X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

לרגל בואו של החורף מרחיבה יוניליוור ישראל את סדרת המרקים המצליחה "נמס בכוס" תחת מותג קנור, עם שלושה טעמים - מרק בטעם עוף עם איטריות ושקדי מרק, מרק אקסטרה ירקות עם שקדי מרק ומרק מינסטרונה ואיטריות.
ההשקה תלווה בקמפיין תחת המסר "אל תיתן לרעב להפתיע אותך במשרד!". בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, הושקעו 3.5 מיליון שקלים.
קמפיין נמס בכוס החדש, פונה אל "רגעי הרעב" - לפני ארוחת הצהריים או לפנות ערב, בפרט במקום העבודה. סדרת המרקים מציעה אלטרנטיבה משביעה וקלה להכנה המהווה פתרון מושלם לצורך בנשנוש או בשתייה חמה.
ליאור דודאי, מנהלת תחום המרקים של קנור ביוניליוור: "כל אחד מאיתנו מכיר את הרעב הקטן והמציק במהלך יום העבודה כשהשעה רק 11 או קצת אחרי ארבע והארוחה הבאה עדיין רחוקה, נמס בכוס מציע פתרון מושלם לרגעים כאלו, לא רק בבית אלא גם בעבודה. למדנו שהצרכנים אוהבים לבחור מתוך מגוון רחב של טעמים ולכן הוספנו לסדרת נמס בכוס המצליחה שלושה טעמים חדשים בסדרת נמס בכוס ועוד: מרק בטעם עוף עם שקדי מרק, מרק אקסטרה ירקות עם שקדי מרק ומרק מינסטרונה עם שקדי מרק. מטרת הקמפיין היא לתזכר את הצרכנים לקחת נמס בכוס למשרד וכן ישנה השקעה נרחבת לתפיסת תשומת הלב בדרך לעבודה על-ידי שילוט חוצות, שילוט ברכבות ובתשדירי רדיו שישודרו בזמן 'פקקים'".
בנוסף ילווה הקמפיין בשילוט חוצות, תשדירי רדיו, משחק אינטרנטי בפייסבוק ופעילות קידום מכירות במתחמים עסקיים ובנקודות המכירה. קמפיין הטלוויזיה יעלה בערוצים 2, 9, 10, 24 וימשך כשלושה שבועות.
סדרת נמס בכוס של קנור כוללת 16 טעמים בשלוש סדרות שונות: סדרת נמס בכוס ועוד: מרק עגבניות, מרק עוף עם ירקות, מרק ירקות, מרק בצל, מרק בטעם עוף עם שקדי מרק, מרק אקסטרה ירקות עם שקדי מרק ומרק מינסטרונה עם שקדי מרק. סדרת נמס בכוס: מרק פטריות, מרק אפונה ,מרק תירס, מרק ברוקולי, מרק ירקות ומרק בטעם עוף סיני. סדרת הלייט: מרק ירקות, מרק תירס ומרק פטריות. המרקים מוצעים במארזי זוגות במחיר ממוצע מומלץ לצרכן של 5.50 שקלים.
מרקי הסדרה קלים להכנה ומיועדים לשימוש עם מים חמים בספל. זמן הכנתם קצר 3-2 דקות.
אודות קנור
מותג קנור הוא אחד המותגים המובילים בעולם בתחום המרקים, התבשילים ועזרי הבישול אשר הושק בישראל בחורף 1994 על-ידי חברת יוניליוור ישראל. קנור מחזיק בנתח שוק כספי של 49% מהשוק הקולינרי הכולל מרקי תיבול, מרקים, תבשילים, רטבים ועזרים לתיבול ובישול ומחזיק בנתח שוק של 70% מתחום המרקים הנמסים (נילסן, ספטמבר 09).
כחלק מתפיסת הויטליטי על-פיה פועלת יוניליוור, עוסק קנור בפיתוח מוצרים חדשים ושיפור מוצרים קיימים, באמצעות שיטות ייצור מתקדמות, כל זאת במטרה להציע לצרכן מוצרים בעלי ערכים תזונתיים משופרים.
מגוון המוצרים של קנור מספקים לצרכן הישראלי פתרונות גסטרונומיים מהשורה הראשונה, נוחים, מהירים, טעימים וקלים לשימוש.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.

תאריך:  11/11/2009   |   עודכן:  11/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il