X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההשקה: בתוך 6-4 שבועות בחברות הסלולר יתחילו בהדרכות העובדים ובהכנות במיתוג נקודות המכירה
▪  ▪  ▪
נערכים להשקה [צילום: AP]

הרשות להגבלים עסקיים אישרה את שיווק האייפון בישראל. אתמול היא הודיעה לאפל על מתן ההיתר, וזו הודיעה לשלושת חברות הסלולר שיחלו להיערך להשקת המכשיר. תאריך השקה רשמי טרם נקבע, אם כי בכירים בחברות הסלולר מעריכים שמדובר ב-4 עד 6 שבועות.
הסיבה: לחברות הסלולר נדרש כחודש להכשיר את העובדים לשימוש במכשיר. מדובר באלפי עובדים בכל אחת מהחברות, שצריכים לעבור סדנאות לטיפול ושיווק האייפון, והיכרות עם יכולותיו של המכשיר. בנוסף, צריכה כל חברה לשלט את נקודות המכירה כחלק מהקמפיין, ולדאוג למלאים גדולים מספיק בשבוע ההשקה. זאת, בשל ההערכות שרבים יבקשו לשדרג למכשירי אייפון כבר בשבועות הראשונים לשיווק המכשיר. ככל הנראה תבקש אפל לשלוח נציג מטעמה שמפקח על ההכנות להשקה ומוודא כי היא תתקיים לפי ההגבלות והתנאים של החוזה של אפל, ורק אז יינתן אור ירוק בדמות תאריך רשמי שבו ישיקו שלוש החברות יחד את המכשיר.
כזכור הרשות בחנה בשבועות האחרונים את הסכמי ההפצה שאפל חתמה מול מפעילות הסלולר. היות שיש דימיון רב בין החוזים שהחתימה אפל את החברות, הרשות בחנה אם הם אינם מהווים הסדר כובל. הבדיקה התבצעה לאור בקשת עורך הדין דודי תדמור, אשר מייצג בארץ את אפל העולמית ומומחה להגבלים עסקיים וזאת על-מנת למנוע תקלות אחרי תחילת מכירת המכשיר.
כפי שפורסם ב-TheMarker דורשת אפל משלושת החברות לממן במשותף קמפיין השקה אחיד. גם נושא זה נבדק אצל הממונה על ההגבלים. הרשות אכן מצאה שיש כמה סעיפים בחוזים אשר הינם בעייתים מבחינה תחרותית והיא דרשה לשנותם אך הצדדים הגיעו לעמק השווה והסכימו לניסוחים חדשים בחוזה, ולכן אושר השיווק.
מלשכת הממונה על ההגבלים נמסר כי: "התנאים המפורטים בנוסח המתוקן של ההסכמים (עם חברות הסלולר), כוללים בין היתר התחייבות למחיר מכירה מירבי לצרכן. כמו-כן, מתחייבות חברות הסלולר לסבסד בסכומים קבועים ומוגדרים את עלות המכשיר לצרכן. מחירי המקסימום הנקובים בשלושת ההסכמים, כמו-גם גובה הסובסידיות ופרטי התוכניות, אינם זהים בין שלוש החברות. התוכניות מוגדרות בכל אחד מההסכמים בצורה פרטנית, הכוללת התייחסות הן למחיר המקסימלי שישולם על-ידי הצרכן והן לתמורה שיקבל במונחי דקות שיחה, מסרונים, תוכנית גלישה וכו'. השינוי היחיד המותר לחברות לבצע באופן עצמאי הוא הפחתה של המחיר, אולם גם ביחס לכך התוכניות אינן זהות לשלוש החברות".

פורסם במקור: אתר דה מרקר
תאריך:  26/10/2009   |   עודכן:  26/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרשות להגבלים עסקיים אישרה שיווק האייפון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ספי קיני
הפקחים נכלאו לטענתם בתוך המושב ואף הותקפו על-ידי חקלאים    במהלך האירוע נמצאו שמונה עובדים שאשרות העבודה שלהם בארץ פגו
איציק וולף
ערן נעים, שהורשע בתקיפת מפגין ופוטר בשל כך מהמשטרה התחמק ממתן פיצוי למפגין שהותקף על ידו בטענה כי הוא בעל נטיות אובדניות    כיכובו בסרט עג'מי הוביל לחיובו בתשלום 25,000 שקלים מכיסו הפרטי למפגין המותקף
איציק וולף
רעייתו של השופט לשעבר שקיבל על-פי החשד 16 מיליון דולר שוחד ושיוסגר בקרוב לישראל שוחררה ממעצר הבית שבו הייתה נתונה לאחר שנחשדה בהלבנת הון    שבה בימים האחרונים לישראל
גלית יצחק
לטענת משרד הבריאות, משאף סימביקורט 160 מאצוות מספר kb2241 ,la2613, חדר לשוק בישראל שלא בצינורות שיווק חוקיים ועל-כן אסור לשיווק בישראל
עידו סולומון
עוד דורש הוועד: הסכם קיבוצי ושיתוף בפירות הקניה והמכירה של החברה; בטוחות לזכויות העובדים ושיפורם    "האירוע מחייב מו"מ לחתימת הסדר קיבוצי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il