דלתות פנדור, החברה הגדולה בתחום דלתות הפנים בישראל, ממשיכה את הקמפיין בפורמט הטלוויזיוני "המבחן של מדינה". היקף הקמפיין נאמד ב-1.5 מיליון שקלים ויעלה לשידור בערוצים 2 ו-10 באמצעות הפרסומאית ענת סולומון מחברת סולומון מדיה.
המבחן של המדינה מבוסס על סקר דעת קהל שנערך על-ידי מכון גאוקרטוגרפיה, ברשות פרופ' אבי דגני, בדק ומצא בפעם העשירית ברציפות ובהפרש ניכר ממתחריה, כי דלתות פנדור היא היצרנית הדלתות "הטובות והדקורטיביות בישראל". הפרסומאית ענת סולומון מחברת סולומון מדיה, מציגה בקמפיין את ממצאי הסקר.