לקוחות אורנג' רבים קיבלו אתמול מסרון מפתיע לסלולרי שלהם: "לצפייה בטרגדיה של משפחת רמון בחדשות2 לחצו על 1". זאת, כחלק משירות עידכוני החדשות של החברה הסלולרית אשר ניתן ללקוחות החברה בתשלום. לחיצה על המספר פותחת סרטון שבו סיכום היום בחדשות של ערוץ 2.
לקוחות אורנג' שקיבלו את ההודעה הרגישו כי החברה בוחרת למסחר את האבל ואת הכאב של משפחת רמון. "אני מקבלת בערך פעמיים בשבוע הודעות כאלו מאורנג', אבל בהתחלה לא הבנתי מה רוצים ממני. לאט-לאט הבנתי בעצם שמנסים למכור לי את האבל ולעשות על זה כסף", אומרת א', לקוחה של החברה.
בתוכניתו של רזי ברקאי "מה בוער" בגלי צה"ל, דיברה לקוחה של החברה ואיימה להתנתק מאורנג': "לא ייתכן שחברה מסחרית תרקוד על הדם של אסף רמון חוסר רגישות משווע".
מפרטנר נמסר: "פרטנר מבקשת להביע את התנצלותה הכנה בפני משפחת רמון ולקוחות החברה על נוסח ההודעה כפי שנשלח למנויים על שירותי החדשות. לצערנו הרב, ההודעה נוסחה בחוסר רגישות. החברה פועלת למניעת הישנות מקרים מסוג זה".
מחדשות ערוץ 2 נמסר בתגובה: אין לנו שום קשר להודעה ששלחה חברת פרטנר, ואין לנו כל הכנסה מהשירות שהיא מספקת. אנו מסתייגים מנוסח ההודעה שנשלחה".
מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר התייחס לעניין בתוכנית "עושים צהריים" עם יעל דן בגלי צה"ל. לדבריו הניסוח שנשלח למנויי החברה היה: "ערוץ 2: לצפייה בסיקור של הטרגדיה של משפ' רמון לחץ כך, להסרה - לחץ כך".
אבנר גם תקף בחריפות את כתב גלי צה"ל, מתן חודורוב, ואמר: "בכל ערוצי התקשורת נעשה פרסום, והנוסח שלנו, שאגב אני מתנצל עליו, ונקפיד יותר להבא, נעים יותר מהצורה שבה ציטטת אותו, ומה שאתה עושה פה חמור יותר ממה שאתה טוען שאנחנו עשינו. המתקפה הזאת - לרקוד על כך, ולרקוד על אורנג' יצאה מפרופורציות. הסיפור שעשיתם הוא עשיית גל שני ושלישי של שימוש בטרגדיה", אמר אבנר, והודה: "חד-משמעית, הניסוח אינו מוצלח, יש טובים ממנו בהרבה. כל עם ישראל שותף לתחושות הקשות, ובראש ובראשונה אנחנו מצטערים על הטרגדיה עצמה".