X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ביוליין
▪  ▪  ▪

ביוליין אר אקס (תל אביב - ביול) הודיעה היום על מינויה של ד"ר כנרת סויצקי למנכ"ל החברה ודירקטורית, וזאת לאור בקשתו של ד"ר מוריס לסטר לסיים את כהונתו כמנכ"ל החברה בשל סיבות אישיות. ד"ר סויצקי, המכהנת החל מחודש אוגוסט 2004 כמנכ"ל החממה של החברה וכסמנכ"ל פיתוח תרופות בחברה, תמונה למנכ"ל ודירקטורית ביוליין החל מיום 1.1.10.
לדברי אהרון שוורץ, יו"ר דירקטוריון ביוליין: אני רוצה להודות לד"ר מוריס לסטר על תרומתו הרבה לביוליין ולאחל לו הצלחה בכל אשר יפנה. ד"ר לסטר, אשר מכהן כמנכ"ל ביוליין החל מייסודה בשנת 2003, הוביל את החברה להצלחות רבות בזכות ניסיונו הרב והיכולות המדעיות והניהוליות שלו. יכולתו המדעית והניהולית באה לידי ביטוי באמצעות סינון קפדני של הפרויקטים הנבחרים לפיתוח, פיתוח בלוחות זמנים אגרסיביים והעמדת רף גבוה להצלחה בכל אחד מהשלבים. בשנה האחרונה הוביל מוריס את החברה להישגים מרשימים ולהצלחות רבות אשר הציפו ערך רב לבעלי המניות. למרות החלטתו לפרוש מניהול החברה, ימשיך ד"ר לסטר להיות מעורב בצורה פעילה בנעשה בביוליין וישמש כיועץ לחברה. כמו-כן, ימשיך לכהן כדירקטור וכחבר בוועדה המדעית המייעצת של החברה. אני שמח לברך את ד"ר כנרת סויצקי על מינויה כמנכ"ל ביוליין. ההחלטה על מינויה של ד"ר סויצקי התקבלה על-ידי הדירקטוריון לאור ניסיונה הניהולי והמקצועי. אנו מאמינים כי לד"ר סויצקי היכולות להמשיך ולקדם את יעדיה העסקיים והאסטרטגיים של ביוליין ולממש את הפוטנציאל הרב שקיים בחברה".
לדברי ד"ר מוריס לסטר, מנכ"ל ביוליין היוצא: אני גאה על חלקי בבנייתה של ביוליין ובביסוסה מרעיון מדעי, לאחת מחברות הביוטכנולוגיה המובילות בישראל. בשבע השנים האחרונות הובלתי את החברה, בעזרת צוות העובדים המסור, להישגים עיסקיים ומדעיים רבים. בין הישגים אלו ניתן לציין את הנפקת החברה בבורסה לניירות ערך בתל אביב, פריצת דרך בתחום הטיפול בחולי סכיזופרניה, עיסקת איקרייה ועוד. אני מאמין כי כעת כשלביוליין את כל הכלים להצלחות נוספות, ועם סיומה של שנה מלאה בהישגים, זהו זמן מתאים לפנות את הכיסא. אני שמח שהדירקטוריון קיבל את המלצתי למנות את כנרת למנכ"ל החברה, ומאחל לה הצלחה. במסגרת עבודתנו המשותפת בחמש השנים האחרונות למדתי להכיר ולהעריך את שיקול דעתה, יכולותיה המקצועיות וניסיונה הרב בתחום, ואני משוכנע כי היא תמשיך להצעיד את ביוליין קדימה להישגים נוספים ותתמודד בהצלחה עם האתגרים הצפויים לחברה".
לדברי כנרת סויצקי, מנכ"ל ביוליין הנכנסת: "אני מודה לדירקטוריון החברה על הבעת האמון ועל ההזדמנות שניתנה לי לנהל את ביוליין. ההיכרות רבת השנים שלי עם ביוליין, עובדיה והנהלתה, מחזקת את ביטחוני כי ביחד נמשיך במרץ בפיתוח התרופות בצנרת החברה, ובפיתוח תרופות חדשות שראשיתן באקדמיה בישראל.
ד"ר כנרת סויצקי מכהנת החל מחודש אוגוסט 2004 כמנכ"ל החממה של החברה (ביוליין אינוביישנס ירושלים ש.מ.) וכסמנכ"ל פיתוח תרופות בחברה. לפני שהצטרפה לביוליין כיהנה ד"ר סויצקי כסגן נשיא מחקר ופיתוח ביולוגי בקומפיוג'ן. היא החלה לעבוד בקומפיוג'ן בשנת 1997 כמדענית בכירה ובמהלך שנות עבודתה בחברה ניהלה צוות של כ-50 עובדים.
ד"ר סויצקי סיימה בהצטיינות PhD במחלקת Human Genetics באוניברסיטת תל אביב. כמו-כן, היא בעלת תואר ראשון במדעי החיים מהאוניברסיטה העיברית ותואר שני מהמחלקה ל-Human Genetics באוניברסיטת תל אביב.
אודות ביוליין אר. אקס.
ביוליין אר. אקס., חברת פיתוח תרופות עם מוצרים בשלבי פיתוח קליניים ופרה-קליניים הנסחרת בבורסה בתל אביב, מתמקדת בבניית צנרת תרופות לצרכים רפואיים קיימים. המוצרים המובילים של החברה הם BL-1020 לטיפול בסכיזופרניה ו-BL-1040 לטיפול באוטם שריר הלב. BL-1040 נסחרה לאחרונה לחברת איקריה עבור עסקה כוללת של 282.5 מיליון דולר פלוס תמלוגים. מוצרים נוספים נמצאים בפיתוח קליני ופרה-קליני למגוון אינדיקציות. למידע נוסף ניתן לבקר באתר החברה: www.biolinerx.com.

תאריך:  25/11/2009   |   עודכן:  25/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il