X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מותג פיירי
▪  ▪  ▪
בנאי ואהרוני [צילום: שרון בק]

מותג פיירי (FAIRY), נוזל הכלים הנמכר ביותר בישראל, יוצא בקמפיין עם צמד הפרזנטורים שלו: השף-מסעדן-כוכב טלוויזיה ישראל אהרוני ושותפו בעבר לתוכנית האוכל הפופולרית "דרך האוכל", השחקן גברי בנאי, (הגשש החיוור). השניים יובילו את הפעילות הפרסומית-שיווקית של החברה.
השניים יככבו בקמפיין ל'פיירי מנקה ומטפח', סדרת נוזלי כלים חדשה של פיירי, השומרת על ידיים רכות ונעימות לאחר שטיפת הכלים - לצד הסרת שומנים מצוינת. הקמפיין יתבסס על תוכניתם המצליחה של השניים "דרך האוכל". עוד צפויים השניים לככב בקמפיין עיתונות, אינטרנט ובפעילות קידום מכירות ענפה.
"הבחירה בגברי ואהרוני כפרזנטורים", אומרת נעמה גלעדי, דוברת מותג פיירי, "מתבססת על העובדה שהשניים מעבירים את התחושה החווייתית ואת ההנאה שבעולם הבישול ובארוחות המשפחתיות. תחושה זו ראוי שכולנו נחווה מבלי להירתע מהקשיים הצפויים אחר-כך בעת הסרת הלכלוך מהכלים. גברי ואהרוני מציעים את הפתרון האולטימטיבי: בקבוק פיירי, אשר גם מסיר את הלכלוך והשומנים בקלות וביעילות וגם מסייע בשמירה על עור הידיים".
בעבר, שימשו השניים פרזנטורים של פיירי במשך כשנתיים בסדרת פרסומות מבית משרד הפרסום אדלר חומסקי וורשבסקי, שאף זכו בפרס האפי (silver award) ב-2008 על אפקטיביות שיווקית פרסומית בקטגוריית מוצרי הצריכה. הפרס הוענק לפיירי על המהלך השיווקי עסקי של הפיכתו למוביל שוק.

תאריך:  21/10/2009   |   עודכן:  21/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il