לואי ויטון גאה להכריז לראשונה, על שידור מקוון חי של תצוגת האופנה של קולקציית בגדי הנשים לאביב-קיץ 2010 בפייסבוק שיתקיים ב-7 באוקטובר, 2009, בשעה 14:30 אחה"צ (שעון פריז).
אוהדים קיימים וחדשים של לואי ויטון יוכלו לצפות ביצירות האחרונות של מארק ג'ייקובס ללואי ויטון מוזרמות בשידור חי היישר משבוע האופנה של פריז. לצופים תינתן הזדמנות להגיב על האירוע היישר מהסטטוס שלהם בפייסבוק. לאחר האירוע יעמוד הסרט של התצוגה לרשות הצופים בעמוד האוהדים למשך 24 שעות. למידע נוסף אודות האירוע הבלעדי של לואי ויטון בפייסבוק, בקרו ב-
www.facebook.com/louisvuitton.
בחודש מאי 2009 היה לואי ויטון מותג המותרות הראשון שהצטרף באופן רשמי לטוויטר כצעד הראשון באסטרטגיית תקשורת דיגיטלית משולבת. תוך פחות מ-24 שעות צבר חשבון @LouisVuitton_US בטוויטר יותר מ-5,000 עוקבים ועד היום הגיע ל-40,000 חברים.
ביולי 2009, לאחר שהגל הראשון של מסע הפרסום של ערכי הליבה הפגיש מחדש שלושה אסטרונאוטים - באז אלדרין, סאלי רייד וג'ים לובל - לואי ויטון השיק את קמפיין הפרסום הראשון ששילב מודעות בעיתונות ונוכחות מקוונות ויצר אינטרקציה בהיקף עצום עם משתמשי האינטרנט באתר של בית האופנה.
בה בעת, לואי ויטון יצר עמוד רשמי בפייסבוק תחת השם "אמנות הנסיעות מאת לואי ויטון" (
www.facebook.com/louisvuitton). עמוד אוהדים זה הפך ליעד המקוון של כל מה שקשור ללואי ויטון. עמוד האוהדים משך יותר מ-600,000 מבקרים בינלאומיים תוך פחות מחודשיים.
לואי ויטון גם בטוויטר: עקבו אחרינו ב-
www.twitter.com/louisvuitton_HG (בינלאומי) או
www.twitter.com/Louisvuitton_US (ארה"ב).