהילה בערוץ 2 וחלקם אף זכו בפרסי קקטוס בקטגוריית קהילות.
השנה החליט הבצפר להיות הלקוח, כאשר מסלול הפוסט אקדמי של הבצפר תכנון אסטרטגיה וניהול לקוחות היה היעד להפקת שלושה סרטים ויראליים לאינטרנט. קהל המטרה אליו הופנה המסר הם אקדמאים מוכשרים, שלא חשבו על עבודה בפרסום כאופציה, ולעורר בהם עניין לעשות זאת.
מסלול הפרימיום בהבצפר, הפונה לאקדמאים בלבד מכשיר מדי שנה 50 בוגרים שעוברים סינון מוקפד, תואר, בחינה וראיון קבלה. אחוזי ההשמה במסלולים אלו גבוהים באופן יוצא דופן, 75% מבוגרי המסלול עובדים בענף כאשר חלק מהבוגרים אף מובילים מחלקות אסטרטגיה ולקוחות במשרדים הגדולים והמשפיעים בתעשיה.
ורד בטש, מנהלת הבצפר ומנהלת המסלול: "צעירים רבים בוגרי תואר, לא מוצאים עניין במה שיש לשוק העבודה להציע. פשרה בתחום התעסוקתי היא עוול שאפשר לגרור אותו שנים, דבר הגורם לתסכול ושעמום, בעיקר לאנשים מוכשרים. הערכים שמקצועות הפרסום והשיווק צופנים בתוכם: דינמיות, קריאטיביות, תהילה, פרסום, כסף, הערכה, יד על הדופק בכל מה שקשור לטרנדים, הבטחה לעניין אמיתי, יכולים להוות אופציה לאנשים המחפשים את דרכם המקצועית".
התסריטים נכתבו על-ידי תלמידי מסלול הקופיריטינג של הבצפר: יובל מרקוס ודורון רביץ.
הסרטים בוימו על-ידי במאים מצטיינים של החוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב: עידן רבינוביץ, שמעון שליו, טל גולדברג ורועי קטרי - במאי מנוסה שגויס במיוחד וזכה בקקטוס בשנה קודמת.
שירי בכר במאית הבית של קטע, ליוותה את הסטודנטים בעשייה השוטפת.
פוסט פרודקשיין: התלמידים מתרגלים ועושים בברודקאסט, גרויטי, וג'י סי אס.

תאריך:  01/09/2009   |   עודכן:  01/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il