במסגרת שיתוף הפעולה של הבצפר - בית הספר הגבוה לפרסום, עם המרכז האקדמי פרס - חטיבת התקשורת ילמדו מורי הבצפר ארבעה קורסים העוסקים בפרסום במסגרת תוכניות הלימודים לתואר ראשון במנהל עסקים ולמדעי התנהגות. קורסים אלה מבוססים על הידע והניסיון העשיר של מורי הבצפר ובנויים על שילוב מתודות עבודה מהעולם האמיתי.
הקורסים יעסקו בנושאים הבאים: מבוא לתקשורת, תקשורת חזותית, תקשורת המונים, סדנא מעשית בפרסום וקורס ביחסי ציבור. צוות המרצים יכלול אנשים מענף הפרסום כגון: אפרת צורי, עדי אורן, מולי הלפמן, אילן לזרוביץ, שירה אימרגליק ורחלי רוזנברג להב.
מטרת הקורסים הנלמדים במסגרת לימודי תואר ראשון במנהל עסקים ולימודי חטיבת התקשורת בתואר ראשון במדעי ההתנהגות מקנים לסטודנטים ידע וכלים מעשיים בתחומים רלוונטיים לעולם העסקים. הבצפר - בית הספר הגבוה לפרסום, מכשיר סטודנטים מדי שנה בעלי תואר ראשון, המעוניינים להוסיף לקורות החיים, ידע פרקטי בתחומים השונים בענף הפרסום ועבודה מעשית עם אנשים מתעשיית הפרסום, תוך כדי שילוב עבודה עם לקוחות אמיתיים.
ורד בטש, מנהלת הבצפר: "שיתוף הפעולה עם המרכז האקדמי פרס מאפשר לנו לחשוף סטודנטים לתואר ראשון להיבטים חשובים של עולם הפרסום והשיווק וכך להעניק להם חוויה לימודית שמושתת על ניסיון ועשייה אמיתית. חשיפה זו לתחום הפרסום וכן הידע שירכשו במסגרת הלימודים יפתחו בפניהם תחום מקצועי נוסף שבו יוכלו להשתלב בשוק עבודה".
יו"ר המרכז האקדמי פרס, עפרה אלול: "הפרסום הוא תחום ידע מגוון שחשיבותו רבה במסגרת תחומי הלימוד שבהם מתמחה המרכז האקדמי פרס - מנהל עסקים, מדעי ההתנהגות ותקשורת. בשיתוף הפעולה שלנו עם הבצפר אנו מצליחים לייצר עבור הסטודנטים חווית לימודים מרתקת וברמה גבוהה השואבת מניסיונם המעשי העשיר של בכירי המרצים בתחום".