פרויקט הגמר של הבצפר - בית הספר הגבוה לפרסום, יעסוק השנה בקטגוריית משקאות אלכוהוליים. השנה במסגרת הפרויקט, הבצפר משתף פעולה עם חברת I.B.B.L SPIRIT- חברה ליבוא ושיווק משקאות אלכוהוליים. הסטודנטים של הבצפר יבנו במהלך הפרויקט קמפיין למותגי האלכוהול BUSHMILLS ,SMIRNOFF TWIST APPLE ועראק אל נמרוד.
מעל ל-140 כרזות קונספטואליות יוצגו בתערוכה שתועמד לשיפוט על-ידי בכירים מעולם הפרסום.
במסגרת הפרויקט, הסטודנטים של הבצפר יתפקדו כמשרד פרסום ויחסי ציבור על כל המשתמע מכך. הסטודנטים ממסלול תכנון אסטרטגי-פלנינג נפגשו עם נציגים מחברת I.B.B.L SPIRIT, גיבשו תוכנית אסטרטגיה פרסומית והנחו את הסטודנטים כיצד יש לפעול בהתאם למסרים והתכנים החדשים שגובשו עם הלקוח. התובנות הוצגו בפני תלמידי מסלול הקופירייטינג, ואלה יצאו לעבודה להכנת פתרונות קריאטיבים לכל האתגרים. בנוסף ובאותו מעמד תוצג תערוכה שמתמקדת בנושא של שתיה ואלכוהול.
הבצפר ו-I.B.B.L SPIRIT וחברת לעומק התודעה החליטו שאין לעצום עין מהתופעה הנילוות של שתיית אלכהול בנהיגה. והחליטו לקחת אחריות חברתית. הסטודנטים יבנו קמפיין נוסף שעוסק בנושא. המודעה שתזכה תעלה למדיה בחסות לעומק התודעה, בחדרי השירותים של מועדונים ובתי קפה.
אירוע ההשקה יתרחש ביום שלישי, 15 לספטמבר, בשעה 18:00, במועדון תל אביבה, מול גלידה מונטנה, נמל תל אביב הישן. האירוע יהיה בנוכחות בכירים מעולם הפרסום, אשר ישפטו את העבודות הטובות ביותר שהוצגו. בנוסף תוצג במקום תערוכה מיוחדת של עבודות בנושא אלכוהול ונהיגה בחסות לעומק התודעה.
ורד בטש, מנהלת הבצפר: "זהו המשך טבעי לפעילות השוטפת שלנו בתרגול של העולם האמיתי והפעם גם מאוד רלוונטי מבחינת קהלי היעד, אלכוהול. התלמידים התבקשו לבנות קמפיין מקצועי ומקיף 360 מעלות ללקוח תוך הזדמנות מעשית לעבוד עם מותגים גדולים. השנה אתגרנו את הסטודנטים ואפשרנו להם להשיק מחדש מותגי אלכוהול ידועים ובד בבד לעסוק בסוגיה הכואבת של אלכוהול ונהיגה. לעומק התודעה הכינו מצגת בריף המבוססת על מחקרים שהוצגו בפני הסטודנטים והגדילו לעשות, ותרמו מדיה לעבודה שתזכה בשיפוט בתערוכה שתוצג, יהיה מעניין".
אסף איבניר, מנהל שיווק I.B.B.L SPIRIT: "אין לי ספק ששיתוף הפעולה שלנו עם הבצפר יניב רעיונות חדשים וזוויות פרסום שונות למותגים שנבחרו לפרויקט המותגים של I.B.B.L SPIRIT המותגים הם מותגים נחשקים וצעירים ברוחם ופונים לקהלים מגוונים ומתוחכמים. כולנו ציפייה לרעיונות רעננים ומקוריים שדור העתיד של עולם הפרסום והשיווק יציגו בתערוכה".