X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יד שרה
▪  ▪  ▪

לאחר שלוש עשרה שנים של פעילות, הורחב ושופץ סניף יד שרה בקניון הראל במבשרת ציון. השבוע נערך בסניף טקס לפתיחת הסניף המחודש. אורחי הכבוד העלו על נס את פעילות מתנדבי יד שרה. ח"כ רחל אדטו, תושבת מבשרת ציון ורופאה במקצועה, סיפרה על ניסיונה הטוב עם יד שרה כששימשה רופאה בבתי החולים בירושלים. "התרגלנו לראות את יד שרה כחלק נפרד ממערכת הבריאות למרות שהוא ארגון מתנדבים. אי-אפשר לדמיין את מערכת הבריאות בישראל בלי יד שרה. התחושה במדינה שלנו היא שאנו חיים בסביבה כל-כך אלימה, אך הנה, יש ארגון התנדבות נפלא שעוזר כל-כך הרבה לאנשים", היא אמרה.
אריה שמם, ראש המועצה המקומית במבשרת, הודה למתנדבים על פעילותם. "אין ספק שזה אחד הארגונים המובילים בישראל, ארגון שבמוקדם או במאוחר כולנו זקוקים לו. אני שמח שכאיש עסקים הייתה לי הזכות לסייע בהקמת הסניף הראשון עוד לפני 30 שנה". שמם הוסיף, כי פעילותם של מתנדבי יד שרה חוצת גבולות. "יש למתנדבים כושר אלתור ויצירתיות והם מסייעים לתושבי מבשרת גם בתחומים שלא קשורים לפעילותם הרגילה".
שלמה לוברבום, מנכ"ל יד שרה, הודה למתנדבים בסניף ובראשם צ'ופס לוי, הפועלת ללא לאות. הוא ציטט מדרש מפרשת השבוע המדגיש כי על-אף החטאים הרבים של דור המבול "לא נחתם דינם אלא על הגזל". "רק כשלא היה שלום בין האנשים, החליט ה' להרוס את העולם. ביד שרה אנו מדגישים שהיחס האישי לכל פונה הוא הדבר החשוב. זאת אנו רואים במתנדבים בסניף מבשרת", הוא אמר.
יד שרה במבשרת החל את פעילותו לפני 30 שנה בביתם של הרב חיים ובת שבע רוט. ב-1997 נפתח הסניף בקומת העמודים בקניון הראל כשהסניף בביתם של משפחת רוט ממשיך לפעול כסניף גיבוי. תרומה מעזבונם של רוברט ורנה לוין בסיוע של מתנדבת הסניף תמי גולדשמיט איפשרה הרחבה ושיפוץ הסניף. "בשנים האחרונות הרחבנו את הפעילות כי כבר היה לנו צפוף", מספרת צ'ופס לוי.
בסניף פועלים 75 איש, כולם ללא יוצא מן הכלל - מתנדבים. הם משאילים ציוד רפואי, מתקינים לחצני מצוקה ומקרים מרותקי בית ועוסקים איתם בפעילות יצירתית. הסניף פתוח שישה ימים בשבוע ובשנה החולפת שאלו ציוד רפואי יותר מ-1,200 איש.
במהלך הטקס הוענקו תעודות הוקרה לדוד גודר, מנכ"ל קניון הראל ולאהרון ראובן, מנכ"ל האחזקה על תרומתם להקמת הסניף ולפעילותו השוטפת. יד שרה גם הודתה לאדריכלית הפנים אסתר מור, שתיכננה בהתנדבות את הסניף.
לאה גרוס, מתנדבת בסניף הודתה ליד שרה על הזכות שיש לה להתנדב. "הסיפוק שאתה מקבל כשאתה רואה איך אתה עוזר לאנשים נותן כח להמשיך. אנו מקבלים הרבה יותר ממה שאנו נותנים", היא אמרה בהתרגשות. את הערב הנעימו בנגינה וזמרה מוטי זרגרי ושמוליק כהן. מאפיות וחנויות בקניון ובמבשרת תרמו את הכיבוד המושלם לאירוע.
ליד שרה יותר מ-100 סניפים ברחבי הארץ. אלפי המתנדבים שרתו בשנה האחרונה 400,000 איש ובכל שנות פעילותה סייעו המתנדבים לכל משפחה שניה בישראל. יד שרה אינה מקבלת תקציב שוטף כלשהו ממשרדי הממשלה ופעילותה ממומנת מתרומות הציבור.

תאריך:  25/10/2009   |   עודכן:  25/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי מדלעי
- הודעה מטעם דומינו'ס פיצה
סהר לחמי
- הודעה מטעם פרויקט התיאטרון של סהר לחמי
חלי ויינשטיין
- הודעה מטעם פוליקום
חן קולקר
- הודעה מטעם סוני אריקסון
נטע הר-לב
- הודעה מטעם רשת VIM
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il