קלאב מד יוצאת בקמפיין פרסום רחב היקף לפתיחת עונת החורף לשנת 2010-2009, הקמפיין נערך על-ידי משרד הפרסום אריאלי פופיליסיס.
מדובר בקמפיין בינלאומי הכולל תשדירי חסות בטלוויזיה, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות יומית, מגזינים ועוד. עוד יעלה הקמפיין באינטרנט, באמצעות באנרים.
הסלוגן של הקמפיין הינו "קלאב מד - הזכות ליהנות יותר בלי להוסיף יותר", המעביר את המסר של חבילות "הכל כלול פרימיום" על-פי קלאב מד, ומדגיש את ה-early Booking Bonus שהינו הטבה של עד 250 אירו לאדם, למזמינים חופשה מראש, עד סוף אוקטובר.
בנוסף, משלב הקמפיין פעילות גרילה, על-ידי חברת "סופר פוש", במסגרתה יסתובבו מכוניות מכוסות בשלג מלאכותי עם צוות ה-GO של קלאב מד, לבושים בבגדי סקי ממותגים אשר יחלקו הפתעות לעוברים ושבים ברחבי הארץ.