X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר דרך העץ
▪  ▪  ▪

אתר דרך העץ במושב שדמות דבורה, מזמין את מבקריו לפעילות חוויתית משפחתית, באתר מבוך ענק ובו מספר מסלולים על-פי דרגות קושי, סדנא להכנת סירה מעץ שניתן להשיטה בדגם של הכנרת הנמצא במקום, משחק עץ בא"י על תבליט ייחודי של הארץ, סדנת תיפוף חוויתית, סרט, מתחם למשחקי עץ, משחקי חשיבה ועוד. במקום סוכה גדולה.
פתוח בכל חופשת סוכות: 17:00-9:00. 35 שקלים לילד, 20 שקלים למבוגר, 04-6620606, www.derechaetz.org.il.
במרכז האטרקציה, מבוך ענק בן למעלה מ-1300 מטרים ובו מספר מסלולים לכל הגילאים על-פי דרגות קושי שונות - האתגר, הבסיסי, המתקדם, הקשה והמאתגר ביותר.
דרך העץ - יער אקטיבי נמצא בלב יער בן היא 20 דונם של עצי פאולוניה. למתכננים בילוי לסוף שבוע שלם, אפשר גם ללון במקום במתחם קמפינג מיוחד שהוקם ביער אל מול נופו של התבור.
דרך העץ נבנה מתוך התפיסה שכולנו גדלנו ולמדנו שזו טעות לטעות. אז מי אמר שזו בעצם טעות? כל האתר בנוי על התפיסה שנכון לטעות, צריך לטעות והרבה. וזו לא טעות לטעות.
יצירתיות בבסיסה היא הזכות והאומץ לטעות ולגלות דרכים חדשות. היער מציע פעילויות שנבנו כדי לעודד לימוד מתוך התנסות וטעייה. רצף הפעילויות בדרך העץ יוצרים חוויה ראשונית ובלתי אמצעית שמאפשרת למבקר באתר להשיל את הדפוסים הקבועים שנוצקו בו ולוותר על הפחד מפני הטעות. השחרור מפחד הטעות הופך את הביקור בדרך העץ לעונג צרוף. כי כשהפחד נמוג צפים ועולים בנו האינסטינקטים הבסיסיים כמו: לגעת, למשש, לדעת, להתנדנד וכל אלה הופכים ביער האקטיבי לחוויות חושניות ומסעירות. הגילוי נעשה בדרך ייחודית של חוויה, ניסוי וטעייה. תפיסה זו פותחה על-ידי הפסיכולוג, ד"ר דני רודי, ומבוססת על עידוד הסקרנות הטבעית שטבועה בכל אדם.
מה עוד עושים בדרך העץ?
צופים בסרט המתאר את חיי הצמחים ביער ואת חשיבות היערות לאקולוגיה, את השימושים השונים שעשתה ועושה האנושות במוצרי העץ ואת הייחודיות של עצי הפאולוניה. יוצרים בעץ בסדנא חווייתית המעודדת התנסות ויצירה אמיתית. בסיום, כל ילד לוקח את היצירה שבנה לביתו. מתנסים בתיפוף בתחנה לימודית-חווייתית אשר במהלכה לומדים על טבעות העץ והשפעות האקלים ומתופפים על מגוון כלי הקשה קונבנציונליים וכלי הקשה מיוחדים מעץ. נרגעים בפינות הישיבה המוצלות.
דרך העץ: מושב שדמות דבורה. טלפון: 04-6620606. שעות פעילות: 16:00-8:00. סיור אחרון יוצא בשעה 15:00. כתובת מייל: office@derechaetz.org.il. במקום יש קפיטריה, מתחם קמפינג ומקלחות חמות.

תאריך:  25/09/2009   |   עודכן:  27/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il