X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תלמה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

תלמה מקבוצת יוניליוור המובילה את שוק הדגנים בישראל משיקה קמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, לתמיכה בהשקת סדרת הדגנים המיועדת לפינוק תחת המותג בהשקעה כוללת של כחמישה מיליון שקלים.
הקמפיין החדש, בכיכובה של אורנה בנאי תחת הסיסמא "לא תאמיני איך בננה יכולה לפנק", ילווה את השקת מוצר חדש בסדרת הדגנים של תלמה - בננה ואגוזים החובר למוצרים קיימים היוצרים יחד את סדרת הדגנים שנועדה לתת מענה לצורך של פינוק.
כחלק מהמהלך רחב ההיקף של תלמה תחת המסר "הכוח להצליח", ומתוך הבנה עמוקה של צרכי הצרכנית, בנתה תלמה סדרת מוצרים עשירים, בעלי תוספות מפנקות כגון שקדים, אגוזים ופירות, אשר נועדה לענות על הצורך בפינוק.
רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגנים ביוניליוור ישראל: "ממחקרים שערכנו עלה כי נשים רבות עסוקות במרוץ היומיומי ולא נותנות לעצמן לגיטימציה להתפנק לאורך כל היום.
כמובילת שוק, לקחת על עצמה תלמה את המשימה להציע לקהל הצרכניות מגוון רחב של מוצרים שיתנו מענה לצרכיהן השונים. אנו שמחים להציע לנשים אלה התחלה מזינה ומפנקת לפתיחה של היום לפני התחלת המרוץ, באמצעות סדרת מוצרים בטעם נפלא, שמאפשרים רגע של נחת שלהן עם עצמן, כל זאת במסגרת שמירה על אורח חיים בריא".
סדרת דגני הפינוק של תלמה מציעה ארבעה מוצרים עשויים כולם על בסיס פתיתי חיטה מלאה עם תוספות שונות ומגוונות הנותנות מענה לצורך במוצר מפנק ומזין. שלושה מהם מוצרים ותיקים מובילים - דליפקאן, מיקספלס וקרנצ'יפלקס אליהם מצטרף הטעם החדש - בננה אגוזים - פתיתי חיטה מלאה בתוספת בננות, אגוזים וצימוקים.
השקת סדרת הפינוק תלווה בקמפיין רחב היקף תחת המסר "לא תאמיני איך בננה יכולה לפנק" הכולל סרט טלוויזיה שיעלה בערוצים 2, 10, 24 וימשך כשלושה שבועות, שילוט חוצות ופעילות רחבה בנקודות המכירה. בסרטון הפרסומת תככב לצד אורנה בנאי הפרזנטורית של תלמה, בננה בגודל אדם שתראה לאורנה ולצופים בצורה קלילה הומוריסטית, כיצד בננה יכולה לפנק.
קטגורית הדגנים נאמדת בכ-600 מיליון שקלים. הקטגוריה מובלת על-ידי מותג תלמה המחזיק בנתח שוק של כ-60% (נילסן, כספי, שנתי, 2009). תחום המבוגרים מהווה 1/3 מהקטגוריה.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של
החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.
במסגרת מגמת הויטליטי (חיוניות) של יוניליוור, שערכיה - בריאות, נוחות והנאה, פועלת יוניליוור כל העת לפיתוח מוצרים טובים יותר למען לקוחותיה, לשדרוג הערכים התזונתיים של מוצריה ולשמירה על מגוון, חדשנות ואיכות של כלל מותגיה.

תאריך:  18/11/2009   |   עודכן:  18/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il