X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אדם ברומן ביזארי עם כלבתו, אישה שיכולה להתחבר גם עם השטן והבטחה שלא יהיו עוד בובליל ושפרה בעונה הנוכחית "האח הגדול" חוזרת לחיינו ואפילו גדעון לוי צוהל
▪  ▪  ▪
פריק שואו מענג [צילום: אתר קשת]

העונה השנייה של הריאליטי המצליחה "האח הגדול" תחל ביום ראשון הקרוב, ה-15 לנובמבר, כשחבורת אלמונים תיכנס לבית בנווה אילן ותינעל שם לשלושה וחצי חודשים של מאבקי כוחות מצולמים. רגע לפני, כדי לוודא שהדופק שלכם מהיר דיו, ההתרגשות בשיאה והשלטים מכוונים, סיפקו לנו בקשת תוכנית מקדימה שנועדה לחמם מנועים ולהעניק הצצה למה עומד להתרחש בבית בחודשים הקרובים.
מי שציפה לפגוש במתמודדים החדשים או לקבל מידע עליהם, התבדה כשנאלצנו להסתפק בשתי צלליות מעוותות קול וחסויות שם, משל היו עדי מדינה בראיון לתחקיר ב"עובדה". אם אכן, ש' ו-ח', שמקומם כלל אינו מובטח בבית, ימצאו את דרכם לקאסט הסופי והמגובש של העונה, אין ספק שמחכה לנו פריק שואו מענג כמו שרק ריאליטי מציצני שכזה יכול לספק. ש', שהתגברה על מחלת הסרטן בלי רופאים או תרופות (באמת?) ומעידה על עצמה שהיא יכולה להתחבר גם עם השטן, יכולה בוודאי לעשות בית ספר ל-ח', שלא ממש גאה בשום דבר שהוא עשה בחיים, ולא באמת מוכשר בשום דבר, על-פי הודאתו. ל-ש' יש ניסיון חיים אדיר, וח'? אותו פיטרו מכל מיני מקומות עבודה כי לא היה טוב במה שעשה ובכלל, הוא מאוד רוצה להגיע לתוכנית כדי לנקות ולבשל לחבר'ה, ובכלל, הדבר היחיד שמעניין אותו בחיים זו הכלבה שלו, לה הוא מבטיח תהילת עולם כשייצא מהבית אדם מפורסם.
עשינו לכם חשק? יופי, העיקר שלא תאמרו שההפקה ממחזרת את עצמה ומביאה העתקים של כוכבי העונה הקודמת. ארז טל, כמו-גם יורם זק, עורך התוכנית, התעקשו להדגיש שתם עידן שפרה ובובליל וזהו שחר של יום חדש בו מתמודדים מכל קצוות האוכלוסיה מגיעים לדינמיקה קבוצתית באיזה מתנ"ס נידח, הנראית יותר כמו יום מיונים לנציגי שירות בחברה סלולרית מאשר כל דבר אחר. תסלחו לנו, אבל ככה אתם בוחרים את גיבורי התרבות הבאים שלנו?
ההצצה הלא מספקת לתהליך המיון ה..קפדני? שעוברים הוונאביז החדשים, גובתה גם בדיון אינטלקטואלי קצר (מדי) בהשלכותיה של העונה הראשונה. מנחם בן, בוגר התוכנית, הגן עליה כמובן, קובי אריאלי החמיא על מיקסום המדיום, ד"ר אווה ברגר התפייטה על "הבריחה לשעמום" לפני שמנחם סתם לה את הפה, וגדעון לוי, כמעט מתמודד בעונת ה-VIP ומעריץ שרוף (כך מתברר), השתפך כאב בחתונת בתו. "זה בידור מצוין", אמר לוי "לא פעם מצאתי את עצמי מציץ באינטרנט בלילה, וגם אם הייתה מתפתחת שם תגרה, לא היה לי אכפת". באמת?
וכמובן שאי-אפשר בלי סקר קהל קצר, "רוצים מזרחיים, רוצים פרחות, רוצים צחוקים" - בכל זאת, צריך לתת לעם לומר את דברו, ושיחה עם סינדרלת הריאליטי החדשה ע"ש נינט טייב, הלא היא שפרה קורנפלד, שמלבד ריפוד חשבון הבנק שלה, מצאה את עצמה מאז זכייתה, עם תוכנית רדיו, הצעות עבודה מחמיאות ורומן מתוקשר עם אחד האנשים החזקים בתעשיית הטלוויזיה, מולי שגב. וכן, היא גם ממש רזתה. אז נכון, אנחנו ממש, אבל ממש, לא רוצים עוד שפרה בעונה הזו, אבל תראו איזה יופי היא יצאה לנו.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  09/11/2009   |   עודכן:  09/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"האח הגדול" מבטיחה פריק שואו כהלכתו
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
איזה נפלאה היתה שפרה אתמול
עידו ג.  |  9/11/09 11:28
2
נמאס כבר לראות את השיפרע! הזאת ל"ת
מישהו  |  9/11/09 12:00
3
שיפרע
bat  |  11/11/09 00:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
החברה תיקנה הודעתה מאמש, שממנה השתמע כי יאבד תפקיד זה
איציק וולף
ראש ישיבת עוד יוסף חי מיצהר הוציא לאור ספר ובו הדרכה הלכתית מתי מותר להרוג גויים    בין היתר הוא קובע כי גם יוזמה פרטית של נקמה בגויים - לגיטימית לחלוטין
איציק וולף
כתב אישום חמור על התעללות בקטינים הוגש בירושלים נגד אליאור חן    מטעמים פורמאליים לא הואשם בניסיון לרצח
איציק וולף
חברת התעופה בריטיש איירוויס נאבקת על השוק הישראלי לאור כניסת חברות נוספות לקו תל אביב-לונדון    הציעה כרטיס ב-49 דולר בתוספת מיסי נמל בישראל ובבריטניה    שלוש שעות לאחר פתיחת הקווים נחטפו כל הכרטיסים
ספי קיני
תמונה מדאיגה לגבי שילוב קבוצות מודרות בשוק העבודה    עולם הפרסום והטלוויזיה המסחרית בישראל הם המפלים ביותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il