X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בזק משדרגת בימים אלה את רשת ה-ADSL ומשיקה לצורך כך נתב ראשון תוצרת D-Link בתקן N, שישווק ללקוחות במגזר הפרטי והעסקי.
נתבי תקן N יוצעו כחלופה לנתבים הנוכחיים בתקן G ויציעו שורה של חידושים טכנולוגיים שישפרו את חוויות המשתמש. בשנה החולפת מכרה בזק למעלה מ-150,000 נתבי D-Link (בתקן G) ללקוחות האינטרנט המהיר שלה במגזר הביתי והעסקי. נתבי D-Link משווקים בארץ על-ידי אקסל טלקום, נציגת החברה בישראל.
דגם D-Link DSL-2760U החדש בתקן N הוא נתב ADSL אלחוטי המסוגל להעביר נתונים בקצבים מהירים במיוחד - עד 300 מגה ביט לשנייה בתדר 2.4 גיגה הרץ. מלבד חיבור אלחוטי מהיר של מספר מחשבים בבית, מציע הנתב ארבע יציאות כבל רשת (LAN) לתמיכה וחיבור של עד 4 מחשבים נוספים באותה הרשת.
הנתב החדש מצוייד באנטנה רבת עוצמה המשפרת את הקליטה האלחוטית של המכשירים הדיגיטליים בין חדרים ברחבי הבית. האנטנה תסייע באופן מיוחד לקליטה טובה יותר בין קומות בבתים פרטיים וכן בחדרי ממ"ד שסובלים לעתים רבות מקליטה לקויה.
יציאות ה-USB של הנתב החדש מאפשרות להפוך התקנים שונים בבית או במשרד להתקני רשת בקלות ובמהירות. כך, לדוגמה, חיבור מדפסת לנתב יהפוך אותה למדפסת רשת אלחוטית שניתן לשלוח אליה הדפסות מכל המחשבים המחוברים לרשת. חיבור דיסק חיצוני לנתב יהפוך אותו לדיסק רשת שישמש את כלל המשתמשים. הנתב כולל חומת אש מתקדמת אשר מקטינה באופן משמעותי את איומי פריצות ההאקרים לרשת ומונעת גישה לא מורשית אל רכיבי הרשת. כן מציע הנתב טכנולוגיות לסינון תוכן, חסימת אתרים ועוד.
רוכשי הנתב החדש ייהנו גם מהתקנה קלה ואוטומטית, ללא כל צורך להבין ברשתות. יתירה מכך, הנתב ניתן לניהול מרחוק והוא מאפשר לפתור בעיות ותקלות ללא כל צורך בביקור טכנאי בבית הלקוח. בנוסף, ייהנו המשתמשים משדרוגי תוכנה מרחוק שיבוצעו בזמן אמת על-ידי מערך השירות של בזק.
רונן שור, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת אקסל טלקום: "D-Link ממשיכה לתמוך במהפכת האינטרנט המהיר של בזק שאותה היא מלווה מימי תקן B של הנתבים, דרך תקן G ועתה תקן N. הנתב החדש מתמודד היטב עם השינויים בסביבת המחשוב הביתית הכוללת כיום מספר גדול מאוד של מחשבים ומכשירים דיגיטליים רבים נוספים. המשתמש הביתי יוכל ליהנות בקלות רבה יותר מיכולות הרשת בהפעלת כל המכשירים הללו, תוך שיפור משמעותי של יכולת הקליטה בין חדרי הבית".
חברת D-Link הינה מובילה עולמית בפתרונות תקשורת למשתמשים פרטיים, עסקים קטנים וארגונים גדולים. מוצרי החברה משווקים ב-127 מדינות וברבות מהן נחשבת החברה כמובילת השוק. החברה מעצבת, מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי תקשורת עטורי פרסים בתחומים כגון: מתגים, פס רחב, VOIP ,Wireless, אבטחת מידע, מצלמות IP ועוד, המיועדים לשוק הביתי, המשרדי והעסקי.

תאריך:  08/10/2009   |   עודכן:  08/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il