X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טופ מערכות
▪  ▪  ▪

בעקבות תהליך מיתוג מחדש הכולל שינוי שם והחלפת לוגו, שינתה קבוצת רמדור, חברת תוכנה ושירותי IT הנסחרת בבורסה של תל אביב, את שמה ל-Top Group והסיסמה המלווה אותה תהיה "יחד הכל אפשרי".
מעתה תיסחר רמדור בבורסה לניירות ערך של תל אביב תחת השם "טופ מערכות".
החברות בקבוצה הן: רמדור מקבוצת Top (לשעבר רמדור), Top Solutions, Top Soft (לשעבר Secugate ,(Top Q (לשעבר AQUA).
מטרת בחירת השם החדש והלוגו הינה למתג את החברה כקבוצה אחת עם סל מוצרים רחב. שמוליק מילנר ודרור פלומין הם המנכ"לים המשותפים של Top Group, כאשר שמוליק מילנר יחד עם יו"ר Top Group, גלעד הר-עוז, מובילים את כל הפעילויות החדשות, ודרור פלומין ממשיך להוביל את הפעילות המסורתית של רמדור, הנשארת כמותג עצמאי בשוק בה היא פועלת.
רמדור היא חברה ציבורית שנוסדה לפני 20 שנה. מערכות התוכנה שלה לענף הבניה והנדל"ן הפכו לשם דבר בענף. עם השנים, נוספו פעילויות לפלטפורמה של רמדור ובשנתיים האחרונות רכשה הקבוצה כמה חברות ופעילויות - רובן סביב משפחה ראשית של מוצרים ושירותים בתחום ניהול התוכן. כל זאת, כדי להגיע למטרה להיות גוף שירותי IT עם מגוון פעילויות בתחום פיתוח תוכנה, פרויקטים, ייצוג חברות בינלאומיות ומיקור חוץ.
לדברי שמוליק מילנר וגלעד הר-עוז, החזון שלהם הוא להיות אחת מחברות ה-IT המובילות בענף. המיתוג החדש בא להכניס לתודעה של-Top Group יש מגוון פעילויות ותחומי עיסוק ולהדגיש את תכונותיה הייחודיות של הקבוצה. עם זרועות המוצרים והפתרונות של Top Group אנחנו נגיע למקומות רבים בהם ניתן ערך ללקוחות, כי ביחד הכל אפשרי.
פעילויות Top Group:
רמדור מקבוצת Top - מפתחת מערכות לניהול תקציבים ופרויקטים הנדסיים בשוק המקומי והבינלאומי. לחברה שלושה קווי מוצרים: VIEW @ - מערכת לניהול פרויקטים ומידע בסביבת האינטרנט כולל ניהול משימות ומעקב החלטות פרויקטלי, המאפשרת לנהל פרויקטים עתירי תיאומים שבהם מעורבים גורמים רבים. החברה מספקת פיתרון ייחודי במודל ASP המשווק בישראל ובכתשע מדינות בעולם. סופרמדור - מערכת לניהול ובקרת תקציבים, מכרזים, חוזים וחשבונות הנדסיים. המאגר המאוחד - מאגר סעיפים ומחירים לעבודות בנייה, אחזקה, תפעול ושירותיים. המאגר נבחר על-ידי משרד האוצר כבסיס להסכמי המסגרת של משרדי הממשלה.
בין לקוחותיה המרכזיים של רמדור: אלביט הדמיה, אפריקה ישראל, בנק לאומי, בנק הפועלים, משרד האוצר, רכבת ישראל, חברת נמלי ישראל, הבורסה, מירלנד ועוד.
Top Solutions - מתמחה בייצוג חברות תוכנה בינלאומיות עם דגש על תוכנות לניהול ידע בארגונים. בין המערכות המשווקות על ידה: Open Text, ActionBase, eDocs ו-lxos המותקנות בהצלחה בעשרות ארגונים מובילים בישראל. לחברה אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בשוק הישראלי, והיא כוללת מערך תמיכה ושיווק המבטיח המשכיות, שירות מיטבי וליווי לאורך חיי הפרויקט.
Top Soft (לשעבר סקיוגייט) - בית תוכנה המתמחה בפיתוח והטמעה של מערכות תוכנה מבוססות תשתיות מיקרוסופט. Top Soft מספק לארגונים פתרון מלא למימוש הפוטנציאל החל משלב הייזום של המערכת, דרך אפיון, ארכיטקטורת הפתרון, פיתוח, בדיקות, אינטגרציה ותפעול מלא של המערכת וניהול תכניה, פיתוח והטמעה של פורטלים ארגוניים מבוססי Microsoft Office SharePoint Server ומיקור חוץ מלא לפיתוח ותחזוקת אפליקציות מבוססות סביבת NET.
על לקוחות Top Soft נמנים בנק פועלים, בנק דיסקונט, בנק לאומי, כלל ביטוח, פרטנר, איגוד ערים אשדוד, מיקרוסופט ישראל ועוד.
Top Q (לשעבר אקווה סופטוור) - החברה היחידה בישראל המתמחה בפיתוח והטמעה של פעילות בדיקות אוטומטיות. טופ Q ביצעה בשנים האחרונות מעל ל-100 פרויקטי אוטומציה אצל עשרות לקוחות במגוון רחב של כלים מסחריים וכלי קוד פתוח כגון: QTP, TestComplete Selenium, Jsystem ועוד. בין לקוחות Top Q: קומברס, אינטל, אלווריון, ג'וניפר, אי.סי.איי ועוד.

תאריך:  21/10/2009   |   עודכן:  21/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il