ניופאן, עולה בקמפיין טלוויזיוני ראשון למקררי Haier, מותג המקררים הנמכר ביותר בעולם, בהשקעה של ארבעה מיליון שקלים.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יעלה בערוצים 22 ו-10 והוא ילווה את מבצע 7 שנות אחריות מלאה על כל מקררי Haier, תחת הסיסמא: "בלי כוכביות ובלי אותיות קטנות".
הקמפיין יימשך עד סוף אוקטובר והוא יכלול שני סרטונים בני 23 שניות הממחישים את נושא האחריות המלאה על המקרר, ללא הגבלות - ללא כוכביות או אותיות קטנות, באמצעות מגנטים בצורת אותיות הנופלים מהמקרר.
ירון צפדיה, סמנכ"ל ניופאן, מציין כי המבצע המעניק 7 שנות אחריות על המקרר זוכה להצלחה רבה היות והצרכן הישראלי, החשדן בדרך-כלל כלפי מבצעי אחריות, הבין את היתרון במבצע ייחודי זה של ניופאן המציע לראשונה אחריות מלאה על המקרר לשנים ארוכות, ללא הגבלות וללא "אותיות קטנות" ובכך מקנה ללקוחות שקט נפשי מלא בעת הרכישה. עוד מציין צפדיה, כי שווי ההטבה נאמד החל מ-1,000 ועד 4,000 שקלים ולאור המהלך השיווקי החדש של ניופאן ו-Haier, נרתמו גם הרשתות והחנויות למבצע.
במסגרת המבצע מציעה ניופאן 7 שנות אחריות מלאה על כל סוגי המקררים של האייר, כאשר האחריות הינה למקרר, למנוע ולכל חלק מכני אחר כולל ביקור טכנאי.
בישראל נמכרים כ-250 אלף מקררים בשנה, בהיקף כספי של כ-850 מיליון שקלים. בכוונת ניופאן למצב את Haier בין שלושת מותגי המקררים המובילים בארץ ולהשיג נתח שוק של 10% עד שנת 2011.
חברת Haier הינה יצרנית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה הגדולה ביותר בסין והרביעית בגודלה בעולם. Haier הינו מותג המקררים הנמכר ביותר בעולם, עם היקף מכירות של 12 מיליון מקררים בשנת 2008. לקונצרן עשרות מפעלים, מרכזי פיתוח ועיצוב והיא מייצאת ל 80 מדינות, ביניהן ארה"ב, אירופה, אוסטרליה, יפן ועוד.
קבוצת ניופאן הכוללת את "ניופאן IT", וקונצרן Haier, הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וסלולר. המייצגת הרישמית של מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון TOSHIBA ,BOSE ,JBL, דלונגי, קיצ'נאייד, מג'ימיקס, הרמן קרדון, KEF, קנווד, ACER, DELL, אינדסיט, טפאל, מולינקס, רוונטה, קרופס, גרונדיג, קנון, פנטקס ועוד. החברה המעסיקה כ-400 עובדים, מספקת כמיליון מוצרים בשנה ומחזור פעילותה השנתי מסתכם בכ-900 מיליון שקלים.